Nu bliver kursen handlet op igen, jeg vil vædde min gamle hat på at en investor til AdaptVac er kommet på plads - måske regeringen indkalder til pressemøde i morgen??
96242 Nå, vestasfan . nu må du i gang med at bortvædde din hat. Må vi få et billede af den ?
Jeg håber, at du har en pæn portion aktier i BN
Jeg håber, at du har en pæn portion aktier i BN


