| Tid |
Bruger |
Aktivitet |
|
| 15/11 2025 22:57 |
TDT123 |
kan lide |
Anavex Har forsøgt at få ChatGBT til at analysere ... |
| 15/11 2025 22:56 |
TDT123 |
kan lide |
Det sjove er at hvis blot alle vile stoppe deres u... |
| 15/11 2025 22:56 |
TDT123 |
kan lide |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 22:53 |
TDT123 |
kan lide |
Man skal altså ikke overse betydningen af, at vi i... |
| 15/11 2025 22:52 |
TDT123 |
kan lide |
Er der nogen der kan forklare mig hvad "negative t... |
| 15/11 2025 22:51 |
TDT123 |
kan lide |
Det er også fint - hvorfor opfordrer EMA Anavex ti... |
| 15/11 2025 22:51 |
TDT123 |
kan lide |
Min nuværende vurdering af Anavex er følgende:
Mo... |
| 15/11 2025 22:49 |
TDT123 |
kan lide |
Tak til Tasso1, som for år tilbage med sine gode i... |
| 15/11 2025 22:48 |
TDT123 |
kan lide |
Mit svar er, at de simpelthen ikke er dygtige nok.... |
| 15/11 2025 22:48 |
TDT123 |
kan lide |
Hvorfor har de ikke haft Flere personer med i fors... |
| 15/11 2025 22:48 |
TDT123 |
kan lide |
jeg ligger med gak på knap 9 og med alt for mange ... |
| 15/11 2025 22:47 |
TDT123 |
kan lide |
"Synes heller ikke at Anavex har fået en helt... |
| 15/11 2025 22:47 |
TDT123 |
kan lide |
Jeg er også så langt nede nu at det er lige meget ... |
| 15/11 2025 22:47 |
TDT123 |
kan lide |
1000 tak alle for de mange inspirerende og oplyste... |
| 15/11 2025 22:14 |
Tasso1 |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 22:13 |
Tasso1 |
kan lide |
1000 tak alle for de mange inspirerende og oplyste... |
| 15/11 2025 22:12 |
Tasso1 |
kan lide |
Tak til Tasso1, som for år tilbage med sine gode i... |
| 15/11 2025 22:12 |
Tasso1 |
kan lide |
Min nuværende vurdering af Anavex er følgende:
Mo... |
| 15/11 2025 22:12 |
Tasso1 |
kan lide |
Er der nogen der kan forklare mig hvad "negative t... |
| 15/11 2025 22:12 |
Tasso1 |
kan lide |
Man skal altså ikke overse betydningen af, at vi i... |
| 15/11 2025 22:12 |
Tasso1 |
kan lide |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 22:07 |
poppelkongen |
kan lide |
Anavex Har forsøgt at få ChatGBT til at analysere ... |
| 15/11 2025 21:42 |
Tasso1 |
Skriver |
Anavex Har forsøgt at få ChatGBT til at analysere ... |
| 15/11 2025 21:05 |
klemmensen |
kan lide |
Min nuværende vurdering af Anavex er følgende:
Mo... |
| 15/11 2025 21:00 |
klemmensen |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 20:38 |
karopega |
Skriver |
Det er en startup og de udvikler ny software til a... |
| 15/11 2025 20:15 |
Steen# |
Skriver |
Det sjove er at hvis blot alle vile stoppe deres u... |
| 15/11 2025 19:16 |
Trader17 |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |
| 15/11 2025 19:14 |
Trader17 |
kan lide |
Jeg er også så langt nede nu at det er lige meget ... |
| 15/11 2025 18:57 |
GladAktionaer |
Skriver |
Jeg kender ikke aktien. Når jeg kigger på kursen, ... |
| 15/11 2025 18:45 |
GladAktionaer |
Skriver |
Her fremgår aflønning af bestyrelse, CEO og CFO i ... |
| 15/11 2025 18:45 |
Thesis |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 18:40 |
Akku |
kan lide |
Mit svar er, at de simpelthen ikke er dygtige nok.... |
| 15/11 2025 18:40 |
Thesis |
Skriver |
PILA PHARMA - Opkøbskandidat med exceptionelt lav ... |
| 15/11 2025 18:37 |
GladAktionaer |
kan lide |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 15/11 2025 18:37 |
GladAktionaer |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 18:37 |
Aps invest |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 18:28 |
Occam |
Skriver |
Mit svar er, at de simpelthen ikke er dygtige nok.... |
| 15/11 2025 17:26 |
Akku |
kan lide |
Man skal altså ikke overse betydningen af, at vi i... |
| 15/11 2025 17:24 |
Akku |
kan lide |
Er der nogen der kan forklare mig hvad "negative t... |
| 15/11 2025 17:22 |
Akku |
kan lide |
Det er også fint - hvorfor opfordrer EMA Anavex ti... |
| 15/11 2025 17:22 |
Akku |
kan lide |
Min nuværende vurdering af Anavex er følgende:
Mo... |
| 15/11 2025 17:19 |
Akku |
kan lide |
Tak til Tasso1, som for år tilbage med sine gode i... |
| 15/11 2025 17:18 |
Akku |
kan lide |
jeg ligger med gak på knap 9 og med alt for mange ... |
| 15/11 2025 17:17 |
Akku |
kan lide |
"Synes heller ikke at Anavex har fået en helt... |
| 15/11 2025 17:16 |
Akku |
kan lide |
Jeg er også så langt nede nu at det er lige meget ... |
| 15/11 2025 17:16 |
Akku |
kan lide |
1000 tak alle for de mange inspirerende og oplyste... |
| 15/11 2025 17:14 |
Akku |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |
| 15/11 2025 17:11 |
Akku |
kan lide |
Tænker at alt det med data er inkluderet eller ej ... |
| 15/11 2025 17:10 |
Akku |
kan lide |
Hvis det forholder sig som Jesse skriver, så bør a... |
| 15/11 2025 16:55 |
Akku |
Skriver |
Hvorfor har de ikke haft Flere personer med i fors... |
| 15/11 2025 16:54 |
epelis |
kan lide |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 16:53 |
lossen |
kan lide |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 16:50 |
Akku |
kan lide |
Mange fornuftige betragtninger i de ovenstående in... |
| 15/11 2025 16:49 |
Akku |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 16:48 |
lossen |
kan lide |
Min nuværende vurdering af Anavex er følgende:
Mo... |
| 15/11 2025 16:47 |
Akku |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 16:37 |
Akku |
kan lide |
Jeg har tygget lidt på det her og selvom dagen har... |
| 15/11 2025 16:37 |
Akku |
kan lide |
jeg bliver også hængende fordi jeg oprigtigt håbe... |
| 15/11 2025 16:36 |
Akku |
kan lide |
puha for en dårlig dag , jeg havde lidt i tankerne... |
| 15/11 2025 16:35 |
Akku |
kan lide |
Tasso1
ikke lige hvad vi havde forventet, igennem... |
| 15/11 2025 16:33 |
Akku |
kan lide |
Anavex NY TRÅD NOVEMBER 2025 |
| 15/11 2025 15:49 |
Hansen |
kan lide |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 15:41 |
elssan |
kan lide |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 15:38 |
elssan |
kan lide |
Man skal altså ikke overse betydningen af, at vi i... |
| 15/11 2025 15:37 |
Søren |
kan lide |
jeg ligger med gak på knap 9 og med alt for mange ... |
| 15/11 2025 15:37 |
Søren |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 15:37 |
Søren |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 15:29 |
Søren |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |
| 15/11 2025 15:28 |
Søren |
kan lide |
Jeg har tygget lidt på det her og selvom dagen har... |
| 15/11 2025 15:28 |
Søren |
kan lide |
Tasso1
ikke lige hvad vi havde forventet, igennem... |
| 15/11 2025 15:21 |
LP90 |
kan lide |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 15:20 |
LP90 |
kan lide |
Er der nogen der kan forklare mig hvad "negative t... |
| 15/11 2025 15:09 |
Trader17 |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 15:09 |
Trader17 |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 15:09 |
Trader17 |
kan lide |
jeg ligger med gak på knap 9 og med alt for mange ... |
| 15/11 2025 15:08 |
Flyand |
kan lide |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 15:07 |
Trader17 |
kan lide |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 15:07 |
Trader17 |
kan lide |
Man skal altså ikke overse betydningen af, at vi i... |
| 15/11 2025 15:03 |
TeamGarlic |
kan lide |
Bavarian: Naturligt og nødvendigt at formand trækk... |
| 15/11 2025 15:02 |
TeamGarlic |
Skriver |
Tak for et godt indlæg Strøjer - godt brølt! |
| 15/11 2025 15:01 |
TeamGarlic |
kan lide |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 15/11 2025 15:00 |
Søren |
Skriver |
Meget Mystisk når mam ser på Shorten.!!!!
Forsøgt... |
| 15/11 2025 14:59 |
Milito |
Skriver |
Man skal altså ikke overse betydningen af, at vi i... |
| 15/11 2025 14:58 |
TeamGarlic |
kan lide |
Jeg er veldig enig i Jan Hansen's kommentar som er... |
| 15/11 2025 14:58 |
TeamGarlic |
kan lide |
Tusinde tak Støjer,
Tænker vi er rigtig mange som... |
| 15/11 2025 14:57 |
TeamGarlic |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 14:53 |
Flyand |
kan lide |
Er der nogen der kan forklare mig hvad "negative t... |
| 15/11 2025 14:49 |
bikube |
kan lide |
Bavarian Nordic har pæn vækst i begge forretningsb... |
| 15/11 2025 14:49 |
Flyand |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |
| 15/11 2025 14:42 |
Trader17 |
Skriver |
Er der nogen der kan forklare mig hvad "negative t... |
| 15/11 2025 14:28 |
Jessie |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |
| 15/11 2025 13:50 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Det er også fint - hvorfor opfordrer EMA Anavex ti... |
| 15/11 2025 13:50 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Min nuværende vurdering af Anavex er følgende:
Mo... |
| 15/11 2025 13:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 15/11 2025 13:48 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 13:47 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Jeg er veldig enig i Jan Hansen's kommentar som er... |
| 15/11 2025 13:47 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Tusinde tak Støjer,
Tænker vi er rigtig mange som... |
| 15/11 2025 13:05 |
vestasfan |
Skriver |
Det er også fint - hvorfor opfordrer EMA Anavex ti... |
| 15/11 2025 12:38 |
Trader17 |
kan lide |
Min nuværende vurdering af Anavex er følgende:
Mo... |
| 15/11 2025 12:36 |
Trader17 |
kan lide |
Tak til Tasso1, som for år tilbage med sine gode i... |
| 15/11 2025 12:34 |
CLAP |
Skriver |
Min nuværende vurdering af Anavex er følgende:
Mo... |
| 15/11 2025 12:14 |
bikube |
kan lide |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 15/11 2025 12:08 |
Jan Hansen |
kan lide |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 15/11 2025 12:05 |
bikube |
kan lide |
Jeg er veldig enig i Jan Hansen's kommentar som er... |
| 15/11 2025 12:04 |
bikube |
kan lide |
Tusinde tak Støjer,
Tænker vi er rigtig mange som... |
| 15/11 2025 11:59 |
Jan Hansen |
kan lide |
Jeg er veldig enig i Jan Hansen's kommentar som er... |
| 15/11 2025 11:49 |
EliotSpitzer |
Skriver |
Jeg er veldig enig i Jan Hansen's kommentar som er... |
| 15/11 2025 11:46 |
EliotSpitzer |
kan lide |
Tusinde tak Støjer,
Tænker vi er rigtig mange som... |
| 15/11 2025 11:43 |
EliotSpitzer |
Skriver |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 15/11 2025 11:41 |
Milito |
kan lide |
Tak til Tasso1, som for år tilbage med sine gode i... |
| 15/11 2025 11:25 |
Kof |
har oprettet sin profil |
Velkommen til ProInvestor, mødestedet for private investorer |
| 15/11 2025 11:15 |
lossen |
Skriver |
Tak til Tasso1, som for år tilbage med sine gode i... |
| 15/11 2025 10:59 |
EliotSpitzer |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 10:47 |
Flyand |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 10:47 |
Flyand |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 10:47 |
Flyand |
kan lide |
Tasso1
ikke lige hvad vi havde forventet, igennem... |
| 15/11 2025 10:47 |
Flyand |
kan lide |
Anavex NY TRÅD NOVEMBER 2025 |
| 15/11 2025 10:46 |
lossen |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 10:09 |
karopega |
Skriver |
Sparring/tanker om Brain+ ? |
| 15/11 2025 10:08 |
LP90 |
Skriver |
jeg ligger med gak på knap 9 og med alt for mange ... |
| 15/11 2025 10:03 |
LP90 |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 10:00 |
kontorchefen |
kan lide |
"Synes heller ikke at Anavex har fået en helt... |
| 15/11 2025 09:55 |
Jan Hansen |
Skriver |
Tusinde tak Støjer,
Tænker vi er rigtig mange som... |
| 15/11 2025 09:52 |
kontorchefen |
kan lide |
puha for en dårlig dag , jeg havde lidt i tankerne... |
| 15/11 2025 09:40 |
Insolvens |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 09:34 |
bikube |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 09:29 |
Milito |
Skriver |
"Synes heller ikke at Anavex har fået en helt... |
| 15/11 2025 09:27 |
Ødger |
kan lide |
Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform |
| 15/11 2025 09:04 |
Jan Hansen |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 08:46 |
jodle1 |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 08:43 |
bb8 |
Skriver |
Alkermes weighs options after Lundbeck's higher bi... |
| 15/11 2025 08:40 |
StraddleStrat |
Skriver |
Jeg er også så langt nede nu at det er lige meget ... |
| 15/11 2025 08:27 |
vestasfan |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 07:54 |
Urban |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 07:52 |
TTTDK |
Skriver |
1000 tak alle for de mange inspirerende og oplyste... |
| 15/11 2025 07:42 |
TDT123 |
kan lide |
Mange fornuftige betragtninger i de ovenstående in... |
| 15/11 2025 07:41 |
TDT123 |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 07:40 |
TDT123 |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 07:37 |
TTTDK |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 07:32 |
Kyed01 |
kan lide |
jeg bliver også hængende fordi jeg oprigtigt håbe... |
| 15/11 2025 07:32 |
Kyed01 |
kan lide |
Hvis det forholder sig som Jesse skriver, så bør a... |
| 15/11 2025 07:30 |
StraddleStrat |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 07:29 |
StraddleStrat |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 07:28 |
Kyed01 |
Skriver |
Mange fornuftige betragtninger i de ovenstående in... |
| 15/11 2025 07:03 |
Kyed01 |
kan lide |
puha for en dårlig dag , jeg havde lidt i tankerne... |
| 15/11 2025 07:03 |
Kyed01 |
kan lide |
Tasso1
ikke lige hvad vi havde forventet, igennem... |
| 15/11 2025 07:03 |
Kyed01 |
kan lide |
Anavex NY TRÅD NOVEMBER 2025 |
| 15/11 2025 07:02 |
Kyed01 |
kan lide |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 07:02 |
Kyed01 |
kan lide |
Jeg har tygget lidt på det her og selvom dagen har... |
| 15/11 2025 07:02 |
Kyed01 |
kan lide |
Tænker at alt det med data er inkluderet eller ej ... |
| 15/11 2025 07:02 |
Kyed01 |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |
| 15/11 2025 07:02 |
Kyed01 |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 06:53 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |
| 15/11 2025 06:53 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 06:28 |
Solsen |
Skriver |
Desværre en uventet mavepuster.
Det der står tilb... |
| 15/11 2025 06:24 |
Tøibner |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 06:21 |
StockBull |
Skriver |
Skema med data - skulle ha været vedhæftet indlæg ... |
| 15/11 2025 06:02 |
StockBull |
Skriver |
Sammenligning af Novo Nordisk med Eli Lilly, Astra... |
| 15/11 2025 05:38 |
kkjoel |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 15/11 2025 05:29 |
olden |
kan lide |
Bavarian Nordic har pæn vækst i begge forretningsb... |
| 15/11 2025 05:24 |
olden |
kan lide |
Per Hansen – Jeg sætter virkelig stor pris på, at ... |
| 15/11 2025 05:21 |
olden |
kan lide |
Værdiskabelse over en lang tidsperiode kan kun mål... |
| 15/11 2025 05:21 |
olden |
kan lide |
Jeg forstår ikke den sidste sætning? "Bavarian Nor... |
| 15/11 2025 05:10 |
olden |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 05:09 |
otul |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |
| 15/11 2025 05:09 |
otul |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 05:04 |
olden |
kan lide |
puha for en dårlig dag , jeg havde lidt i tankerne... |
| 15/11 2025 04:59 |
Milito |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |
| 15/11 2025 04:59 |
Milito |
kan lide |
Hvis det forholder sig som Jesse skriver, så bør a... |
| 15/11 2025 04:59 |
Milito |
kan lide |
Tænker at alt det med data er inkluderet eller ej ... |
| 15/11 2025 04:58 |
Milito |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 00:04 |
klemmensen |
kan lide |
Tænker at alt det med data er inkluderet eller ej ... |
| 15/11 2025 00:04 |
klemmensen |
kan lide |
Øv, det gik desværre lidt som jeg havde frygtet. J... |
| 15/11 2025 00:04 |
klemmensen |
kan lide |
Anavex Ja hænger forsat på og sælger ingen aktier.... |