Så kom den længe ventede meddelelse fra Bavarian Nordic. Flotte resultater fra forsøget med vaccinen, når det drejer sig om Omicron varianten. Mon ikke shorterne nu får travlt med at købe hjem?
Her kommer link til meddelelsen:
https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=bbaadd47c1c92b506da7bca792010f230&lang=da
https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=bbaadd47c1c92b506da7bca792010f230&lang=da
103289 Bavarian: Fase 2-forsøg med effekt mod omicron - fase 3-forsøg på vej https://proinvestor.com/investornyt/819256/bavarian-fase-2-forsog-med-effekt-mod-omicron-fase-3-forsog-pa-vej
103292 Men hvad gør denne bedre en andre? Jeg har ikke fulgt dette, men der er vel stadig blog tale om en booster?
Ikke en vaccine der forhindrer infektion?
Er det bare at den er nemmere at håndtere?
Ikke en vaccine der forhindrer infektion?
Er det bare at den er nemmere at håndtere?

