| Tid |
Bruger |
Aktivitet |
|
| 11/10 2025 21:03 |
bikube |
kan lide |
AOJ - Stort finanshus udpeger ny favoritaktie |
| 11/10 2025 18:59 |
Akku |
kan lide |
Lægemiddelstof Blarcamesine
Produktnavn
ATC-kode... |
| 11/10 2025 18:56 |
jkj |
Skriver |
Lægemiddelstof Blarcamesine
Produktnavn
ATC-kode ... |
| 11/10 2025 18:25 |
Aktie-Zlatan |
kan lide |
AOJ - Stort finanshus udpeger ny favoritaktie |
| 11/10 2025 18:23 |
Aktie-Zlatan |
Skriver |
Jeg har givet op, men har ikke solgt.
Ka-ching! |
| 11/10 2025 16:50 |
doodha |
kan lide |
Ørsted: En rest "kortsigtede" aktier som skal find... |
| 11/10 2025 15:23 |
Trader17 |
kan lide |
Jeg tolker det, som de har svaret på de spørgsmål ... |
| 11/10 2025 14:40 |
Fjernplanet |
kan lide |
Jeg tolker det, som de har svaret på de spørgsmål ... |
| 11/10 2025 14:40 |
Fjernplanet |
kan lide |
Tasso1 skrev:
"På dagens liste pr. 10 oktober... |
| 11/10 2025 12:49 |
Akku |
kan lide |
Jeg tolker det, som de har svaret på de spørgsmål ... |
| 11/10 2025 12:48 |
Akku |
kan lide |
Tasso1 skrev:
"På dagens liste pr. 10 oktober... |
| 11/10 2025 12:41 |
Esset |
kan lide |
Jeg tolker det, som de har svaret på de spørgsmål ... |
| 11/10 2025 12:35 |
gentogen |
kan lide |
AOJ - Stort finanshus udpeger ny favoritaktie |
| 11/10 2025 12:31 |
lossen |
kan lide |
Jeg tolker det, som de har svaret på de spørgsmål ... |
| 11/10 2025 12:23 |
Flyand |
kan lide |
Jeg tolker det, som de har svaret på de spørgsmål ... |
| 11/10 2025 11:43 |
bb8 |
kan lide |
Depoter er ikke i sig selv afgørende for beskatnin... |
| 11/10 2025 11:43 |
bb8 |
kan lide |
Tak for svar begge
mvh |
| 11/10 2025 11:42 |
Hansen |
kan lide |
Jeg tolker det, som de har svaret på de spørgsmål ... |
| 11/10 2025 11:42 |
Hansen |
kan lide |
Tasso1 skrev:
"På dagens liste pr. 10 oktober... |
| 11/10 2025 11:41 |
bb8 |
Skriver |
AOJ - Stort finanshus udpeger ny favoritaktie |
| 11/10 2025 11:34 |
Søren |
kan lide |
Jeg tolker det, som de har svaret på de spørgsmål ... |
| 11/10 2025 11:22 |
Fandel |
Skriver |
Jeg tolker det, som de har svaret på de spørgsmål ... |
| 11/10 2025 11:16 |
2424 |
Skriver |
Tak for svar begge
mvh |
| 11/10 2025 11:08 |
Flyand |
kan lide |
Søren, den kan også være faldet en smule.
Det er r... |
| 11/10 2025 11:08 |
Flyand |
kan lide |
Bindegal kursudvikling.
EU har ikke råd til at si... |
| 11/10 2025 11:06 |
Flyand |
kan lide |
Det er også min tanke :-)
Det har i en perio... |
| 11/10 2025 10:51 |
Fandel |
kan lide |
Tasso1 skrev:
"På dagens liste pr. 10 oktober... |
| 11/10 2025 10:48 |
Søren |
Skriver |
Tasso1 skrev:
"På dagens liste pr. 10 oktober... |
| 11/10 2025 09:34 |
bikube |
kan lide |
Ørsted: En rest "kortsigtede" aktier som skal find... |
| 11/10 2025 09:32 |
bikube |
kan lide |
Ørsted: Personalereduktioner lidt større end vente... |
| 11/10 2025 08:59 |
Insolvens |
Skriver |
Depoter er ikke i sig selv afgørende for beskatnin... |
| 11/10 2025 08:17 |
bb8 |
Skriver |
Hvis det er depoter af samme type (eksempelvi... |
| 11/10 2025 08:14 |
Dæmningen4500 |
kan lide |
"Evoke og Evoke+"! |
| 11/10 2025 08:01 |
2424 |
Skriver |
Tak for svar bb8 og lige et tillægsspørgsmål:
Hvis... |
| 11/10 2025 07:51 |
vestasfan |
Skriver |
"Evoke og Evoke+"! |
| 11/10 2025 07:26 |
MTG |
Skriver |
Tak for hjælpen |
| 11/10 2025 07:17 |
Dæmningen4500 |
kan lide |
Anavex Dagens pressemeddelelse henviser til præsen... |
| 11/10 2025 07:09 |
Dæmningen4500 |
Skriver |
I sammenligningen af Novo og Anavex kan det anbefa... |
| 11/10 2025 05:32 |
B.Andersen |
kan lide |
Ugekommentar #170: Genmab, Novo Nordisk og Anavex |
| 11/10 2025 04:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
NYSE via din egen handelsplatform. |
| 11/10 2025 04:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Er det noteret flere steder? Det er gået min næse ... |
| 11/10 2025 04:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Meget interessant indlæg og vinkler i tråden - tak... |
| 11/10 2025 04:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Kyed01.
ChatGPT giver dig ret.
Her er nogle tank... |
| 11/10 2025 04:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Ja RareD. Men mig bekendt ikke molekyler/indikatio... |
| 11/10 2025 04:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
@Troldmanden:
Det er noget vrøvl du skriver at 2-... |
| 11/10 2025 04:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Jeg er enig med Solsen. Vi skal ikke lægge noget s... |
| 11/10 2025 04:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Eventuel katalysator for dagens fald i Genmab i ka... |
| 11/10 2025 04:47 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
har også købt mere på 9,06 i aftes :-) så håb... |
| 11/10 2025 04:47 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Anavex bliver manipuleret efter min mening.
Tasso... |
| 11/10 2025 04:47 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Til de der er klogere på det videnskabelige. Har l... |
| 11/10 2025 04:47 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Short andelen er steget en smule igen.
Pr 29/8 er ... |
| 11/10 2025 04:47 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Det kan være options, eller dygtig inddækning af s... |