Bavarians kommende formand starter som observatør i bestyrelsen
20/9 13:11
Bavarian Nordic har udnævnt Luc Debruyne som observatør i bestyrelsen med henblik på at få valgt Luc Debruyne til bestyrelsen i marts næste år og herefter lade ham overtage som formand efter Gerard van Odijk.
Det fremgår af en børsmeddelelse.
Luc Debruyne er tidligere direktør for britiske GSK's vaccineforretning.
- Jeg er glad for at byde Luc velkommen i bestyrelsen og ser frem til vores samarbejde indtil min afgang som formand næste år.
- Lucs enorme brancheerfaring kombineret med stærkt lederskab, global sundhedserfaring og dokumenteret succes med kommercielle lanceringer vil være et væsentligt bidrag til bestyrelsen og til Bavarian Nordic i vores fortsatte bestræbelser på at skabe et af verdens største rendyrkede vaccineselskaber, siger Bavarians bestyrelsesformand Gerard de Odijk.
.\\˙ MarketWire
