| Tid |
Bruger |
Aktivitet |
|
| 9/11 2025 20:44 |
pauly |
kan lide |
Lækket e-mail ?! Han røber ikke just hemmeligheder... |
| 9/11 2025 20:44 |
pauly |
Skriver |
Det er ingen hemmelighed at NN afsøger markedet, M... |
| 9/11 2025 20:42 |
pauly |
kan lide |
Min kritik er også netop rettet mod Bloombergs med... |
| 9/11 2025 20:41 |
gos |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 20:40 |
gos |
kan lide |
Spot on Cupcake. Jens Løgstrups ageren i denne sag... |
| 9/11 2025 20:38 |
gos |
kan lide |
Det lyder jo fantastisk alt det Jens Løgstrup sige... |
| 9/11 2025 20:38 |
gos |
kan lide |
Og måske er det netop pga. indholdet i interviewet... |
| 9/11 2025 20:37 |
poppelkongen |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 19:35 |
Trader17 |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 18:42 |
Fandel |
kan lide |
Calp5 Skrev:
"Det betyder, at godkendelse vil bli... |
| 9/11 2025 18:25 |
Jessie |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 18:24 |
Fjernplanet |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 18:20 |
Flyand |
kan lide |
Tak for dit indlæg. Det er rart ikke at være den e... |
| 9/11 2025 18:14 |
Occam |
Skriver |
Min kritik er også netop rettet mod Bloombergs med... |
| 9/11 2025 18:08 |
Thesis |
Skriver |
Det er vel måske et spørgsmål om fortolkning, jeg ... |
| 9/11 2025 18:03 |
Hansen |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 18:03 |
Hansen |
kan lide |
Calp5 Skrev:
"Det betyder, at godkendelse vil bli... |
| 9/11 2025 17:55 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Lækket e-mail ?! Han røber ikke just hemmeligheder... |
| 9/11 2025 17:55 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Sigter mod nye opkøb inden for diabetes og fedme &... |
| 9/11 2025 17:41 |
elssan |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 17:02 |
Søren |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 17:01 |
Occam |
Skriver |
Lækket e-mail ?! Han røber ikke just hemmeligheder... |
| 9/11 2025 16:59 |
NCF |
kan lide |
Så kan der måske blive råd til tilbagekøb af egne ... |
| 9/11 2025 16:59 |
NCF |
kan lide |
Jeg tror nu mere det giver ro omkring Novo og kurs... |
| 9/11 2025 16:59 |
NCF |
kan lide |
Sortsynet hærger i hvert fald. Folk har været skep... |
| 9/11 2025 16:50 |
Thesis |
Skriver |
Sigter mod nye opkøb inden for diabetes og fedme &... |
| 9/11 2025 16:50 |
Sofieanne |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 16:49 |
Cupcake |
kan lide |
Tak for dit indlæg. Det er rart ikke at være den e... |
| 9/11 2025 16:47 |
Sofieanne |
kan lide |
Løgstrup venter 'pengeregn' i stor dansk aktie
ht... |
| 9/11 2025 16:37 |
Akku |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 16:35 |
lossen |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 16:20 |
Stockwatch1 |
Skriver |
Tak for dit indlæg. Det er rart ikke at være den e... |
| 9/11 2025 16:13 |
Stockwatch1 |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 16:12 |
Stockwatch1 |
kan lide |
Det lyder jo fantastisk alt det Jens Løgstrup sige... |
| 9/11 2025 16:11 |
Stockwatch1 |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 16:09 |
Stockwatch1 |
kan lide |
Ha ha... Om jeg er! Men nok mest skuffet, når det ... |
| 9/11 2025 16:09 |
Stockwatch1 |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 9/11 2025 15:58 |
Fandel |
kan lide |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 15:50 |
Tasso1 |
Skriver |
Anavex Starter en ny tråd ved positiv tilbagemeldi... |
| 9/11 2025 15:31 |
Milito |
kan lide |
Hvad har i af tanker hvis det skulle ske at Blarca... |
| 9/11 2025 15:31 |
Milito |
kan lide |
Jeg synes bare det er vildt med 2 "late breaking n... |
| 9/11 2025 15:31 |
Milito |
kan lide |
Ikke så mange dage til vi er lidt klogere :-)
Sh... |
| 9/11 2025 15:20 |
Søren |
kan lide |
Jeg tænker, at worstcase scenariet på nuværende ti... |
| 9/11 2025 15:08 |
Søren |
Skriver |
Calp5 Skrev:
"Det betyder, at godkendelse vil bli... |
| 9/11 2025 14:53 |
doodha |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 14:23 |
Milito |
kan lide |
Der er sikkert stadig mange Bava aktionærer, der i... |
| 9/11 2025 14:23 |
Milito |
kan lide |
Det lyder jo fantastisk alt det Jens Løgstrup sige... |
| 9/11 2025 14:22 |
Milito |
kan lide |
Og måske er det netop pga. indholdet i interviewet... |
| 9/11 2025 14:22 |
Milito |
kan lide |
Ja, du har helt ret, @Urban, tak - udsendelsen og ... |
| 9/11 2025 14:22 |
Milito |
kan lide |
Ja, @Urban, det er netop det interview, jeg henvis... |
| 9/11 2025 14:22 |
Milito |
kan lide |
DK 4 TV Interview med Jens Løgstrup om Bavarian No... |
| 9/11 2025 14:08 |
lossen |
kan lide |
Jeg tænker, at worstcase scenariet på nuværende ti... |
| 9/11 2025 14:08 |
lossen |
kan lide |
Hvad har i af tanker hvis det skulle ske at Blarca... |
| 9/11 2025 13:57 |
Fandel |
kan lide |
Jeg tænker, at worstcase scenariet på nuværende ti... |
| 9/11 2025 13:57 |
Fandel |
kan lide |
Hvad har i af tanker hvis det skulle ske at Blarca... |
| 9/11 2025 13:37 |
Hansen |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 13:37 |
TA-Value |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 13:36 |
TA-Value |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 9/11 2025 13:36 |
Hansen |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 13:28 |
Trader17 |
kan lide |
Jeg tænker, at worstcase scenariet på nuværende ti... |
| 9/11 2025 13:12 |
Hansen |
kan lide |
Jeg tænker, at worstcase scenariet på nuværende ti... |
| 9/11 2025 13:12 |
Hansen |
kan lide |
Hvad har i af tanker hvis det skulle ske at Blarca... |
| 9/11 2025 12:55 |
Cupcake |
kan lide |
Det lyder jo fantastisk alt det Jens Løgstrup sige... |
| 9/11 2025 12:30 |
gos |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 9/11 2025 12:26 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Det lyder jo fantastisk alt det Jens Løgstrup sige... |
| 9/11 2025 12:24 |
Flyand |
kan lide |
Ja, du har helt ret, @Urban, tak - udsendelsen og ... |
| 9/11 2025 12:24 |
Urban |
kan lide |
Løgstrup venter 'pengeregn' i stor dansk aktie
ht... |
| 9/11 2025 12:24 |
Urban |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 9/11 2025 12:24 |
Flyand |
kan lide |
Det lyder jo fantastisk alt det Jens Løgstrup sige... |
| 9/11 2025 12:24 |
Flyand |
kan lide |
Og måske er det netop pga. indholdet i interviewet... |
| 9/11 2025 12:21 |
Urban |
kan lide |
Ja, du har helt ret, @Urban, tak - udsendelsen og ... |
| 9/11 2025 12:21 |
Urban |
kan lide |
Og måske er det netop pga. indholdet i interviewet... |
| 9/11 2025 12:21 |
Urban |
kan lide |
Det lyder jo fantastisk alt det Jens Løgstrup sige... |
| 9/11 2025 12:05 |
EliotSpitzer |
Skriver |
Det lyder jo fantastisk alt det Jens Løgstrup sige... |
| 9/11 2025 12:00 |
Cupcake |
Skriver |
Og måske er det netop pga. indholdet i interviewet... |
| 9/11 2025 11:58 |
EliotSpitzer |
kan lide |
Spot on Cupcake. Jens Løgstrups ageren i denne sag... |
| 9/11 2025 11:48 |
Cupcake |
Skriver |
Ja, du har helt ret, @Urban, tak - udsendelsen og ... |
| 9/11 2025 11:28 |
Akku |
kan lide |
Jeg tænker, at worstcase scenariet på nuværende ti... |
| 9/11 2025 11:26 |
CLAP |
Skriver |
Jeg tænker, at worstcase scenariet på nuværende ti... |
| 9/11 2025 11:15 |
Cupcake |
kan lide |
Der er sikkert stadig mange Bava aktionærer, der i... |
| 9/11 2025 11:12 |
Akku |
kan lide |
Hvad har i af tanker hvis det skulle ske at Blarca... |
| 9/11 2025 11:11 |
Urban |
Skriver |
Der er sikkert stadig mange Bava aktionærer, der i... |
| 9/11 2025 11:10 |
Trader17 |
Skriver |
Hvad har i af tanker hvis det skulle ske at Blarca... |
| 9/11 2025 11:08 |
Urban |
kan lide |
Ja, @Urban, det er netop det interview, jeg henvis... |
| 9/11 2025 11:08 |
Cupcake |
Skriver |
Ja, @Urban, det er netop det interview, jeg henvis... |
| 9/11 2025 11:01 |
Cupcake |
kan lide |
DK 4 TV Interview med Jens Løgstrup om Bavarian No... |
| 9/11 2025 10:59 |
Urban |
Skriver |
DK 4 TV Interview med Jens Løgstrup om Bavarian No... |
| 9/11 2025 10:45 |
KLHO |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 10:16 |
Cupcake |
kan lide |
Spot on Cupcake. Jens Løgstrups ageren i denne sag... |
| 9/11 2025 10:13 |
Milito |
Skriver |
Spot on Cupcake. Jens Løgstrups ageren i denne sag... |
| 9/11 2025 10:12 |
Milito |
kan lide |
Løgstrup venter 'pengeregn' i stor dansk aktie
ht... |
| 9/11 2025 10:12 |
Milito |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 9/11 2025 10:11 |
Milito |
kan lide |
Cupkage - Du virker som en dame der er blevet vred... |
| 9/11 2025 10:11 |
Milito |
kan lide |
Den korte version: Mine to seneste debatindlæg om ... |
| 9/11 2025 10:10 |
Milito |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 10:10 |
Milito |
kan lide |
Ha ha... Om jeg er! Men nok mest skuffet, når det ... |
| 9/11 2025 09:30 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 09:25 |
bibob |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 09:07 |
Cupcake |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 09:05 |
TeamGarlic |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 09:03 |
TeamGarlic |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 9/11 2025 09:01 |
EliotSpitzer |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 09:01 |
TeamGarlic |
kan lide |
Jeg må indrømme, at jeg ikke havde hørt om Metsera... |
| 9/11 2025 09:00 |
TeamGarlic |
kan lide |
Pressemeddelelse fra Novo Nordisk:
Bagsværd, Denm... |
| 9/11 2025 08:56 |
Manfred |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 08:55 |
EliotSpitzer |
kan lide |
Den korte version: Mine to seneste debatindlæg om ... |
| 9/11 2025 08:54 |
EliotSpitzer |
Skriver |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 9/11 2025 08:49 |
Cupcake |
Skriver |
Den korte version: Mine to seneste debatindlæg om ... |
| 9/11 2025 07:36 |
endnuflere |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 07:16 |
TeamGarlic |
kan lide |
Sortsynet hærger i hvert fald. Folk har været skep... |
| 9/11 2025 07:15 |
TeamGarlic |
kan lide |
I forhold til at faa en hoejere fremtidig EPS, saa... |
| 9/11 2025 07:15 |
TeamGarlic |
kan lide |
Novo: Nu er det tid til at de og fonden køber akti... |
| 9/11 2025 07:13 |
TeamGarlic |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 07:00 |
gos |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 06:39 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
https://www.youtube.com/watch?v=vsTcZwmc-xM
Syne... |
| 9/11 2025 06:39 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Should You Buy Novo Nordisk After the Huge Investo... |
| 9/11 2025 06:39 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Han kommer vidt omkring, startende med Adam og Eva... |
| 9/11 2025 06:39 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Han har fokus på nogle interessante emner i casen ... |
| 9/11 2025 06:39 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
I forhold til at faa en hoejere fremtidig EPS, saa... |
| 9/11 2025 06:37 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
https://www.youtube.com/watch?v=vsTcZwmc-xM
Syne... |
| 9/11 2025 06:37 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Should You Buy Novo Nordisk After the Huge Investo... |
| 9/11 2025 06:37 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Han kommer vidt omkring, startende med Adam og Eva... |
| 9/11 2025 06:37 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Han har fokus på nogle interessante emner i casen ... |
| 9/11 2025 06:36 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Ja øvøv, endnu en nedture venter på mandag |
| 9/11 2025 06:35 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Pressemeddelelse fra Novo Nordisk:
Bagsværd, Denm... |
| 9/11 2025 06:35 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Det var vel ikke Pfizers bud, der afgjorde det, me... |
| 9/11 2025 06:12 |
Fandel |
kan lide |
Ha ha... Om jeg er! Men nok mest skuffet, når det ... |
| 9/11 2025 06:12 |
Fandel |
kan lide |
Løgstrup venter 'pengeregn' i stor dansk aktie
ht... |
| 9/11 2025 06:11 |
Fandel |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 9/11 2025 06:06 |
Fandel |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 9/11 2025 02:40 |
olden |
kan lide |
Novo: Nu er det tid til at de og fonden køber akti... |