Klokken 10.10 i formiddags offentliggjorde G&J deres årsresultat for regnskabsåret 21/22.
Jeg synes, at det var et flot regnskab, og jeg har købt en mindre portion aktier i selskabet. Børsværdi med den aktuelle kurs er på 150 mio. kr.
Omsætning 21/22 på 147 mio. kr. I 20/21 lød den på 137 mio. kr. EBITDA 21/22 på 23,9 mio. kr. I 20/21 på 19 mio. kr.
Nettooverskud på 12,1 mio. kr. som lægges i kassen. I 20/21 beløb det sig til 2,5 mio. kr.
Udsigterne for 22/23 er positive. Der forventes en omsætning på 150-155 mio. kr. og et EBITDA på 20-25 mio. kr.
Men tjek selv regnskabet ud:
https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=be153dc31f666d9c3db09e4075ef58f4f&lang=en
Jeg synes, at det var et flot regnskab, og jeg har købt en mindre portion aktier i selskabet. Børsværdi med den aktuelle kurs er på 150 mio. kr.
Omsætning 21/22 på 147 mio. kr. I 20/21 lød den på 137 mio. kr. EBITDA 21/22 på 23,9 mio. kr. I 20/21 på 19 mio. kr.
Nettooverskud på 12,1 mio. kr. som lægges i kassen. I 20/21 beløb det sig til 2,5 mio. kr.
Udsigterne for 22/23 er positive. Der forventes en omsætning på 150-155 mio. kr. og et EBITDA på 20-25 mio. kr.
Men tjek selv regnskabet ud:
https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=be153dc31f666d9c3db09e4075ef58f4f&lang=en


