Hej Glade Gæster,
Vi begynder vores lille julefrokost imorgen kl. 18.00 på Ny Østergade 32 - ikke langt fra Kongens Have. Stedet, Café a Vin, ligger inde i gården og hvis nogen skulle have problemer med at finde det så slår de på min mobiltelefon og så kommer der akademisk escort.
Det har været et godt år for ProInvestor og jeg ser frem imod at dele små og store historier og glæder med jer allesammen
Vi begynder vores lille julefrokost imorgen kl. 18.00 på Ny Østergade 32 - ikke langt fra Kongens Have. Stedet, Café a Vin, ligger inde i gården og hvis nogen skulle have problemer med at finde det så slår de på min mobiltelefon og så kommer der akademisk escort.
Det har været et godt år for ProInvestor og jeg ser frem imod at dele små og store historier og glæder med jer allesammen
36938 synd man ikke kan nå at blive ædru til julefesten. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at slå på din mobiltelefon, især hvis det er din Iphone. 
Husk at give en skilling til den gammelfar der sidder udefor med hatten vendt.

Husk at give en skilling til den gammelfar der sidder udefor med hatten vendt.

36949 Hej alle sammen.Desværre kan jeg ikke komme med idag,men glæder mig til at se jer alle på et andet tidspunkt.Pas nu på ølverne og de klargjorte historier om overnaturlige tradingevner
!
Hyg jer !
Mvh
Andreas
!Hyg jer !
Mvh
Andreas
36952 Nu håber jeg for jer at Café a Vin er af samme gode "kvalitetskaliber" som Novo Nordisk, så I ikke skal igennem noget som dette:
http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1466686.ece
NB. Novo kan vel ikke nævnes for tit.
http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1466686.ece
NB. Novo kan vel ikke nævnes for tit.

36953 Jeg er landet og ser ligeledes frem til en god og hyggelig aften!

