105802 Sagt med et glimt i øjet, dagens aviser er også fulde af historier om, hvor meget de taber på deres investeringer. Lad os håbe Ambu redder dem.
Jeg har en lille portion, bare så jeg er med. Jeg har været fristet til at supplere, men jeg vælger at sidde på hænderne som et sats på at min tålmodighed bliver belønnet. Jeg tror markedet generelt skal noget længere ned, og tænker at det meste vil blive revet med, i hvert tilfælde et stykke af vejen. Og da der stadig er en del usikkerhed mht Ambu, som i "der er stadig mange fugle på taget i den aktie", så tror jeg ikke de slipper
Jeg har en lille portion, bare så jeg er med. Jeg har været fristet til at supplere, men jeg vælger at sidde på hænderne som et sats på at min tålmodighed bliver belønnet. Jeg tror markedet generelt skal noget længere ned, og tænker at det meste vil blive revet med, i hvert tilfælde et stykke af vejen. Og da der stadig er en del usikkerhed mht Ambu, som i "der er stadig mange fugle på taget i den aktie", så tror jeg ikke de slipper

