Andre med interesse for Lundbeck ?
Lundbeck-aktien er de sidste par uger sivet, som en mormor med inkontinens, fra kurs 190 til nu kurs 170.
Der er intet selskabsspecifikt, der kan forklare faldet, så omfanget undrer mig lidt.
Selv kedeligt aktier kan blive for billige, så jeg har købt en pæn portion i kurs 170,25.
Men har jeg overset noget ?
Lundbeck-aktien er de sidste par uger sivet, som en mormor med inkontinens, fra kurs 190 til nu kurs 170.
Der er intet selskabsspecifikt, der kan forklare faldet, så omfanget undrer mig lidt.
Selv kedeligt aktier kan blive for billige, så jeg har købt en pæn portion i kurs 170,25.
Men har jeg overset noget ?
97095 OmxC25 har sat sig cirka 2 pct. i perioden, hvor Lundbeck er faldet godt 10 pct. Så det er jo 5 gange mere end den generelle tendens.
Mere branchespecifikt er Novo Nordisk steget 3 pct. i samme periode.
Mere branchespecifikt er Novo Nordisk steget 3 pct. i samme periode.
97113 Jeg kan ikke finde ord. Frygteligt selskab, gad vide hvornår de ikke længere er ramt af corona. Novo, Alk osv. undskylder ikke med at de ramt af corona.
97117 Det kommer jo an på hvilken aktiviteter et selskab har i gang, forsøg bliver f. Eks ramt. Kender ikke aktien godt.

