Er det nu, bjørnene kommer? Råvarerne går amok, VIX er højt, og olieprisen er skyhøj. Befinder vi os i et bear market efter Ruslands invasion af Ukraine?
Lyt til afsnit 108 af Investeringspodcasten. Her kommer Hansen og Larsen også ind på emner som performance hos Novozymes, Vestas, Novo Nordisk og Carlsberg, stigning i råvarepriserne, DAX, EUROSTOXX m.m.
Lyt til afsnit 108 af Investeringspodcasten. Her kommer Hansen og Larsen også ind på emner som performance hos Novozymes, Vestas, Novo Nordisk og Carlsberg, stigning i råvarepriserne, DAX, EUROSTOXX m.m.


