"Jim Cramer anbefaler å kjøpe FAANG-aksjer når analytikerne blir bearish, og mener en av aksjene er «latterlig undervurdert"
https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2022/03/26/7842027/det-vil-vaere-det-perfekte-tidspunktet-for-a-kjope-litt?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1648283300
https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2022/03/26/7842027/det-vil-vaere-det-perfekte-tidspunktet-for-a-kjope-litt?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1648283300
102432 Jeg er umiddelbart enig omkring Amazon. Selskabet ligner en global vinder mange år frem.
Disclaimer: Jeg aktier i Amazon.
Disclaimer: Jeg aktier i Amazon.
102441 Stroka Nogle siger, at man boer goere det modsatte af Jim Cramer
Her inverse Cramer ETF:
https://mobile.twitter.com/cramertracker
Spoeg til side. Jeg er i dette tilfaelde enig med ham, at nogle af dem ikke ligefrem er historisk dyre. Jeg er lige nu og her rent kvantitativt mest varm paa Google og Facebook, der begge vaekster 20-30% hvert aar, men jeg har ogsaa nogle af de andre.
New EU law could require iMessage and WhatsApp to work with other, smaller platforms
https://www.theverge.com/2022/3/24/22995431/european-union-digital-markets-act-imessage-whatsapp-interoperable
E.U. Takes Aim at Big Tech's Power With Landmark Digital Act
https://www.nytimes.com/2022/03/24/technology/eu-regulation-apple-meta-google.html
Her inverse Cramer ETF:https://mobile.twitter.com/cramertracker
Spoeg til side. Jeg er i dette tilfaelde enig med ham, at nogle af dem ikke ligefrem er historisk dyre. Jeg er lige nu og her rent kvantitativt mest varm paa Google og Facebook, der begge vaekster 20-30% hvert aar, men jeg har ogsaa nogle af de andre.
New EU law could require iMessage and WhatsApp to work with other, smaller platforms
https://www.theverge.com/2022/3/24/22995431/european-union-digital-markets-act-imessage-whatsapp-interoperable
E.U. Takes Aim at Big Tech's Power With Landmark Digital Act
https://www.nytimes.com/2022/03/24/technology/eu-regulation-apple-meta-google.html











Hej Tommy, Cramer er normalt alt for kontroversiel og aparte for mig.
Ligesom dig vidste jeg, at nogle af FAANG aktierne pt. ikke er historisk dyre. Derfor delte jeg mit alleførste link med en artikel om Cramers anbefalinger.
Tak for for links og fantastisk brugbare figurer.
Ligesom dig vidste jeg, at nogle af FAANG aktierne pt. ikke er historisk dyre. Derfor delte jeg mit alleførste link med en artikel om Cramers anbefalinger.
Tak for for links og fantastisk brugbare figurer.

