| Tid |
Bruger |
Aktivitet |
|
| 18/11 2025 23:17 |
EliotSpitzer |
kan lide |
Bavarian - Paladsrevolution eller Rettidig Omhu? |
| 18/11 2025 22:16 |
Trader17 |
kan lide |
Super idet data for hjerneatrofi er gode.
Se evt... |
| 18/11 2025 22:08 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Bavarian - Paladsrevolution eller Rettidig Omhu? |
| 18/11 2025 21:48 |
LP90 |
kan lide |
Super idet data for hjerneatrofi er gode.
Se evt... |
| 18/11 2025 21:37 |
BioShare |
kan lide |
Super idet data for hjerneatrofi er gode.
Se evt... |
| 18/11 2025 21:36 |
Akku |
kan lide |
Super idet data for hjerneatrofi er gode.
Se evt... |
| 18/11 2025 21:26 |
Cupcake |
Skriver |
Bavarian - Paladsrevolution eller Rettidig Omhu? |
| 18/11 2025 21:18 |
Solsen |
Skriver |
Super idet data for hjerneatrofi er gode.
Se evt... |
| 18/11 2025 21:07 |
BioShare |
kan lide |
Angående Semaglutid siger ChatGPT omkring dets påv... |
| 18/11 2025 21:03 |
Trader17 |
kan lide |
Angående Semaglutid siger ChatGPT omkring dets påv... |
| 18/11 2025 21:00 |
Trader17 |
Skriver |
Lyder spændende Solsen.
Det her lyder også spænd... |
| 18/11 2025 20:54 |
Solsen |
Skriver |
Angående Semaglutid siger ChatGPT omkring dets påv... |
| 18/11 2025 20:47 |
Trader17 |
kan lide |
Efter at have brugt ChatGPT omkring biomarkører så... |
| 18/11 2025 20:36 |
Flyand |
kan lide |
Efter at have brugt ChatGPT omkring biomarkører så... |
| 18/11 2025 20:26 |
BioShare |
kan lide |
Efter at have brugt ChatGPT omkring biomarkører så... |
| 18/11 2025 20:00 |
Akku |
kan lide |
Efter at have brugt ChatGPT omkring biomarkører så... |
| 18/11 2025 19:56 |
Solsen |
Skriver |
Efter at have brugt ChatGPT omkring biomarkører så... |
| 18/11 2025 19:00 |
ilse |
kan lide |
Anavex D. Boreal Capital er en af de få vedholdend... |
| 18/11 2025 18:37 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Pandora Q3 |
| 18/11 2025 18:36 |
Hansen |
kan lide |
Ja det bliver meget interessant, Jesse (MayoM... |
| 18/11 2025 18:27 |
Akku |
kan lide |
Anavex D. Boreal Capital er en af de få vedholdend... |
| 18/11 2025 18:23 |
TeamGarlic |
kan lide |
Jo, de er begge ude. Den vægtede vist også en fjer... |
| 18/11 2025 18:23 |
TeamGarlic |
kan lide |
ENDNU en dag hvor man "undrer" sig over hvorfor DK... |
| 18/11 2025 18:22 |
TeamGarlic |
Skriver |
Lidt spøjst jo set i lyset af, hvor meget MAG7 fyl... |
| 18/11 2025 18:21 |
TeamGarlic |
kan lide |
Men lidt "spøjst" at Morgan Stanley strateg samtid... |
| 18/11 2025 18:19 |
TeamGarlic |
kan lide |
Hverken Nvidia, Microsoft, Google, Amazon eller Me... |
| 18/11 2025 18:17 |
bb8 |
Skriver |
Pandora Q3 |
| 18/11 2025 18:09 |
TeamGarlic |
kan lide |
Skal love for frygten har taget over de sidste dag... |
| 18/11 2025 18:09 |
TeamGarlic |
kan lide |
Nvidia: Nyt godt kvartal, men hvor er investorerne... |
| 18/11 2025 18:07 |
TeamGarlic |
kan lide |
Jeg transkriberede i oevrigt delvist Novo-generalf... |
| 18/11 2025 17:49 |
Flyand |
kan lide |
Anavex D. Boreal Capital er en af de få vedholdend... |
| 18/11 2025 17:48 |
kalu |
Skriver |
Det ville være godt om disse tråde kunne være mind... |
| 18/11 2025 17:40 |
kalu |
kan lide |
Undskyld, men er det nu en god idé at gå i gang me... |
| 18/11 2025 17:37 |
Milito |
kan lide |
Anavex D. Boreal Capital er en af de få vedholdend... |
| 18/11 2025 17:37 |
Milito |
kan lide |
Ja det bliver meget interessant, Jesse (MayoM... |
| 18/11 2025 17:35 |
Milito |
kan lide |
@Tasso1: du skal på ingen måde føle dig ansvarligt... |
| 18/11 2025 17:35 |
Milito |
kan lide |
Anavex Uanset hvordan ansøgningen hos EMA ender - ... |
| 18/11 2025 17:33 |
Milito |
kan lide |
Mit indtryk er, at shorterne mener den skal ned i ... |
| 18/11 2025 17:13 |
elssan |
kan lide |
@Tasso1: du skal på ingen måde føle dig ansvarligt... |
| 18/11 2025 17:12 |
elssan |
kan lide |
Anavex D. Boreal Capital er en af de få vedholdend... |
| 18/11 2025 17:08 |
Søren |
kan lide |
Anavex D. Boreal Capital er en af de få vedholdend... |
| 18/11 2025 17:04 |
Aps invest |
Skriver |
ENDNU en dag hvor man "undrer" sig over hvorfor DK... |
| 18/11 2025 16:56 |
Jessie |
kan lide |
Anavex D. Boreal Capital er en af de få vedholdend... |
| 18/11 2025 16:33 |
Tasso1 |
Skriver |
Anavex D. Boreal Capital er en af de få vedholdend... |
| 18/11 2025 16:28 |
Darvin |
kan lide |
Det syntes jeg nu ikke vores tråde er, ja vi var m... |
| 18/11 2025 16:27 |
Darvin |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 18/11 2025 16:11 |
Akku |
kan lide |
Ja det bliver meget interessant, Jesse (MayoM... |
| 18/11 2025 16:06 |
Akku |
kan lide |
Conference call på tirsdag - https://www.anavex.co... |
| 18/11 2025 15:32 |
Occam |
kan lide |
Q3 Fundsmith og Berkshire |
| 18/11 2025 15:30 |
Kyed01 |
kan lide |
Anavex Uanset hvordan ansøgningen hos EMA ender - ... |
| 18/11 2025 15:30 |
Kyed01 |
kan lide |
@Tasso1: du skal på ingen måde føle dig ansvarligt... |
| 18/11 2025 15:29 |
Kyed01 |
Skriver |
Ja det bliver meget interessant, Jesse (MayoM... |
| 18/11 2025 15:18 |
Kyed01 |
kan lide |
Tasso skrev: så hvis der må inkluderes nyere gode ... |
| 18/11 2025 15:12 |
Kyed01 |
kan lide |
Conference call på tirsdag - https://www.anavex.co... |
| 18/11 2025 14:50 |
Hansen |
kan lide |
Conference call på tirsdag - https://www.anavex.co... |
| 18/11 2025 14:50 |
Hansen |
kan lide |
Tasso skrev: så hvis der må inkluderes nyere gode ... |
| 18/11 2025 14:45 |
BioShare |
Skriver |
Conference call på tirsdag - https://www.anavex.co... |
| 18/11 2025 14:37 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
Skriver |
Stenocare køber konkurrent |
| 18/11 2025 12:53 |
LP90 |
kan lide |
Beijing 16 nov. hovedværtsby for 5 års markeringen... |
| 18/11 2025 12:36 |
EliotSpitzer |
kan lide |
Jo, de er begge ude. Den vægtede vist også en fjer... |
| 18/11 2025 12:35 |
TDT123 |
kan lide |
@Tasso1: du skal på ingen måde føle dig ansvarligt... |
| 18/11 2025 12:34 |
TDT123 |
kan lide |
Anavex Uanset hvordan ansøgningen hos EMA ender - ... |
| 18/11 2025 12:32 |
Søren |
Skriver |
Beijing 16 nov. hovedværtsby for 5 års markeringen... |
| 18/11 2025 12:13 |
Pansen |
kan lide |
Nvidia: Nyt godt kvartal, men hvor er investorerne... |
| 18/11 2025 11:30 |
bikube |
kan lide |
Skal love for frygten har taget over de sidste dag... |
| 18/11 2025 11:30 |
bikube |
kan lide |
Nvidia: Nyt godt kvartal, men hvor er investorerne... |
| 18/11 2025 11:29 |
bikube |
kan lide |
Hverken Nvidia, Microsoft, Google, Amazon eller Me... |
| 18/11 2025 11:28 |
bikube |
kan lide |
Hehe, der er en grund til, at jeg ikke følger stra... |
| 18/11 2025 11:26 |
bikube |
kan lide |
Jo, de er begge ude. Den vægtede vist også en fjer... |
| 18/11 2025 11:26 |
bikube |
kan lide |
Er det ikke sådan at japanske Softbank har solgt s... |
| 18/11 2025 10:33 |
Flyand |
kan lide |
Tasso skrev: så hvis der må inkluderes nyere gode ... |
| 18/11 2025 10:32 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Jo, de er begge ude. Den vægtede vist også en fjer... |
| 18/11 2025 10:32 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Er det ikke sådan at japanske Softbank har solgt s... |
| 18/11 2025 10:32 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Hehe, der er en grund til, at jeg ikke følger stra... |
| 18/11 2025 10:32 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Men lidt "spøjst" at Morgan Stanley strateg samtid... |
| 18/11 2025 10:32 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Hverken Nvidia, Microsoft, Google, Amazon eller Me... |
| 18/11 2025 10:32 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Skal love for frygten har taget over de sidste dag... |
| 18/11 2025 10:32 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Jo, de er begge ude. Den vægtede vist også en fjer... |
| 18/11 2025 10:32 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Er det ikke sådan at japanske Softbank har solgt s... |
| 18/11 2025 10:32 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Hehe, der er en grund til, at jeg ikke følger stra... |
| 18/11 2025 10:32 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Men lidt "spøjst" at Morgan Stanley strateg samtid... |
| 18/11 2025 10:31 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Hverken Nvidia, Microsoft, Google, Amazon eller Me... |
| 18/11 2025 10:31 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Skal love for frygten har taget over de sidste dag... |
| 18/11 2025 10:31 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Nvidia: Nyt godt kvartal, men hvor er investorerne... |
| 18/11 2025 10:30 |
Flyand |
kan lide |
Mit indtryk er, at shorterne mener den skal ned i ... |
| 18/11 2025 10:24 |
Urban |
kan lide |
STENOCARE A/S erhverver CannGros ApS |
| 18/11 2025 10:23 |
Urban |
kan lide |
Nvidia: Nyt godt kvartal, men hvor er investorerne... |
| 18/11 2025 10:15 |
Akku |
kan lide |
Tasso skrev: så hvis der må inkluderes nyere gode ... |
| 18/11 2025 10:12 |
Søren |
Skriver |
Tasso skrev: så hvis der må inkluderes nyere gode ... |
| 18/11 2025 10:05 |
Søren |
kan lide |
@Tasso1: du skal på ingen måde føle dig ansvarligt... |
| 18/11 2025 10:04 |
Søren |
kan lide |
Anavex Uanset hvordan ansøgningen hos EMA ender - ... |
| 18/11 2025 09:46 |
Hansen |
kan lide |
Anavex Uanset hvordan ansøgningen hos EMA ender - ... |
| 18/11 2025 09:46 |
Hansen |
kan lide |
@Tasso1: du skal på ingen måde føle dig ansvarligt... |
| 18/11 2025 09:10 |
bb8 |
kan lide |
Er det ikke sådan at japanske Softbank har solgt s... |
| 18/11 2025 09:09 |
bb8 |
Skriver |
Jo, de er begge ude. Den vægtede vist også en fjer... |
| 18/11 2025 09:08 |
Akku |
kan lide |
@Tasso1: du skal på ingen måde føle dig ansvarligt... |
| 18/11 2025 09:05 |
Akku |
kan lide |
Anavex Uanset hvordan ansøgningen hos EMA ender - ... |
| 18/11 2025 09:01 |
Akku |
kan lide |
Solsen skriver: indtryk er, at shorterne mener de... |
| 18/11 2025 09:00 |
Akku |
kan lide |
Mit indtryk er, at shorterne mener den skal ned i ... |
| 18/11 2025 09:00 |
bikube |
kan lide |
Jeg transkriberede i oevrigt delvist Novo-generalf... |
| 18/11 2025 09:00 |
bikube |
kan lide |
Q3 Fundsmith og Berkshire |
| 18/11 2025 08:53 |
Flyand |
kan lide |
AsiDNA blev udråbt som best in class
vi klappede... |
| 18/11 2025 08:47 |
EliotSpitzer |
Skriver |
Er det ikke sådan at japanske Softbank har solgt s... |
| 18/11 2025 08:28 |
henrik48 |
kan lide |
Hverken Nvidia, Microsoft, Google, Amazon eller Me... |
| 18/11 2025 08:28 |
henrik48 |
kan lide |
Nvidia: Nyt godt kvartal, men hvor er investorerne... |
| 18/11 2025 08:27 |
poppelkongen |
kan lide |
@Tasso1: du skal på ingen måde føle dig ansvarligt... |
| 18/11 2025 08:22 |
bb8 |
kan lide |
Men lidt "spøjst" at Morgan Stanley strateg samtid... |
| 18/11 2025 08:21 |
bb8 |
Skriver |
Hehe, der er en grund til, at jeg ikke følger stra... |
| 18/11 2025 08:05 |
Aps invest |
Skriver |
Men lidt "spøjst" at Morgan Stanley strateg samtid... |
| 18/11 2025 07:58 |
bb8 |
kan lide |
Skal love for frygten har taget over de sidste dag... |
| 18/11 2025 07:58 |
bb8 |
kan lide |
Nvidia: Nyt godt kvartal, men hvor er investorerne... |
| 18/11 2025 07:57 |
bb8 |
Skriver |
Hverken Nvidia, Microsoft, Google, Amazon eller Me... |
| 18/11 2025 07:43 |
TTTDK |
kan lide |
Anavex Uanset hvordan ansøgningen hos EMA ender - ... |
| 18/11 2025 07:42 |
TTTDK |
Skriver |
@Tasso1: du skal på ingen måde føle dig ansvarligt... |
| 18/11 2025 07:40 |
IndigoSh |
kan lide |
Tak til Strøjer og jer andre for at sætte fokus på... |
| 18/11 2025 07:38 |
Aps invest |
Skriver |
Skal love for frygten har taget over de sidste dag... |
| 18/11 2025 07:37 |
IndigoSh |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 18/11 2025 07:36 |
Aps invest |
kan lide |
Nvidia: Nyt godt kvartal, men hvor er investorerne... |
| 18/11 2025 07:21 |
TTTDK |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 18/11 2025 07:20 |
Jan Hansen |
kan lide |
14/11 07:48 - Bavarian/CFO: Flashoverblik fra int... |
| 18/11 2025 07:15 |
Tasso1 |
Skriver |
Anavex Uanset hvordan ansøgningen hos EMA ender - ... |
| 18/11 2025 06:55 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
Skriver |
Nvidia: Nyt godt kvartal, men hvor er investorerne... |
| 18/11 2025 06:44 |
Søren |
kan lide |
Mit indtryk er, at shorterne mener den skal ned i ... |
| 18/11 2025 06:43 |
Søren |
Skriver |
Solsen skriver: indtryk er, at shorterne mener den... |
| 18/11 2025 06:34 |
Søren |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 18/11 2025 06:29 |
Solsen |
kan lide |
jeg bliver også hængende fordi jeg oprigtigt håbe... |
| 18/11 2025 06:02 |
Elmer |
Skriver |
AsiDNA blev udråbt som best in class
vi klappede... |
| 18/11 2025 05:56 |
Solsen |
Skriver |
Mit indtryk er, at shorterne mener den skal ned i ... |
| 18/11 2025 05:52 |
EliotSpitzer |
kan lide |
Børsen 15/11 - Af Kasper Ohmeyer & Helena Bang-Ude... |
| 18/11 2025 05:00 |
TeamGarlic |
kan lide |
Q3 Fundsmith og Berkshire |
| 18/11 2025 03:50 |
Milito |
kan lide |
@tasso1 Ved ikke hvor meget mere, den burde falde ... |
| 18/11 2025 03:50 |
Milito |
kan lide |
Det syntes jeg nu ikke vores tråde er, ja vi var m... |
| 18/11 2025 03:49 |
Milito |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 18/11 2025 00:21 |
Cupcake |
Skriver |
Mpox
--------
14/11 - PubMed / Journal og Global ... |