| Tid |
Bruger |
Aktivitet |
|
| 17/11 2025 22:51 |
bb8 |
Skriver |
Jeg transkriberede i oevrigt delvist Novo-generalf... |
| 17/11 2025 22:42 |
bb8 |
Skriver |
Q3 Fundsmith og Berkshire |
| 17/11 2025 21:33 |
TA-Value |
kan lide |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 17/11 2025 21:31 |
TA-Value |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 17/11 2025 21:14 |
jfjf |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 17/11 2025 20:23 |
Cupcake |
Skriver |
Børsen 15/11 - Af Kasper Ohmeyer & Helena Bang-Ude... |
| 17/11 2025 19:27 |
Akku |
kan lide |
@tasso1 Ved ikke hvor meget mere, den burde falde ... |
| 17/11 2025 19:25 |
Akku |
kan lide |
Det syntes jeg nu ikke vores tråde er, ja vi var m... |
| 17/11 2025 19:07 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
14/11 07:48 - Bavarian/CFO: Flashoverblik fra int... |
| 17/11 2025 19:03 |
Cupcake |
Skriver |
14/11 07:48 - Bavarian/CFO: Flashoverblik fra inte... |
| 17/11 2025 19:01 |
GladAktionaer |
kan lide |
Tak til Strøjer og jer andre for at sætte fokus på... |
| 17/11 2025 18:51 |
Flyand |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 17/11 2025 18:49 |
TDT123 |
Skriver |
Det syntes jeg nu ikke vores tråde er, ja vi var m... |
| 17/11 2025 18:36 |
StraddleStrat |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 17/11 2025 18:34 |
TDT123 |
kan lide |
Short update -- en minimal stigning pr. 31. 10. 20... |
| 17/11 2025 18:34 |
BioBahnsen |
Skriver |
Undskyld, men er det nu en god idé at gå i gang me... |
| 17/11 2025 18:31 |
TDT123 |
Skriver |
@tasso1 Ved ikke hvor meget mere, den burde falde ... |
| 17/11 2025 18:22 |
TDT123 |
kan lide |
Mon denne skribent har svaret på, hvorfor CMPH uds... |
| 17/11 2025 18:22 |
TDT123 |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 17/11 2025 18:21 |
TDT123 |
Skriver |
Vi fik så også lige glæden af en god gang pump and... |
| 17/11 2025 18:18 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 17/11 2025 18:08 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
STENOCARE A/S erhverver CannGros ApS |
| 17/11 2025 17:59 |
poppelkongen |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 17/11 2025 17:54 |
Cupcake |
kan lide |
Værdiskabelse over en lang tidsperiode kan kun mål... |
| 17/11 2025 17:42 |
Jessie |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 17/11 2025 17:38 |
Akku |
kan lide |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 17/11 2025 17:36 |
Tasso1 |
kan lide |
Meget informativ at læse lecanemab casen.
Hvis ABC... |
| 17/11 2025 17:36 |
Tasso1 |
kan lide |
Tak for det Tasso1
Lidt læsestof for de som er in... |
| 17/11 2025 17:36 |
Tasso1 |
kan lide |
Short update -- en minimal stigning pr. 31. 10. 20... |
| 17/11 2025 17:36 |
Tasso1 |
kan lide |
Mon denne skribent har svaret på, hvorfor CMPH uds... |
| 17/11 2025 17:35 |
Tasso1 |
Skriver |
Anavex Har netop fået svar fra Clint fra IR, der t... |
| 17/11 2025 17:25 |
Søren |
kan lide |
Mon denne skribent har svaret på, hvorfor CMPH uds... |
| 17/11 2025 17:22 |
SHMH |
kan lide |
Novo Nordisk: Det hedder governance men handler om... |
| 17/11 2025 16:29 |
Akku |
kan lide |
Mon denne skribent har svaret på, hvorfor CMPH uds... |
| 17/11 2025 16:27 |
Flyand |
kan lide |
Mon denne skribent har svaret på, hvorfor CMPH uds... |
| 17/11 2025 16:27 |
Allan HP |
har redigeret sin profil |
|
| 17/11 2025 16:26 |
Allan HP |
har oprettet sin profil |
Velkommen til ProInvestor, mødestedet for private investorer |
| 17/11 2025 16:12 |
Solsen |
Skriver |
Mon denne skribent har svaret på, hvorfor CMPH uds... |
| 17/11 2025 15:49 |
bikube |
kan lide |
Tak til Strøjer og jer andre for at sætte fokus på... |
| 17/11 2025 15:44 |
bikube |
kan lide |
Her fremgår aflønning af bestyrelse, CEO og CFO i ... |
| 17/11 2025 15:41 |
bikube |
kan lide |
Tak for et godt indlæg Strøjer - godt brølt! |
| 17/11 2025 15:03 |
Søren |
kan lide |
nej Anavex har godt nok snydt rigtig mange herinde... |
| 17/11 2025 14:56 |
Søren |
Skriver |
Short update -- en minimal stigning pr. 31. 10. 20... |
| 17/11 2025 14:49 |
LP90 |
Skriver |
nej Anavex har godt nok snydt rigtig mange herinde... |
| 17/11 2025 14:48 |
LP90 |
kan lide |
Vise ord Rader24 :-)
I dag er APL-1702 fjerne fr... |
| 17/11 2025 14:38 |
Cupcake |
Skriver |
Tak til Strøjer og jer andre for at sætte fokus på... |
| 17/11 2025 14:33 |
Cactus |
kan lide |
Novo Nordisk: Det hedder governance men handler om... |
| 17/11 2025 14:24 |
Søren |
Skriver |
Vise ord Rader24 :-)
I dag er APL-1702 fjerne fr... |
| 17/11 2025 14:11 |
Søren |
kan lide |
Det er da positivt at en tilsyneladende kompetent ... |
| 17/11 2025 13:39 |
Jan Hansen |
kan lide |
Her fremgår aflønning af bestyrelse, CEO og CFO i ... |
| 17/11 2025 13:35 |
Jan Hansen |
kan lide |
Tak for et godt indlæg Strøjer - godt brølt! |
| 17/11 2025 13:33 |
TDT123 |
kan lide |
Syntes ogsaa at det lyder lidt soegt at man kunne ... |
| 17/11 2025 13:32 |
TDT123 |
kan lide |
Jeg håber ikke det er tilfældet.
Det virker sku f... |
| 17/11 2025 13:30 |
TDT123 |
kan lide |
Til alle jer der er med på FB, så kan det anbefale... |
| 17/11 2025 13:30 |
TDT123 |
kan lide |
Meget informativ at læse lecanemab casen.
Hvis ABC... |
| 17/11 2025 13:29 |
TDT123 |
kan lide |
Tak for det Tasso1
Lidt læsestof for de som er in... |
| 17/11 2025 13:27 |
Cupcake |
kan lide |
Her fremgår aflønning af bestyrelse, CEO og CFO i ... |
| 17/11 2025 13:26 |
Cupcake |
kan lide |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 17/11 2025 13:10 |
Cupcake |
kan lide |
Tak for et godt indlæg Strøjer - godt brølt! |
| 17/11 2025 13:10 |
Cupcake |
kan lide |
Jeg er veldig enig i Jan Hansen's kommentar som er... |
| 17/11 2025 13:10 |
Cupcake |
kan lide |
Tusinde tak Støjer,
Tænker vi er rigtig mange som... |
| 17/11 2025 13:09 |
Cupcake |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 17/11 2025 12:21 |
Strøjer |
kan lide |
Her fremgår aflønning af bestyrelse, CEO og CFO i ... |
| 17/11 2025 12:21 |
Strøjer |
kan lide |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 17/11 2025 12:21 |
Strøjer |
kan lide |
Tak for et godt indlæg Strøjer - godt brølt! |
| 17/11 2025 12:21 |
Strøjer |
kan lide |
Jeg er veldig enig i Jan Hansen's kommentar som er... |
| 17/11 2025 12:21 |
Strøjer |
kan lide |
Tusinde tak Støjer,
Tænker vi er rigtig mange som... |
| 17/11 2025 11:08 |
Trader17 |
kan lide |
Syntes ogsaa at det lyder lidt soegt at man kunne ... |
| 17/11 2025 10:43 |
StraddleStrat |
Skriver |
Syntes ogsaa at det lyder lidt soegt at man kunne ... |
| 17/11 2025 09:57 |
MammaMia |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 17/11 2025 09:44 |
Urban |
kan lide |
Novo Nordisk: Det hedder governance men handler om... |
| 17/11 2025 08:59 |
ProInvestorNEWS |
kan lide |
Her fremgår aflønning af bestyrelse, CEO og CFO i ... |
| 17/11 2025 08:33 |
Stockwatch1 |
kan lide |
Bavarians Overkapitalisering. |
| 17/11 2025 08:33 |
Stockwatch1 |
kan lide |
Strøjer - Tak for en lidt mere kritisk holdning ti... |
| 17/11 2025 08:33 |
Stockwatch1 |
kan lide |
Her fremgår aflønning af bestyrelse, CEO og CFO i ... |
| 17/11 2025 07:50 |
holgerdanske10770 |
har oprettet sin profil |
Velkommen til ProInvestor, mødestedet for private investorer |
| 17/11 2025 06:33 |
Helge Larsen/PI-redaktør |
kan lide |
Novo Nordisk: Det hedder governance men handler om... |
| 17/11 2025 06:11 |
Occam |
kan lide |
Novo Nordisk: Det hedder governance men handler om... |
| 17/11 2025 06:04 |
Hansen |
kan lide |
Novo Nordisk: Det hedder governance men handler om... |
| 17/11 2025 05:40 |
ProInvestorNEWS |
Skriver |
Novo Nordisk: Det hedder governance men handler om... |
| 17/11 2025 05:02 |
eliaa |
kan lide |
Her fremgår aflønning af bestyrelse, CEO og CFO i ... |
| 17/11 2025 04:53 |
otul |
kan lide |
Anavex Har forsøgt at få ChatGBT til at analysere ... |