Danmarks suverænt største IT firma målt på ansatte.
Den er steget meget siden start men dog faldet en del på det sidste.
Hvad mener forum her om en aktie som netcompany?
kan de styre deres vækseværk eller vil det gå dem som de andre store, hvor de bare blev for store og ikke kan styre organisation?
Der har været en række dårlige omtaler af Netcompany på det sidste.
Fejl projekter og stressede medarbejdere.
Det så man stort set ikke før 2022.
Den er steget meget siden start men dog faldet en del på det sidste.
Hvad mener forum her om en aktie som netcompany?
kan de styre deres vækseværk eller vil det gå dem som de andre store, hvor de bare blev for store og ikke kan styre organisation?
Der har været en række dårlige omtaler af Netcompany på det sidste.
Fejl projekter og stressede medarbejdere.
Det så man stort set ikke før 2022.
103372 Under alle omstændigheder er aktien stadig alt for dyr. Jeg bliver, måske, interesseret hvis den halveres herfra.
103381 Hvilket ry har virksomheden indenfor branchen for de produkter de leverer?

