| Tid |
Bruger |
Aktivitet |
|
| 13/11 2025 23:18 |
TDT123 |
kan lide |
Stjålet fra andet fora: Link har nok være delt før... |
| 13/11 2025 23:18 |
TDT123 |
kan lide |
Kort kommentar vedr. den seneste udvikling med ans... |
| 13/11 2025 23:18 |
TDT123 |
kan lide |
Jeg er ikke bruger på X
Er der nogen der kan se h... |
| 13/11 2025 23:18 |
TDT123 |
kan lide |
Jeg er overbevist om at det store dyk netop falder... |
| 13/11 2025 23:17 |
TDT123 |
kan lide |
ja faldet starter med hans tweet. det starter en l... |
| 13/11 2025 23:05 |
Akku |
kan lide |
Os det fik handlet ind i stenalderen til 2 -2,5$ k... |
| 13/11 2025 22:52 |
klemmensen |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 22:52 |
klemmensen |
kan lide |
Os det fik handlet ind i stenalderen til 2 -2,5$ k... |
| 13/11 2025 22:02 |
radar24 |
Skriver |
Det er da positivt at en tilsyneladende kompetent ... |
| 13/11 2025 21:54 |
lossen |
kan lide |
Os det fik handlet ind i stenalderen til 2 -2,5$ k... |
| 13/11 2025 21:53 |
Trader17 |
kan lide |
Os det fik handlet ind i stenalderen til 2 -2,5$ k... |
| 13/11 2025 21:53 |
Hansen |
kan lide |
Os det fik handlet ind i stenalderen til 2 -2,5$ k... |
| 13/11 2025 21:46 |
kontorchefen |
kan lide |
Os det fik handlet ind i stenalderen til 2 -2,5$ k... |
| 13/11 2025 21:44 |
TDT123 |
kan lide |
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide... |
| 13/11 2025 21:44 |
TDT123 |
kan lide |
Milito du har is i maven :) |
| 13/11 2025 21:44 |
TDT123 |
kan lide |
Milito du har is i maven :) |
| 13/11 2025 21:44 |
TDT123 |
kan lide |
Stor tak til svindleren, da det gav mig mulighed f... |
| 13/11 2025 21:44 |
TDT123 |
kan lide |
Det her er jo direkte ulækkert at overvære. Denne ... |
| 13/11 2025 21:44 |
TDT123 |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 21:40 |
TDT123 |
Skriver |
Os det fik handlet ind i stenalderen til 2 -2,5$ k... |
| 13/11 2025 21:39 |
poppelkongen |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 21:11 |
bb8 |
Skriver |
Jeg synes næsten jeg har fået daglige pop-up notif... |
| 13/11 2025 20:48 |
bb8 |
kan lide |
Ugekommentar: Novo Nordisk, Zealand Pharma, Gubra ... |
| 13/11 2025 20:37 |
otul |
kan lide |
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide... |
| 13/11 2025 19:06 |
bb8 |
kan lide |
Ja. Der er et større free float i b-aktien |
| 13/11 2025 19:06 |
bb8 |
kan lide |
Mærsk |
| 13/11 2025 18:55 |
Jessie |
kan lide |
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide... |
| 13/11 2025 18:51 |
Fandel |
kan lide |
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide... |
| 13/11 2025 18:50 |
Fandel |
kan lide |
Stor tak til svindleren, da det gav mig mulighed f... |
| 13/11 2025 18:50 |
Fandel |
kan lide |
Det her er jo direkte ulækkert at overvære. Denne ... |
| 13/11 2025 18:49 |
Fandel |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 18:43 |
TeamGarlic |
kan lide |
Zealand Pharma har en kassebeholdning på 16,169 mi... |
| 13/11 2025 18:42 |
TeamGarlic |
Skriver |
Ja. Der er et større free float i b-aktien |
| 13/11 2025 18:08 |
Trader17 |
kan lide |
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide... |
| 13/11 2025 18:07 |
lossen |
kan lide |
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide... |
| 13/11 2025 18:06 |
Hansen |
kan lide |
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide... |
| 13/11 2025 18:04 |
Milito |
kan lide |
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide... |
| 13/11 2025 18:00 |
Hansen |
kan lide |
Jeg er overbevist om at det store dyk netop falder... |
| 13/11 2025 17:59 |
Hansen |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 17:59 |
Hansen |
kan lide |
Det her er jo direkte ulækkert at overvære. Denne ... |
| 13/11 2025 17:59 |
Hansen |
kan lide |
Stor tak til svindleren, da det gav mig mulighed f... |
| 13/11 2025 17:56 |
kontorchefen |
Skriver |
Jeg opfatter hans stunt som at han er ved at skide... |
| 13/11 2025 17:44 |
Trader17 |
Skriver |
Milito du har is i maven :) |
| 13/11 2025 17:43 |
Dæmningen4500 |
kan lide |
Stor tak til svindleren, da det gav mig mulighed f... |
| 13/11 2025 17:43 |
Trader17 |
kan lide |
ja faldet starter med hans tweet. det starter en l... |
| 13/11 2025 17:43 |
Trader17 |
kan lide |
Jeg er overbevist om at det store dyk netop falder... |
| 13/11 2025 17:42 |
Dæmningen4500 |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 17:42 |
Jessie |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 17:40 |
Milito |
kan lide |
Det her er jo direkte ulækkert at overvære. Denne ... |
| 13/11 2025 17:34 |
Trader17 |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 17:34 |
Trader17 |
kan lide |
Det her er jo direkte ulækkert at overvære. Denne ... |
| 13/11 2025 17:34 |
Trader17 |
kan lide |
Stor tak til svindleren, da det gav mig mulighed f... |
| 13/11 2025 17:32 |
lossen |
kan lide |
Stor tak til svindleren, da det gav mig mulighed f... |
| 13/11 2025 17:30 |
12campus |
Skriver |
Mærsk |
| 13/11 2025 17:30 |
otul |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 17:30 |
Milito |
Skriver |
Stor tak til svindleren, da det gav mig mulighed f... |
| 13/11 2025 17:29 |
Milito |
kan lide |
Jeg er overbevist om at det store dyk netop falder... |
| 13/11 2025 17:25 |
Milito |
kan lide |
ja faldet starter med hans tweet. det starter en l... |
| 13/11 2025 17:25 |
Milito |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 17:24 |
lossen |
Skriver |
Det her er jo direkte ulækkert at overvære. Denne ... |
| 13/11 2025 17:17 |
Akku |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 17:15 |
lossen |
kan lide |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 17:14 |
Tasso1 |
Skriver |
Anavex Ja ro på - der er endnu intet nyt fra CHMP!... |
| 13/11 2025 17:02 |
lossen |
kan lide |
Jeg er overbevist om at det store dyk netop falder... |
| 13/11 2025 17:02 |
lossen |
kan lide |
ja faldet starter med hans tweet. det starter en l... |
| 13/11 2025 16:54 |
jkj |
Skriver |
ja faldet starter med hans tweet. det starter en l... |
| 13/11 2025 16:51 |
The Joker |
Skriver |
Jeg er overbevist om at det store dyk netop falder... |
| 13/11 2025 16:47 |
Søren |
kan lide |
Der henvises nok til RETT ansøgningen, som blev af... |
| 13/11 2025 16:46 |
Trader17 |
Skriver |
Jeg er ikke bruger på X
Er der nogen der kan se h... |
| 13/11 2025 16:37 |
Trader17 |
Skriver |
Det tyder på at der er lækket noget.
Og det virker... |
| 13/11 2025 16:32 |
Fandel |
Skriver |
Er der lukket noget ud, siden det store fald... |
| 13/11 2025 16:17 |
Darvin |
kan lide |
Kort kommentar vedr. den seneste udvikling med ans... |
| 13/11 2025 16:03 |
Thorkild01 |
Skriver |
Der henvises nok til RETT ansøgningen, som blev af... |
| 13/11 2025 15:57 |
vestasfan |
Skriver |
FDA har ikke haft noget med Anavex at gøre endnu! |
| 13/11 2025 15:55 |
lossen |
kan lide |
Stjålet fra andet fora: Link har nok være delt før... |
| 13/11 2025 15:33 |
Trader17 |
kan lide |
Kort kommentar vedr. den seneste udvikling med ans... |
| 13/11 2025 15:33 |
Trader17 |
kan lide |
Stjålet fra andet fora: Link har nok være delt før... |
| 13/11 2025 15:32 |
galant-henrik |
kan lide |
Ugekommentar: Novo Nordisk, Zealand Pharma, Gubra ... |
| 13/11 2025 15:29 |
Hansen |
kan lide |
Stjålet fra andet fora: Link har nok være delt før... |
| 13/11 2025 15:22 |
Fandel |
kan lide |
Stjålet fra andet fora: Link har nok være delt før... |
| 13/11 2025 15:12 |
Søren |
Skriver |
Stjålet fra andet fora: Link har nok være delt før... |
| 13/11 2025 15:00 |
Thesis |
Skriver |
Interessant med Pila Pharmas differentierede TRPV1... |
| 13/11 2025 14:54 |
Thesis |
kan lide |
Zealand Pharma har en kassebeholdning på 16,169 mi... |
| 13/11 2025 14:53 |
Søren |
kan lide |
@Søren: Sorry, det var uklart formuleret. Pointen ... |
| 13/11 2025 14:43 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Kort kommentar vedr. den seneste udvikling med ans... |
| 13/11 2025 14:43 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Ugekommentar: Novo Nordisk, Zealand Pharma, Gubra ... |
| 13/11 2025 14:42 |
Hansen |
kan lide |
Kort kommentar vedr. den seneste udvikling med ans... |
| 13/11 2025 14:39 |
Sælen |
Skriver |
@Søren: Sorry, det var uklart formuleret. Pointen ... |
| 13/11 2025 14:24 |
Akku |
kan lide |
Kort kommentar vedr. den seneste udvikling med ans... |
| 13/11 2025 14:21 |
collersteen |
har redigeret sin profil |
|
| 13/11 2025 13:51 |
Søren |
kan lide |
Kort kommentar vedr. den seneste udvikling med ans... |
| 13/11 2025 13:36 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Kort kommentar vedr. den seneste udvikling med ans... |
| 13/11 2025 13:32 |
olden |
kan lide |
Ja en ren MAGA - "vi tilgodeser vore egne" - Nå m... |
| 13/11 2025 13:29 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Ugekommentar: Novo Nordisk, Zealand Pharma, Gubra ... |
| 13/11 2025 13:28 |
Arne A |
kan lide |
Åbent brev til Dansk Aktionærforening: Ulven i får... |
| 13/11 2025 12:50 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
Skriver |
Novo Nordisks forsøg på at vriste Metsera ud af Pf... |
| 13/11 2025 11:16 |
Hyst |
kan lide |
Novo: Den positive sidegevinst ved besøget i Det h... |
| 13/11 2025 11:01 |
bikube |
kan lide |
Novo gået i køb på mit dagkort, suppleret i 300 om... |
| 13/11 2025 10:27 |
bikube |
kan lide |
Novo: Den positive sidegevinst ved besøget i Det h... |
| 13/11 2025 10:24 |
bikube |
kan lide |
Novo: Ny bestyrelse vælges - investorerne ser på a... |
| 13/11 2025 10:12 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
Skriver |
Zealand stiger efter pause for Dapiglutid: Barclay... |
| 13/11 2025 10:02 |
Akku |
kan lide |
Sælen skrev: "@Søren: havde ikke læst komment... |
| 13/11 2025 09:57 |
henrikdanjensen |
kan lide |
Cupcake - Nu har jeg i ro og mag læst dine meget f... |
| 13/11 2025 09:57 |
henrikdanjensen |
kan lide |
Ha ha... Om jeg er! Men nok mest skuffet, når det ... |
| 13/11 2025 09:56 |
henrikdanjensen |
kan lide |
Løgstrup venter 'pengeregn' i stor dansk aktie
ht... |
| 13/11 2025 09:56 |
henrikdanjensen |
kan lide |
Min kommentar til Euroinvestor-artiklen forleden v... |
| 13/11 2025 09:55 |
henrikdanjensen |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 13/11 2025 09:25 |
olden |
kan lide |
Hvis der har været seriøse bud på selskabet, ville... |
| 13/11 2025 09:25 |
olden |
kan lide |
Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nord... |
| 13/11 2025 09:24 |
olden |
kan lide |
Der er ikke brug for flere GLP-1-baserede midler t... |
| 13/11 2025 09:22 |
olden |
kan lide |
Det officielle bud fra virksomheden er, at det ske... |
| 13/11 2025 09:21 |
olden |
kan lide |
Er det ikke lidt skidt at Dapiglutid sættes på pau... |
| 13/11 2025 09:20 |
olden |
kan lide |
Zealand trykker på pauseknappen for udvikling af v... |
| 13/11 2025 09:19 |
olden |
kan lide |
Zealand Pharma har en kassebeholdning på 16,169 mi... |
| 13/11 2025 09:10 |
olden |
kan lide |
Novo/Sydbank: Novo står samme sted som før budkrig... |
| 13/11 2025 09:10 |
Hansen |
kan lide |
Sælen skrev: "@Søren: havde ikke læst komment... |
| 13/11 2025 09:08 |
olden |
kan lide |
Novo: Metsera, generalforsamling og aktiebagstoppe... |
| 13/11 2025 09:08 |
olden |
kan lide |
Novo taber budkrig - Metsera vælger Pfizer frem fo... |
| 13/11 2025 09:02 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Zealand lander bedre end frygtet i tredje kvartal ... |
| 13/11 2025 09:02 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Hvis der har været seriøse bud på selskabet, ville... |
| 13/11 2025 09:02 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nord... |
| 13/11 2025 09:02 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Zealand Pharma Announces Financial Results for the... |
| 13/11 2025 09:02 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Der er ikke brug for flere GLP-1-baserede midler t... |
| 13/11 2025 09:02 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Er det ikke lidt skidt at Dapiglutid sættes på pau... |
| 13/11 2025 09:02 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Zealand trykker på pauseknappen for udvikling af v... |
| 13/11 2025 09:02 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Zealand Pharma har en kassebeholdning på 16,169 mi... |
| 13/11 2025 09:01 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Zealand lander bedre end frygtet i tredje kvartal ... |
| 13/11 2025 09:01 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Det officielle bud fra virksomheden er, at det ske... |
| 13/11 2025 09:01 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Er det ikke lidt skidt at Dapiglutid sættes på pau... |
| 13/11 2025 08:57 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Der er ikke brug for flere GLP-1-baserede midler t... |
| 13/11 2025 08:57 |
Sirius |
Skriver |
Hvis der har været seriøse bud på selskabet, ville... |
| 13/11 2025 08:54 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
Skriver |
Det officielle bud fra virksomheden er, at det ske... |
| 13/11 2025 08:51 |
Pansen |
kan lide |
Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nord... |
| 13/11 2025 08:49 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Kommentar fra Per Hansen, Investeringsøkonom, Nord... |
| 13/11 2025 08:30 |
Søren |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 08:24 |
Bankens |
kan lide |
Novo gået i køb på mit dagkort, suppleret i 300 om... |
| 13/11 2025 08:16 |
Urban |
kan lide |
Investeringspodcasten 297: Fear and Greed |
| 13/11 2025 08:09 |
galant-henrik |
kan lide |
Novo: Den positive sidegevinst ved besøget i Det h... |
| 13/11 2025 08:07 |
Søren |
Skriver |
Sælen skrev: "@Søren: havde ikke læst komment... |
| 13/11 2025 07:53 |
pauly |
kan lide |
Novo: Den positive sidegevinst ved besøget i Det h... |
| 13/11 2025 07:48 |
BioShare |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 07:41 |
TOPspiller |
Skriver |
Er det ikke lidt skidt at Dapiglutid sættes på pau... |
| 13/11 2025 07:16 |
Urban |
kan lide |
Zealand Pharma Announces Financial Results for the... |
| 13/11 2025 07:16 |
Urban |
kan lide |
Zealand trykker på pauseknappen for udvikling af v... |
| 13/11 2025 07:16 |
Urban |
kan lide |
Zealand Pharma har en kassebeholdning på 16,169 mi... |
| 13/11 2025 07:15 |
TTTDK |
kan lide |
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.asp... |
| 13/11 2025 07:14 |
Urban |
kan lide |
Novo: Ny bestyrelse vælges - investorerne ser på a... |
| 13/11 2025 07:12 |
bb8 |
kan lide |
Novo: Den positive sidegevinst ved besøget i Det h... |
| 13/11 2025 07:11 |
bb8 |
kan lide |
Zealand trykker på pauseknappen for udvikling af v... |
| 13/11 2025 07:09 |
bb8 |
kan lide |
Zealand Pharma har en kassebeholdning på 16,169 mi... |
| 13/11 2025 07:08 |
bb8 |
kan lide |
Zealand Pharma Announces Financial Results for the... |
| 13/11 2025 07:07 |
bb8 |
kan lide |
Novo: Ny bestyrelse vælges - investorerne ser på a... |
| 13/11 2025 07:01 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Zealand Pharma Announces Financial Results for the... |
| 13/11 2025 06:55 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Novo: Ny bestyrelse vælges - investorerne ser på a... |
| 13/11 2025 06:49 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Zealand trykker på pauseknappen for udvikling af v... |
| 13/11 2025 06:48 |
otul |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 06:47 |
Pansen |
kan lide |
Novo: Den positive sidegevinst ved besøget i Det h... |
| 13/11 2025 06:47 |
Pansen |
kan lide |
Zealand Pharma har en kassebeholdning på 16,169 mi... |
| 13/11 2025 06:41 |
vestasfan |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 06:40 |
lossen |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 06:37 |
JKY_VH |
kan lide |
Novo: Den positive sidegevinst ved besøget i Det h... |
| 13/11 2025 06:22 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Zealand Pharma har en kassebeholdning på 16,169 mi... |
| 13/11 2025 06:11 |
Fandel |
kan lide |
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.asp... |
| 13/11 2025 06:01 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
Skriver |
Novo: Den positive sidegevinst ved besøget i Det h... |
| 13/11 2025 05:53 |
Trader17 |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 05:53 |
Trader17 |
kan lide |
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.asp... |
| 13/11 2025 05:52 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Novo gået i køb på mit dagkort, suppleret i 300 om... |
| 13/11 2025 05:51 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Jeg spurgte en LLM, om Novo Nordisk Fonden har koe... |
| 13/11 2025 05:51 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
11:24 "Bitcoin er en stor fugl på taget"
I så fal... |
| 13/11 2025 05:50 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Bavarian Nordic er ikke den aktie i C25, der har g... |
| 13/11 2025 05:47 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.asp... |
| 13/11 2025 05:47 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 05:46 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Hej - Ja; aftalen med Roche gør det alt andet lige... |
| 13/11 2025 05:46 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Mind mig lige om hvorfor Zealand ikke er et emne f... |
| 13/11 2025 05:46 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Jeg har ikke glemt hverken portefølje eller selska... |
| 13/11 2025 05:24 |
Fandel |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 05:20 |
olden |
kan lide |
Tak for dit indlæg. Det er rart ikke at være den e... |
| 13/11 2025 05:19 |
olden |
kan lide |
Det lyder jo fantastisk alt det Jens Løgstrup sige... |
| 13/11 2025 05:19 |
olden |
kan lide |
Tusinde tak for at kaste lys på Løgstrups ageren i... |
| 13/11 2025 05:19 |
olden |
kan lide |
Og måske er det netop pga. indholdet i interviewet... |
| 13/11 2025 05:18 |
olden |
kan lide |
Ja, @Urban, det er netop det interview, jeg henvis... |
| 13/11 2025 05:18 |
olden |
kan lide |
DK 4 TV Interview med Jens Løgstrup om Bavarian No... |
| 13/11 2025 05:17 |
olden |
kan lide |
Spot on Cupcake. Jens Løgstrups ageren i denne sag... |
| 13/11 2025 05:17 |
olden |
kan lide |
Her er fx hvad der blev skrottet undervejs i mine ... |
| 13/11 2025 05:14 |
olden |
kan lide |
Tak - så er vi enige. Jeg synes faktisk at Lau gjo... |
| 13/11 2025 05:13 |
olden |
kan lide |
Tak - jeg er helt enig - og beklager, hvis det ikk... |
| 13/11 2025 05:12 |
olden |
kan lide |
Lau Svenssen meldte klart ud, at han havde skiftet... |
| 13/11 2025 05:12 |
olden |
kan lide |
Tak for dit svar, @EliotSpitzer - jeg sætter altid... |
| 13/11 2025 05:08 |
olden |
kan lide |
Den korte version: Mine to seneste debatindlæg om ... |
| 13/11 2025 05:08 |
olden |
kan lide |
Cupkage - Du virker som en dame der er blevet vred... |
| 13/11 2025 05:08 |
olden |
kan lide |
Min kommentar til Euroinvestor-artiklen forleden v... |
| 13/11 2025 05:07 |
olden |
kan lide |
Løgstrup venter 'pengeregn' i stor dansk aktie
ht... |
| 13/11 2025 05:06 |
olden |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 13/11 2025 04:56 |
TeamGarlic |
kan lide |
Bavarian Nordic er ikke den aktie i C25, der har g... |
| 13/11 2025 04:42 |
Dæmningen4500 |
kan lide |
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.asp... |
| 13/11 2025 04:41 |
Dæmningen4500 |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 04:19 |
Akku |
kan lide |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 04:18 |
Milito |
kan lide |
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.asp... |
| 13/11 2025 04:17 |
Milito |
Skriver |
Synes faktisk det er et rigtig interessant indlæg,... |
| 13/11 2025 01:02 |
StockBull |
Skriver |
Novo gået i køb på mit dagkort, suppleret i 300 om... |
| 13/11 2025 00:34 |
bb8 |
Skriver |
Jeg spurgte en LLM, om Novo Nordisk Fonden har koe... |
| 13/11 2025 00:25 |
bb8 |
Skriver |
Bavarian Nordic er ikke den aktie i C25, der har g... |
| 13/11 2025 00:23 |
bb8 |
Skriver |
11:24 "Bitcoin er en stor fugl på taget"
I så fal... |