Flere interessante potentielle aktier i flere af porteføljerne (f.eks. svenske), som de færreste sikkert kender?
https://borsen.dk/investor/aktiespil/
https://borsen.dk/investor/aktiespil/
105733 Det er teknisk noget skod, og UDEN mine usa aktier ( biotek) at vælge imellem. Æv, det må fandme være muligt i 22 at gøre det bedre
105738 Porteføljerne synes jeg indeholder en del konkrete interessante aktier, der er steget pænt i den seneste tid. Jeg har dog ikke haft opmærksomheden rettet mod det, som du kalder for "teknisk skod".
Uden at bruge tid på den diskussion, så har jeg f.eks. bemærket Saniona AB (+ 64% på 3 mdr.). Orrön Energy AB (+ 84% på 3 mdr.) etc. Bare et par tilfældige eksempler fra porteføljerne.
Den seneste tids "krigstrommer fra Putin" med store stigninger på energipriser, usikkerhed og inflation, har jo desværre præget mange aktiers kursudvikling (herunder både TA og markeder).
Uden at bruge tid på den diskussion, så har jeg f.eks. bemærket Saniona AB (+ 64% på 3 mdr.). Orrön Energy AB (+ 84% på 3 mdr.) etc. Bare et par tilfældige eksempler fra porteføljerne.
Den seneste tids "krigstrommer fra Putin" med store stigninger på energipriser, usikkerhed og inflation, har jo desværre præget mange aktiers kursudvikling (herunder både TA og markeder).

