SP500 faldt ret kraftigt i åbningen igår men steg så måske en 1,4 procent og lukkede i et lille minus. Idag skulle visse aktier i det danske marked måske så lige en smule op. Men er det ikke bare endnu en fælde inden shorterne igen tænder for vampyrmarkedet? Hvem ved om det lige stiger lidt efter min "nervøse" prognose men står vi ikke på vippen til et massiv markedsskuffelse? Jeg frygter det i hvert fald. Hvad tror i her?
104474 Hej Stocktiger, Nasdaq triggede et call d.07.07, target 12600p, signalet er stadig i effekt.

