Helge Larsen har stor respekt for aktieanalytikere. Men han synes, at de mangler blik for fremtidens marked inden for fedme, og at de simpelthen ikke har læst Novo-casen ordentligt. Det uddyber han i denne ugekommentar.
Denne video er ikke en anbefaling om køb eller salg af aktier. Helge Larsen har aktier i Novo Nordisk.
Denne video er ikke en anbefaling om køb eller salg af aktier. Helge Larsen har aktier i Novo Nordisk.

