Kinesiske aktier har fået ekstreme tæsk. Er det ved at være tid til køb eller tænker I den famøse bund ligger markant lavere?
Skulle være for en mindre andel og bredt for at minimere risiko.
Skulle være for en mindre andel og bredt for at minimere risiko.
107319 Tænker man sagtens kunne se kraftige rebounds, som dog ligeså hurtigt og som lyn fra en klar himmel kan blive afløst af nye voldsomme fald. Kan du navigere i det kan du måske godt tjene en skilling. Men risikoen er lige nu meget stor i Kina og jeg hælder mest til at det ikke er umagen værd.

