Rangvid: Dansk guld i USA kan blive del af konflikt
25/2 11:55
Danmark har stadig en del af sin fysiske guldbeholdning liggende i USA. Og der skal den blive liggende, mener Danmarks Nationalbank. Men ifølge professor i finansiering ved CBS, Jesper Rangvid, kan det danske guld nu blive en del af en eventuel konflikt mellem Europa og USA. Nationalbanken kan ikke uden politisk opbakning selv beslutte at […]...
