Så har jeg lavet en lille engelsk video både om sektorrotation, hvor vi er i sektor-cyklussen lige nu samt om renter, inflation og FEDs påvirkning af markedet.
Og ja, det kan muligvis synes en smule langhåret, men som I ved, så mener jeg, at det er noget, man bør forholde sig til som investor.
Her får I mit syn på situationen lige nu.
Og ja, det kan muligvis synes en smule langhåret, men som I ved, så mener jeg, at det er noget, man bør forholde sig til som investor.
Her får I mit syn på situationen lige nu.
95946 Rigtig god video, især fordi den fortæller hvorfor alt for mange fundamentale investorer tager mere fejl end de har ret. Det er derfor man skal kunne sin tekniske analyse for at vælge de rigtige aktier i de rigtige sektorer (og i de rigtige lande).
95949 Ja, jeg er helt enig. Jeg kan godt lide at have det store fundamentale overblik. Men alle mine handler sker på baggrund af TA.

