Klarna: Nogen der har interesse i Klarna? IPO var 40 i september 2025, jeg valget at gå ind sidste måned på 14,78.
Klarna er ved at blive større i US markeded og egner sig bedst hvor forbrugerne lever fra paycheck til paycheck.
Q1 er første gang de viser et overskud.
Klarna mener selv at de kun vil øge overskudet herfra, så må vi se om de får ret.
https://s205.q4cdn.com/644747736/files/doc_earnings/2026/q1/earnings-result/Q1-26-Klarna-Group-plc-Earnings-Release.pdf
Klarna er ved at blive større i US markeded og egner sig bedst hvor forbrugerne lever fra paycheck til paycheck.
Q1 er første gang de viser et overskud.
Klarna mener selv at de kun vil øge overskudet herfra, så må vi se om de får ret.
https://s205.q4cdn.com/644747736/files/doc_earnings/2026/q1/earnings-result/Q1-26-Klarna-Group-plc-Earnings-Release.pdf
Hyst Klarna er jeg interesseret i. Jeg ejer den dog ikke. I det univers holder jeg mig til gorillaen Visa. Den er meget svær at komme udenom. Jeg ved ikke, om Klarna på samme måde på sigt er næsten uundgåelig. Den virker dog billig ift den hidsige vækst, selv om de ikke har overskud. Held og lykke med den!
132921 Jeg har valgte at købe lidt mere Klarna, og måtte desværre derved øge GAK til 15,72.
Men Klarna har nu nu brudt igennem 20. Det bliver spændende hvordan næste Q ser ud.
At bestyrelsesformanden bestemte at der også skulle satses på USA var en af grundene jeg valgte at gå ind på et sent tidspunkt.
Klarner kan blive en stærk konkurrent til VISA & Co.
@bb8
Men Klarna har nu nu brudt igennem 20. Det bliver spændende hvordan næste Q ser ud.
At bestyrelsesformanden bestemte at der også skulle satses på USA var en af grundene jeg valgte at gå ind på et sent tidspunkt.
Klarner kan blive en stærk konkurrent til VISA & Co.
@bb8

