Har i erfaring med økonomisk ugebrev. Jeg overvejer, at købe abonnement hos dem, da jeg ikke har tid
til, at følge markedet og aktierne. Eller er det spild af penge.
til, at følge markedet og aktierne. Eller er det spild af penge.
106175 Det er ikke altid, at "forbrugernes" vurdering af en organisation eller virksomhed gennem Trustpilot er helt retfærdig, men det giver ofte en "pejlig". P.t. indeholder Trustpilot dog ingen aktuelle vurderinger fra 2022.
https://dk.trustpilot.com/review/forum.aktieugebrevet.dk
https://dk.trustpilot.com/review/forum.aktieugebrevet.dk
106178 Jeg bruger aldrig håndværkere eller foretager større indkøb etc. uden at "kaste et blik" på Trustpilot. Der vil naturligvis altid være undtagelser i alt i denne verden. Men jeg har selv opnået gode resultater med brugen af Trustpilot

106179 Hej Hans Christian, Tænker du, at du vil blot vil følge deres modelportefølje?
Er det tilfældet skal du selvfølgelig tjekke performancen på denne.
Er det tilfældet skal du selvfølgelig tjekke performancen på denne.
106183 Alt er vel relativt i den sammenhæng. Personligt betragter jeg det som værdiløst. Åbne terrassedøren om morgen og fortælle os hvordan vejret var igår. Krydret med forhåbninger om at regnen nok snart stopper.

