Milliardær stopper som formand: Vil have mere tid med børnebørn
8/3 11:55
Ejendomsmatadoren Mikael Goldschmidt har valgt at trække sig som formand for sin landsdækkende isenkræmmerkæde. Han vil bruge mere tid på sine børnebørn, forklarer han. Efter knap 20 års ejerskab vælger milliardæren Mikael Goldschmidt at trække sig som formand for isenkræmmerkæden Imerco, som han erhvervede i 2007. Læs artiklen på danmarksrigeste.dk. Overvej disse to attraktive tilbud: […]...
