Milliardær om sin værste investering: ‘Jeg måtte fjerne 100 ton affald’
31/3 10:04
Det vakte opsigt, da Saxo Bank-rigmanden Kim Fournais købte en øde ø. Og det har bestemt ikke været hans bedste investering. Hvad får en af Danmarks rigeste til at købe en øde ø i udkantsdanmark uden strøm eller færgeforbindelse? Det har mange nok spurgt sig selv om, efter det kom frem, at Saxo Bank-stifter Kim […]...
