Goldman Sachs: Hedgefondene sælger amerikanske aktier i rekordtempo
19/2 20:05
Resumee baseret på analyse fra finanshuset Goldman Sachs, bearbejdet til dansk: 1. Hedgefondene sælger amerikanske aktier i rekordtempo Goldman Sachs konstaterer, at hedgefonde i februar netto har solgt amerikanske aktier i det hurtigste tempo siden marts 2025. Det sker efter en periode med stærke januar-afkast, men hvor markedsudviklingen siden er blevet mere hakkende og uforudsigelig […]...
