Meget tyder på, at tech-boblen nu er næsten afviklet
7/2 15:35
Boblen er bag os Teknologi har lidt hårdt under pres. Multiple-aktier er blevet presset på værdiansættelser, Mag-7-dominansen er afkølet, og fem års overprissætning er forsvundet. Uanset de kommende risici ser teknologi ikke længere voldsomt overprissat ud. 5-årigt lavpunkt Amerikanske tech-aktier har allerede oplevet en betydelig nedgradering, hvor forward PEG-forhold nu handles tæt på 5-års lavpunkter. […]...
