Hej
Der er 3. kvartalsregnskab på vej d. 8.4.2021. Hvordan tror i at det går for virksomheden lige nu? Tror i på at de kan vende forretningen? De siges at sælge gode headsets ( https://www.recordere.dk/2021/03/beoplay-portal-er-skabt-til-gaming-og-designet-til-hverdagen/ https://www.recordere.dk/2021/03/test-bo-hx-tradlose-hovedtelefoner-med-aktiv-stojreduktion/ ). De har også bluetooth højttaler der skulle ok ( https://www.recordere.dk/2021/03/test-beosound-level-smart-hojttaler-med-enestaende-design-og-multi-rum/ ).
Der er 3. kvartalsregnskab på vej d. 8.4.2021. Hvordan tror i at det går for virksomheden lige nu? Tror i på at de kan vende forretningen? De siges at sælge gode headsets ( https://www.recordere.dk/2021/03/beoplay-portal-er-skabt-til-gaming-og-designet-til-hverdagen/ https://www.recordere.dk/2021/03/test-bo-hx-tradlose-hovedtelefoner-med-aktiv-stojreduktion/ ). De har også bluetooth højttaler der skulle ok ( https://www.recordere.dk/2021/03/test-beosound-level-smart-hojttaler-med-enestaende-design-og-multi-rum/ ).
92471 Store Morgan sælger mange ligesom Guldmanden. Nordnet har købsappetit idag
Jeg troede at 30,02 var støtte men det var den altså ikke.
Jeg troede at 30,02 var støtte men det var den altså ikke.

