Pandora sigter mod at bryde med det volatile sølvmarked, siger CEO
5/2 08:51
Pandora introducerer platinbelagte produkter for at mindske afhængigheden af sølv. Målet er at reducere sølv i porteføljen fra næsten 60% til omkring 20%. Dette skal distancere virksomheden fra sølvmarkedets volatilitet. CEO Berta de Pablos-Barbier understreger, at de vil afkoble virksomhedens præstationer fra råvarepriser. Hurtige nyheder er stadig i beta-fasen, og fejl kan derfor forekomme....
