Støtteopkøb den første uge for 100 mio: InstallatørGruppens børsstart er et dårligt varsel
23/6 12:14
InstallatørGruppens første dage på børsen er ikke den succeshistorie, som rådgivere, ejere og markedet formentlig havde håbet på. Tværtimod ligner børsdebuten en alvorlig advarsel til både investorer og kommende børsaspiranter. Ifølge den offentliggjorte stabiliseringsmeddelelse har rådgiverne i de første syv handelsdage foretaget støtteopkøb for godt 100 mio. kr. for at stabilisere aktiekursen efter noteringen. Det […]...
