Britisk storbank udbetaler 30 mia. kr. i bonus for 2010 - bureau
15-02-11 kl. 15/2 2011 07:18
Den britiske storbank Barclays' ansatte fik for 2010 udbetalt 3,4 mia. pund eller 30,2 mia. kr. i præstationsbaseret løn. Det viser bankens regnskab for 2010 ifølge Bloomberg News. Trods beløbets størrelse er der tale om et fald på 7 pct. i forhold til 2009, rapporteres det.
Banken havde for 2010 et nettooverskud på 3,6 mia. pund, hvilket var bedre end de 3,2 mia. pund, analytikerne ifølge Bloomberg havde ventet.
(RB-Børsen: Tlf: 33300335, E-mail: [email protected], www.rb-borsen.dk )
Der er endnu ikke skrevet nogen kommentarer til denne artikel.
Skriv en kommentarer til denne artikel:
Send kommentar
Skriv en kommentarer til denne artikel:
Send kommentar

Se flere nyheder