De fallerede ejendomsmatadorer: Rigmand mistede 1,5 milliard og endte i fængsel
30/3 11:28
Da finanskrisen ramte i 2008, gik det hårdt ud over flere af landets rigeste. Især flere ejendomsmatadorer blev hårdt ramt. En af dem mistede 1,5 milliarder kroner og endte i fængsel. Læs med og lyt også til vores podcast om de fallerede ejendomsmatadorer. Læs artiklen på danmarksrigeste.dk. Overvej disse to attraktive tilbud: Økonomisk Ugebrev introducerer […]...
