Click
Chat
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Skriv tekst til indlæg
Vedhæft
Send
Historik
Aktiesnakken (76)
TESLA (235)
NOVO (115)
Genmab (23)
Hansa Biopharma (16)
Bavarian Nordic (14)
Ennogie (9)
Biotek-snakken (6)
Amerikanske aktier (5)
Chemometec (5)
Smallcap og First North aktier (3)
BITCOIN (2)
Grønne Aktier (2)
Vestas (2)
AI/Kunstig intelligens (1)
AMBU (1)
Embla Medical (1)
Forsvarsaktier (1)
OLIE OG GAS (1)
Zealand Pharma (1)
Vælg chat via ovenstående menu
Luk reklame
Tilmeld dig for at deltage i investorchatten
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
Bliv medlem
Log ind
Søg
Få ProInvestors nyhedsbrev
forside
[ Log ind ]
nyheder
debat
debat
aktivitet
tag-liste
åbn chat
chatgrupper
tilmelding chat og grupper
aktiesnakken
genmab
biotek-snakken
bavarian/zealand
laks
q&a
facebook
aktiesnak
pharma- og bioteksnak
genmabsnak
AMERIKANSKE AKTIER
Bavarian
Danske Bank
DSV
Novo
Maersk
børsforum norge
twitter
marked
marked
dn investor (norge)
nbi-index
seafood-index
market screener-4-traders
fear & greed index
videoer
support
analyser
Debat
side 186 / 824
Opret nyt indlæg
1
22/2 21:14
Helge Larsen/PI-redaktør
101320
Team SMS leverer opgraderet MRI-scanner til Europæisk kunde
1
22/2 16:59
SofC I
101306
Forskel i P/E værdier. Nordnet vs SAXO
0
22/2 17:12
SofC I
101309
Er med på at falder tilbage på udregning af EPS.
1
23/2 18:13
PMPirate2
101339
Det er jo ret simpelt selv at regne P/E ud, ved at fin..
0
24/2 17:50
SofC I
101378
Hvor finder jeg de tal? Jeg synes ikke jeg kan finde..
0
25/2 14:54
SofC I
101403
Det er interessant så stor forskel der er på tilgæn..
4
22/2 15:39
Aktie-Zlatan
101305
A&O Johansen kl 15.00
4
22/2 16:59
Aktie-Zlatan
101307
"Bestyrelsen indstiller til generalforsamlingens ..
4
22/2 18:40
Aktie-Zlatan
101312
Solars P/EBT (2022) er ca 9,46. Samme vurdering betyd..
1
22/2 09:53
ProInvestorNEWS
101300
Jyske Bank: Godt regnskab blottet for unødige "svinkeærinder
1
22/2 10:29
Arne A
101302
Egenkapitalen forrentes med 8,8%. "Det er langt højere..
2
22/2 17:04
DjengisCash
101308
Du kan ikke sammenligne forrentning af egenkapital p..
0
22/2 19:26
Arne A
101314
Jeg synes det er et fremragende nøgletal. Det er K/..
1
22/2 19:56
DjengisCash
101315
Glimrende nøgletal, men skal naturligvis tolkes i..
0
22/2 09:39
ProInvestorNEWS
101296
Ny kapital kommer tidligere end beregnet og frygtet!
0
22/2 08:15
ProInvestorNEWS
101293
Danske aktier: Svært at gøre en dårlig dag, god
0
22/2 00:35
globetrasker
101285
Gazprom
OGZD.L
2
23/2 09:11
DjengisCash
101327
Generelt for aktier er det moderselskabets hjemland, d..
0
21/2 11:15
ProInvestorNEWS
101246
AMBU: Ikke plads til flere skuffelser
0
21/2 11:19
ProInvestorNEWS
101247
Tryk på billedet for at gøre det større.
4
20/2 16:52
doodha
101237
Skal vi tro, der bliver krig...???
4
21/2 20:50
bgadk
101269
Ja, jeg tror Rusland angriber Ukraine. Hvis de tager m..
0
21/2 21:29
doodha
101273
Jeg har givet dig point. Selvom jeg bestemt ikke håb..
0
21/2 21:49
bgadk
101274
Det kan vi håbe på. Måske venter Putin også på Vest..
2
21/2 22:35
vestasfan
101275
Uanset hvordan og hvorledes, er det en pragmatisk..
1
21/2 23:07
bgadk
101278
Jeg er langt fra sikker på at "store dele af be..
2
21/2 22:58
PMPirate2
101277
Jeg tror Rusland helst ikke vil angribe Ukraine. Det..
0
21/2 23:10
bgadk
101279
Det russiske luftvåben er fuldstændig hjælpeløst hv..
0
21/2 23:27
PMPirate2
101281
Jeg ville ikke være så sikker. Russerne har et st..
2
22/2 00:17
bgadk
101284
Det jordbaserede luftværn er godt inde i Ruslan..
1
21/2 23:19
bgadk
101280
Ukraine var måske neutralt før Krim. Der var en del..
2
22/2 00:35
PMPirate2
101286
Det er interessant hvordan historien om Ukraine b..
1
22/2 00:58
bgadk
101289
Ukraine har i mange år været tæt forbundet med ..
0
22/2 09:42
B35
101297
Årsagen til at der er mange russere i Uraineomr..
1
21/2 23:33
bgadk
101282
Diplomati er ikke løsningen på ret meget overfor la..
2
22/2 00:44
PMPirate2
101287
Undskyld, men du argumenterer her for, at en af v..
0
22/2 00:48
doodha
101288
Godt spørgsmål - point for det
4
22/2 01:12
bgadk
101290
Rusland har det præcis i dag som Frankrig havde..
1
22/2 08:38
Nobody
101294
USA blev gennempryglet af æselkrigerne fra Afg..
3
22/2 20:05
bgadk
101316
Det var nok snarere æselkrigerne som blev "g..
4
23/2 03:55
PMPirate2
101322
Uanset hvordan man vender eller drejer det..
1
23/2 07:21
bgadk
101323
Krigen i Afghanistan var en kæmpe succes..
1
23/2 09:56
Hyst
101329
Granada? (smil)
1
23/2 10:16
Hyst
101330
Jeg synes du går den helt forkerte vej. At lo..
1
22/2 07:50
Kongkurs
101292
bgadk - 101 airborne m.v. Sikken en gang gedigen ..
3
22/2 09:44
StockBull
101298
Hvis man lader Putin få de to republikker uden ..
3
22/2 10:02
Hyst
101301
Kul og stålværker.
1
26/2 10:20
stocktiger
101428
Hvis man kun satser på el som energiform, så..
1
22/2 11:15
DjengisCash
101303
En sag kan ses fra to sider, mindst. Russerne..
4
23/2 07:29
bgadk
101324
Problemet med russernes "synspunkt" er at de..
3
22/2 17:17
Kongkurs
101310
De to republikker vil sammen med de næste to s..
4
22/2 20:12
bgadk
101318
Som jeg skrev, så kommer det ikke til at ske, a..
2
23/2 09:29
exitnu
101328
"101st Airborne Soldiers Head to Europe a..
5
23/2 16:07
bgadk
101337
Der kommer de jo..... men desværre ikke til ..
4
23/2 12:34
stocktiger
101332
Nu mener Kina at vesten skaber panik. Man må ryste på ..
1
23/2 20:17
doodha
101344
Prøv lige at se dette billede: https://www.information..
1
25/2 19:13
bgadk
101409
doodha, Mogens Lykketoft er også inde på at Putin må..
1
25/2 23:00
stocktiger
101416
Putin er trænet i KGB, det gamle sovjetiske bøllebu..
3
26/2 02:41
bgadk
101420
Hvis Kina kritiserede Ruslands angreb, så ville d..
5
24/2 09:54
exitnu
101360
Ganske forfærdeligt ... at så mange unge mennesker ska..
2
25/2 10:29
stocktiger
101391
Ja, Ukraine er nok allerede taget af Putin. Ukrainer..
3
25/2 15:55
stocktiger
101405
Putin er iskold - han har nok forberedt sig på angr..
2
25/2 19:52
stocktiger
101410
Kina og Rusland handler da bare lidt mere med hin..
3
25/2 22:38
007
101415
Sanktioner uden fortilfælde. Nu får Putin hamm..
2
25/2 23:46
stocktiger
101417
Melodi grand prix - den gør av :-)
1
26/2 02:50
bgadk
101421
Som tidligere skrevet: Man skulle ikke indføre..
0
4/3 18:03
bgadk
101634
Jeg vil gerne have lov til at indrømme at je..
1
20/2 11:25
thebigblue
101231
EBIDTA
1
20/2 12:48
Occam
101233
EBITDA er et udtryk for, hvor god driften alene er. D..
1
20/2 16:29
DjengisCash
101236
Det naturlige fortegn er minus for de poster der nævne..
2
20/2 09:07
melchi0r
101225
Argumenter for at holde i disse tider?
6
20/2 14:24
DjengisCash
101234
Hvis din vurdering er, at priserne generelt er lavere ..
4
20/2 14:32
Overlærer Andersen
101235
Jeg forstår udmærket dine overvejelser. Jeg udkæmper o..
6
20/2 17:26
Occam
101238
Dit argument for at sælge bygger på præmissen, at du k..
3
20/2 18:05
DjengisCash
101239
Occam, meget enig i, at der i øjeblikket er mange go..
3
21/2 09:12
Urban
101244
Efter de mange "røde dage", tyder alt foreløbig på,..
1
21/2 11:54
melchi0r
101248
Ja, til at starte med. Men den ender i rød ligeso..
0
21/2 12:57
Urban
101249
Den foreløbige status burde allerede medføre må..
0
21/2 15:59
Urban
101251
TA, FA og sund fornuft er foreløbig næsten sat..
1
21/2 16:28
Urban
101252
Moskva børsen p.t. -11,50%.
2
21/2 17:00
Solsen
101253
FB sender fra sikkerhedsrådet https://fb.w..
0
21/2 17:10
Urban
101254
Ja en orientering i Sikkerhedsrådet, hvo..
1
21/2 17:16
Solsen
101255
Et show for naive. Men jeg synes der ..
0
21/2 17:27
Urban
101256
Desværre et forum for rygklappere, de..
0
21/2 17:33
TOPspiller
101257
Der er meget der tyder på at Putin og Ru..
2
21/2 17:43
Solsen
101258
Tror aktiemarkedet vil være lettet. Me..
1
21/2 21:00
bgadk
101270
Hvis Rusland "kun" rykker ind i de alle..
0
21/2 17:51
TOPspiller
101259
Håber Facebook har fået en god sjat peng..
1
21/2 18:09
Urban
101260
Berlingske Tidendes korrespondent om mø..
2
21/2 18:15
Solsen
101261
Det er måske atomvåben der skal til f..
2
21/2 18:18
Match
101262
Jeg har lige læst bogen "How the KG..
1
21/2 22:47
TOPspiller
101276
Efter 1 time 21 min 30 sec.... De ved ik..
0
21/2 19:03
Aps invest
101263
Av, av Lars Tvede
1
21/2 21:13
jgk
101272
Tror nu det bliver de to regioner og bli..
6
22/2 09:12
Tonny9
101295
Du er nød til at finde en strategi fremadrettet der pa..
2
19/2 20:03
ProInvestorNEWS
101214
Langer skarpe: Nu ligner det optræk til noget grimt
2
18/2 17:32
Aktie-Zlatan
101198
Byggeri - Hvem skal man tro på?
AOJ P.CO
,
SOLAR B.CO
3
19/2 09:42
Aktie-Zlatan
101205
Salg per ansat: A&O Johansen 6,21 MDKK Solar A/S 4,25..
0
18/2 12:39
ProInvestorNEWS
101192
Amerikanske kursklø viser ikke kun Ruslands risiko
7
18/2 09:47
troldmanden
101187
Ennogie i radioen. De har fået ca 300% flere henvendelser
5
18/2 14:48
troldmanden
101194
Ennogie har været nævnt 4 gange i dag i P4 nyhederne. ..
0
17/2 23:17
Hyst
101185
Commerzbank
CBK.DE
0
18/2 16:14
Hyst
101196
Så må vi se om de kan holde tempoet det kommende år og..
0
6/3 16:12
Hyst
111111
Commerzbank gør det fortsat meget godt - udbytte er ..
0
13/11 13:57
Hyst
123012
Commerzbank kæmper mod Unicredits angreb. https://w..
0
23/1 16:36
Hyst
124358
Andre der følger slaget mellem Commerzbank og Uni..
0
31/1 16:18
Hyst
124497
Det går godt for Commerzbank. Andrea Orcel troe..
0
1/2 10:05
Hyst
124503
Commerzbank lidt info https://www.handelsblat..
0
13/2 15:21
Hyst
124759
Der kæmpes https://proinvestor.com/investor..
8
17/2 17:09
mccarthy
101177
Almen
0
17/2 22:30
stilleal
101183
Jeg ville iværtifald gerne læse det.
0
17/2 22:44
stilleal
101184
Jeg ville gerne høre nogle af dine reflektioner i forh..
5
18/2 23:57
PMPirate2
101200
Jeg ved ikke om man kan kalde mig gammel, da jeg kun..
0
19/2 05:40
bgadk
101202
Hvilke råvarer er du i? Olie?
1
19/2 23:20
PMPirate2
101218
Det vil jeg helst ikke afsløre på nuværende tidsp..
0
19/2 23:42
bgadk
101220
Andre råvarer som hvede kan måske stige yderlig..
0
20/2 02:43
PMPirate2
101224
Jeg kender stort set ikke noget til markedet f..
0
19/2 15:06
stilleal
101212
Til PMPirate 1. "Jeg har lært, at man aldrig kan..
1
20/2 02:05
PMPirate2
101223
Ad 1: Det kan være svært for mig at give konkret..
0
24/2 09:48
mccarthy
101359
Ved nærmere eftertanke tror jeg ikke mine erfaringer k..
1
17/2 14:28
Markettimer
101176
Kan man slå Bitcoins afkast med en simpel momentumstrategi?
8
17/2 14:09
ProInvestorNEWS
101175
Ugekommentaren - Regnskab fra Genmab
GEN.CO
4
17/2 09:49
Helge Larsen/PI-redaktør
101166
Ingen under og ingen ved siden af Lundbeck
1
19/2 09:43
NordicStock
101206
Lundbeck er vel den største mishandling af et dansk La..
1
19/2 10:59
DjengisCash
101208
Jeg har nok for sent indset hvor dårligt ejet og led..
2
16/2 15:17
Arne A
101138
SAS - rekonstruktion - konkurs
0
16/2 15:47
Urban
101139
Falder p.t.: ca. -25,00% Jeg ejer ikke selv SAS-akti..
0
16/2 15:53
Urban
101140
"Med et estimeret tab før skat i første kvartal..
0
16/2 16:03
Urban
101142
Alt tyder på en svær fremtid for SAS og flere andre..
0
16/2 17:21
fo2grafen
101149
Købte 100.000 stk sidste år og afhændede dem allesamme..
5
17/2 00:23
bgadk
101157
Ja, stakkels private investorer i SAS. En rigmand sa..
0
17/2 09:33
Urban
101165
Hvor tæt står SAS på afgrunden? - Set fra min stol ..
2
17/2 11:52
NyNovice
101172
bgadk , ja det er ikke rart for aktionærerne i SAS. ..
1
17/2 20:19
bgadk
101180
Det er rigtigt at luftfart har vækstet i rigtig man..
6
16/2 14:53
Helge Larsen/PI-redaktør
101136
C-25 selskaber - Karakterbogen for 4. kvartal
0
16/2 12:35
stocktiger
101129
Aktier
2
16/2 13:06
DjengisCash
101130
Markedet er da spændende hele tiden :−) Og de si..
0
16/2 20:03
stocktiger
101151
Jeg sidder og venter på om tyngdekraften sætter ind ..
5
16/2 11:36
DjengisCash
101128
Info om Rusland og Rockwool
ROCK B.CO
4
16/2 09:42
Hyst
101127
Solar
SOLAR B.CO
6
16/2 13:58
Aktie-Zlatan
101132
Jeg ejer mer A&O end Solar, men jeg har mistet håbet a..
3
16/2 14:49
Hyst
101135
Det er altid underholdende at læse dine indlæg, men ..
3
16/2 15:55
Aktie-Zlatan
101141
Jeg købte svenske Haldex i mandags. Aktien er meg..
0
16/2 16:44
Hyst
101147
Touché (smil)
1
19/2 10:45
KyleBass
101207
Ud over relativ rabat, hvad ser du så i Haldex? ..
2
21/2 19:04
Aktie-Zlatan
101264
Haldex er ikke AO-klasse, men det var kun fem å..
0
8/6 22:32
KyleBass
103948
Tillykke Aktie-Zlatan. Godt set :-)
side 186 / 824
Opret nyt indlæg
POPULÆRE INDLÆG
Novo Nordisk-aktien nærmer sig et vendepunkt!
21/6 2026 10:15,
Helge Larsen/PI-redaktør
16
USA, oligarkerne og vores aktier
23/5 2026 13:18,
Cupcake
13
Goldman Sachs-konference: Steensberg om survodutide
10/6 2026 10:45,
EliotSpitzer
12
Ugekommentar #196: C25-selskaber i Helges kikkert efter Q1
21/5 2026 13:26,
ProInvestorNEWS
12
Stanford og økonomer: AI-hypen møder virkeligheden i 2026
31/5 2026 12:47,
Helge Larsen/PI-redaktør
11
MEST LÆSTE
ANAVEX - NY TRÅD MARTS 2026
28/2 2026 17:11,
Tasso1
18
Space X IPO
6/6 2026 18:40,
Medic
5
USA, oligarkerne og vores aktier
23/5 2026 13:18,
Cupcake
13
Zealand Pharma: Bivirkningsprofil på Survodutide koster dyrt
8/6 2026 07:19,
ProInvestorNEWS
7