| Tid |
Bruger |
Aktivitet |
|
| 29/11 2025 23:09 |
Jessie |
kan lide |
Anavex Har kørt en lille ChatGPT dialog vedr. muli... |
| 29/11 2025 20:34 |
NyNovice |
kan lide |
Min aktiefordeling |
| 29/11 2025 17:38 |
Hansen |
kan lide |
@Tasso1 FDA ChatGPT
@Bio_Oko EMA ChatGPT --- inte... |
| 29/11 2025 17:15 |
Stroka |
Skriver |
"Jyske Bank just published fresh analysis on $NVO,... |
| 29/11 2025 16:09 |
oneofakind |
har oprettet sin profil |
Velkommen til ProInvestor, mødestedet for private investorer |
| 29/11 2025 15:17 |
Akku |
kan lide |
@Tasso1 FDA ChatGPT
@Bio_Oko EMA ChatGPT --- inte... |
| 29/11 2025 14:58 |
Søren |
Skriver |
@Tasso1 FDA ChatGPT
@Bio_Oko EMA ChatGPT --- inte... |
| 29/11 2025 14:24 |
Søren |
kan lide |
Nu er ALZ-801 begrænset til apoe4 genotype (homozy... |
| 29/11 2025 14:12 |
bb8 |
kan lide |
Hvis du ikke heder:
- Niels A Johansen
- Per Toel... |
| 29/11 2025 13:54 |
Aktie-Zlatan |
Skriver |
Hvis du ikke heder:
- Niels A Johansen
- Per Toel... |
| 29/11 2025 13:52 |
Akku |
kan lide |
Læste noget al la det samme på Stocktwits, og tage... |
| 29/11 2025 13:49 |
Aktie-Zlatan |
kan lide |
Zlatan, jeg bliver upopulær hos dig nu, men jeg so... |
| 29/11 2025 13:47 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
7:59 "det her forbrugerstyrede marked, hvor forbru... |
| 29/11 2025 13:43 |
Hyst |
kan lide |
7:59 "det her forbrugerstyrede marked, hvor forbru... |
| 29/11 2025 13:41 |
Hyst |
kan lide |
Zlatan, jeg bliver upopulær hos dig nu, men jeg so... |
| 29/11 2025 13:31 |
bb8 |
Skriver |
7:59 "det her forbrugerstyrede marked, hvor forbru... |
| 29/11 2025 13:21 |
bb8 |
kan lide |
Novo-aktien på optur i turbulent uge
28/11 15:38
... |
| 29/11 2025 12:52 |
bb8 |
kan lide |
Ugevideo: Novo Nordisk og Anavex på rutsjetur |
| 29/11 2025 12:51 |
bb8 |
Skriver |
Alphabet: Gemini Momentum and Possible Meta TPU De... |
| 29/11 2025 12:47 |
bb8 |
kan lide |
Brdr. Hartmann |
| 29/11 2025 12:47 |
bb8 |
kan lide |
Aktienalytiker Michael West Hybholt der dækkede ak... |
| 29/11 2025 12:46 |
bb8 |
Skriver |
Zlatan, jeg bliver upopulær hos dig nu, men jeg so... |
| 29/11 2025 12:43 |
bb8 |
kan lide |
Black Week - AO og Matas |
| 29/11 2025 12:33 |
Stroka |
kan lide |
19.09.2013
Dansk værdipapirBrødrene Hartmann
Køb
-... |
| 29/11 2025 12:33 |
Stroka |
kan lide |
Aktienalytiker Michael West Hybholt der dækkede ak... |
| 29/11 2025 12:33 |
Stroka |
kan lide |
Brdr. Hartmann |
| 29/11 2025 12:31 |
Stroka |
kan lide |
Fra BSinvest i Novo chatten:
"Aktien kort sigt &l... |
| 29/11 2025 12:31 |
Stroka |
kan lide |
Novo-aktien på optur i turbulent uge
28/11 15:38
... |
| 29/11 2025 12:31 |
Stroka |
kan lide |
Ugevideo: Novo Nordisk og Anavex på rutsjetur |
| 29/11 2025 12:10 |
Aktie-Zlatan |
Skriver |
Kicks (Matas i Sverige) har valgt en Cuby-lignende... |
| 29/11 2025 11:47 |
Aktie-Zlatan |
Skriver |
Lyko:
"Enligt Lyko faller valet på Cuby och inte ... |
| 29/11 2025 11:45 |
BSinvest |
kan lide |
Fra BSinvest i Novo chatten:
"Aktien kort sigt &l... |
| 29/11 2025 11:45 |
BSinvest |
kan lide |
Novo-aktien på optur i turbulent uge
28/11 15:38
... |
| 29/11 2025 11:45 |
BSinvest |
kan lide |
Ugevideo: Novo Nordisk og Anavex på rutsjetur |
| 29/11 2025 11:38 |
Hyst |
Skriver |
19.09.2013
Dansk værdipapirBrødrene Hartmann
Køb
-... |
| 29/11 2025 11:38 |
Hyst |
kan lide |
Aktienalytiker Michael West Hybholt der dækkede ak... |
| 29/11 2025 11:29 |
Aktie-Zlatan |
Skriver |
Black Week - AO og Matas |
| 29/11 2025 10:31 |
Hanibal |
Skriver |
Aktienalytiker Michael West Hybholt der dækkede ak... |
| 29/11 2025 10:12 |
bb8 |
kan lide |
Tak, fine input - nu må vi hellere lade andre komm... |
| 29/11 2025 10:09 |
Hyst |
kan lide |
Har just modtaget nyt svar fra Disa, IR:
"The spl... |
| 29/11 2025 09:55 |
Hyst |
Skriver |
Tak, fine input - nu må vi hellere lade andre komm... |
| 29/11 2025 09:53 |
Hanibal |
kan lide |
Brdr. Hartmann |
| 29/11 2025 09:52 |
Hyst |
kan lide |
@Hyst Jeg har projiceret min egen filosofi og stra... |
| 29/11 2025 09:47 |
Hyst |
Skriver |
Tvangsindløsning |
| 29/11 2025 09:41 |
bikube |
kan lide |
Brdr. Hartmann |
| 29/11 2025 09:34 |
Hyst |
Skriver |
Brdr. Hartmann |
| 29/11 2025 09:30 |
bb8 |
kan lide |
Det pudsige er at Terradyne og Commerzbank har vær... |
| 29/11 2025 09:30 |
bb8 |
kan lide |
Wilhelmsen udsendte i går meddeleles at det tilbyd... |
| 29/11 2025 09:30 |
bb8 |
Skriver |
@Hyst Jeg har projiceret min egen filosofi og stra... |
| 29/11 2025 08:51 |
Hyst |
Skriver |
Wilhelmsen udsendte i går meddeleles at det tilbyd... |
| 29/11 2025 08:28 |
otul |
kan lide |
Anavex Har kørt en lille ChatGPT dialog vedr. muli... |
| 29/11 2025 07:35 |
oxen |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 29/11 2025 07:18 |
Fandel |
kan lide |
Nu er ALZ-801 begrænset til apoe4 genotype (homozy... |
| 29/11 2025 06:17 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Fra BSinvest i Novo chatten:
"Aktien kort sigt &l... |
| 29/11 2025 06:17 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Novo-aktien på optur i turbulent uge
28/11 15:38
... |
| 29/11 2025 06:16 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Ja der er vel mange aktier at holde styr på - og m... |
| 29/11 2025 06:16 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Commerzbank anså jeg som "can not fail" tysk bank.... |
| 29/11 2025 06:14 |
Milito |
kan lide |
Ja der er vel mange aktier at holde styr på - og m... |
| 29/11 2025 06:14 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Jeg kan se på de valgte aktier, at du vægter sikke... |
| 29/11 2025 06:14 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
@Hyst Jeg er enig med @12campus i at du er meget e... |
| 29/11 2025 06:13 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
I har begge ret, men jeg ser ikke en finansekrise ... |
| 29/11 2025 06:13 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
@Hyst Jeg er kommet hjem til min computer. Jeg har... |
| 29/11 2025 06:13 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
@Hyst Vores svar krydsede hinanden. Vedhæftet to a... |
| 29/11 2025 06:13 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Mange tak - interesant - kender ikke alle. Jeg er ... |
| 29/11 2025 06:13 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Pandora og Coloplast er egentlig to af de dårligst... |
| 29/11 2025 06:13 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Det pudsige er at Terradyne og Commerzbank har vær... |
| 29/11 2025 06:13 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Jeg plottede faktisk udviklingen for udvalgte akti... |
| 29/11 2025 06:13 |
Milito |
kan lide |
@Hyst Jeg er kommet hjem til min computer. Jeg har... |
| 29/11 2025 06:12 |
Milito |
kan lide |
@Hyst Jeg er enig med @12campus i at du er meget e... |
| 29/11 2025 04:57 |
Hanibal |
kan lide |
I har begge ret, men jeg ser ikke en finansekrise ... |
| 29/11 2025 00:54 |
bb8 |
kan lide |
Commerzbank anså jeg som "can not fail" tysk bank.... |
| 29/11 2025 00:53 |
Hyst |
Skriver |
Commerzbank anså jeg som "can not fail" tysk bank.... |
| 29/11 2025 00:20 |
Hyst |
kan lide |
Jeg plottede faktisk udviklingen for udvalgte akti... |
| 29/11 2025 00:09 |
bb8 |
Skriver |
Jeg plottede faktisk udviklingen for udvalgte akti... |