Flere har i chatten kort skrevet deres mening og holdning til den forestående emission. Købe eller ikke købe? Dem der følger med på PI vil naturligt have en holdning til aktier. Nu vil jeg gerne høre meningen om Matas. Jeg er ikke interesseret i begrundelser for eller imod - blot og man vælger at købe.
På forhånd tak for jeres medvirken.
sent from iPhone
På forhånd tak for jeres medvirken.
sent from iPhone
65715 Konen siger ja ! Så jeg siger nej tak !! Vil gerne have del iudbyttet ,men til en billigere penge...... ;0) så måske senere
65716 Nej tak - Venter og ser. Håber at jeg kan samle den op under kurs 100 inden for de næste par år
65717 Jeg køber ikke aktier i Matas, i forbindelse med de går på børsen.
Så svaret er NEJ.
Så svaret er NEJ.
Jeg koeber en slat og ser hvordan det spaender af.... man kan jo altid koebe lidt flere ved anden lejlighed, lavere eller hoejere...
65724 Nu har jeg luret hvorfor du ikke vil have begrundelser, men bare et ja eller nej - det er jo en snedigt udtænkt måde at spørge om folk er metroseksuelle på...
Svaret herfra er Hell No
" title="
" style="width: 22px; height: 22px;"/>
Svaret herfra er Hell No
" title="
" style="width: 22px; height: 22px;"/> Nu er de fleste fra Kvægtorvs arrangementet samlet i tråden.
så vil jeg lige benytte lejligheden til og fortælle om hvordan den altid kække Bob også nogen gange pisser ved siden af-Helt ved siden af
Vi er jo begyndt og spille golf sammen-Bob har intet kendskab til noget som helst men gør det bedste han kan for at bidrage positivt
Tirsdag morgen mødte hans så op på mesterskabsbanen i tøj som var udvalgt for gøre mig glad
5 timer på mesterskabs banen gik jeg således rundt ved siden af Bob som havde iklædt sig en undertrøje fra COP 15
Det var en lang dag selv om det var velment.
så vil jeg lige benytte lejligheden til og fortælle om hvordan den altid kække Bob også nogen gange pisser ved siden af-Helt ved siden af
Vi er jo begyndt og spille golf sammen-Bob har intet kendskab til noget som helst men gør det bedste han kan for at bidrage positivt
Tirsdag morgen mødte hans så op på mesterskabsbanen i tøj som var udvalgt for gøre mig glad
5 timer på mesterskabs banen gik jeg således rundt ved siden af Bob som havde iklædt sig en undertrøje fra COP 15
Det var en lang dag selv om det var velment.
65782 Så er det bare om at vente og håbe det bedste, hvis man har tegnet http://www.business.dk/detailhandel/matas-lukker-aktiesalg-til-private

