Amerikaner og canadier overtager projekt til 25 milliarder i Jylland
25/3 11:43
Et datacenter til 25 milliarder kroner, som er på vej ved Esbjerg, får nye ejere. Det er det canadiske Canadian Pension Plan samt verdens største datacenter-ejer, amerikanske Equinix, der har købt atNorth, som stod bag datacentret. Læs artiklen på danmarksrigeste.dk. Overvej disse to attraktive tilbud: Økonomisk Ugebrev introducerer en startpakke for nye og uerfarne investorer. […]...
