Pga af ny kodning og opdateringer er der desværre problemer med at afvikle og åbne debatindlæg.
Med venlig hilsen
Helge
Med venlig hilsen
Helge
101765 Jeg fik nedenstående fejl meddelelse da jeg forsøgte at oprette et indlæg\n\nForbidden You don\'t have permission to access this resource. Additionally, a 302 Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.\n\n\nKan se at \"tags\" ikke virker
101785 Der er en bug mere. Jeg får 3 mail notifikationer når en person skriver ét indlæg i en tråd jeg følger
101812 Nu fik jeg 5 mail notifikationer på et enkelt svar i en tråd jeg følger.
Kan se man også bliver ledt til først indlæg i en tråd, frem for direkte til det svar, hvis link man har trykket på i debatten.
Kan se man også bliver ledt til først indlæg i en tråd, frem for direkte til det svar, hvis link man har trykket på i debatten.
101825 Ok det er en bug der sender flere og flere mail notifikationer des længere tråden er. Nu er jeg oppe på 9 stk :-(
101828 I know Helge. Jeg kender jo lidt til processen 
Så tænker det er fint folk også benytter denne tråd til at melde mulige bugs ind til jer

Så tænker det er fint folk også benytter denne tråd til at melde mulige bugs ind til jer
101829 Jeg kan melde om en lidt specil bug jeg får nogle gange.
Når jeg trykker på "Send", så ser det ud som om den ikke går igennem. Den bliver ved med at stå og "rotere" uden der sker noget. At den har registreret indlægget. Det har den dog. Man kan blot ikke se det
Når jeg trykker på "Send", så ser det ud som om den ikke går igennem. Den bliver ved med at stå og "rotere" uden der sker noget. At den har registreret indlægget. Det har den dog. Man kan blot ikke se det
101837 Den bugs kommer og går. Vi har nu arbejdet på den i tre dage.
102028 Indtil videre kan du bare refreshe når hjulet kører rundt. 

101879 Jeg ved ikke om i har set det. Men privatbesked funktionen er også nede
102024 Jeg kan stadig ikke finde mine debat indlæg (som jeg startede) hvilket er meget frustrerende når jeg vil tilføje noget?
Når jeg søger på egne debat indlæg får jeg nedenstående meddelelse:
Forbidden
You don't have permission to access this resource.
Jeg ville ønske at Danmarks bedste aktie debat forum har et meget bedre layout.
Det burde værre inddelt i grupper som igen har nogle under grupper og det nyeste svar vil automatisk rulle indlægget op i toppen af under gruppen! Okay der er grupper som der er nu men det er rodet, meget rodet. Jeg så gerne at man kan klikke på debatten og man kan se alle grupperne på en lang liste.
Banker som eksempel: En gruppe, så kan man have et par under grupper: Skandinaviske banker, Amerikanske banker, banker ikke under de 2 første grupper, det er så 3 i dette eksempel.
Okay jeg er godt klar over at Helge ikke får støtte ligesom Euro investor så det er måske ønske tænkning?
Når jeg søger på egne debat indlæg får jeg nedenstående meddelelse:
Forbidden
You don't have permission to access this resource.
Jeg ville ønske at Danmarks bedste aktie debat forum har et meget bedre layout.
Det burde værre inddelt i grupper som igen har nogle under grupper og det nyeste svar vil automatisk rulle indlægget op i toppen af under gruppen! Okay der er grupper som der er nu men det er rodet, meget rodet. Jeg så gerne at man kan klikke på debatten og man kan se alle grupperne på en lang liste.
Banker som eksempel: En gruppe, så kan man have et par under grupper: Skandinaviske banker, Amerikanske banker, banker ikke under de 2 første grupper, det er så 3 i dette eksempel.
Okay jeg er godt klar over at Helge ikke får støtte ligesom Euro investor så det er måske ønske tænkning?
102026 Du kan snart finde dine indlæg igen. Har du ikke læst det jeg har skrevet til dig på mail?
Hvor er det du trykker og får "You don't have permission to access this resource". Send linket i vores igangværende mailkorrespondance.
Alle de ting du forslår koster spidsen af jetjager. Vi får ikke mediestøtte og det er kun meget få af vores brugere som ønsker at betale for at være på ProInvestor.
Hvor er det du trykker og får "You don't have permission to access this resource". Send linket i vores igangværende mailkorrespondance.
Alle de ting du forslår koster spidsen af jetjager. Vi får ikke mediestøtte og det er kun meget få af vores brugere som ønsker at betale for at være på ProInvestor.
102027 PS..Det tog under 30 sekunder at finde dine indlæg for dig forleden. Hvad leder du efter denne gang?
102029 Jeg er ikke helt klar over hvad der menes med ikke at kunne finde sit egete indlæg. Dog er der forskel på at benytte PC og iphone.
Når jeg fra forsiden trykker på det seneste indlæg i denne tråd, så ledes jeg direkte til det indlæg på PC, mens jeg ledes til toppen af tråden på iphone. Det sidste kan gøre det lidt overskueligt at finde det indlæg man ville læse. Særligt hvis det er en lan tråd
Når jeg fra forsiden trykker på det seneste indlæg i denne tråd, så ledes jeg direkte til det indlæg på PC, mens jeg ledes til toppen af tråden på iphone. Det sidste kan gøre det lidt overskueligt at finde det indlæg man ville læse. Særligt hvis det er en lan tråd
102030 Det går lynhurtigt at scrolle ned gennem debatten eller scrolle ned i de enkelte tråde her på ProInvestor. Det sammen gør man f.eks. på Facebook, Instagram Twitter og Linkedin.
102031 Mjaa de lange tråde på tlf der er det nu let at miste overblikket lidt. Særligt hvis det er flere nye indlæg man leder efter
Så det er en bug til jeres liste. Hvorledes den så prioriteres i forhold til de andre er op til jer
Så det er en bug til jeres liste. Hvorledes den så prioriteres i forhold til de andre er op til jer


