Shipping
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
AMBU
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
30/3 16:26 af Jazzz |
Fromtline rykker.. hold da op..
|
|
30/3 15:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Okeanis + 20%
|
|
|
30/3 14:51 af gigapit |
NAT: Uofficiel handel 4,58 +0,54 (13,37 %) lader til vi skal videre op idag :)
|
|
30/3 14:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Har
øget frimærket i dag.
|
|
30/3 14:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
ADS: (link)
|
|
30/3 13:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ingen anelse.
|
|
|
30/3 13:04 af duusgaard |
hvorfor hopper LPG selskaberne sådan i idag
|
|
30/3 11:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Insidersalg i Okeanis holder vist en pause i dag. :-)
|
|
30/3 11:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg mangler også udbytte fra Avance i Sparbank. Har fået i Nordnet og Danske.
|
|
30/3 11:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
tak for donation. :-)
|
|
30/3 11:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Sartaq...Det ordner teknikken i aften. :-)
|
|
30/3 10:33 af karbold |
:-)
|
|
|
30/3 09:58 af Sartaq |
Hov, det skulle være en smilie :)
|
|
|
30/3 09:57 af Sartaq |
@Helge. Jeg mangler stadig mit plus ????
|
|
|
30/3 09:56 af Sartaq |
Er jeg den eneste der mangler udbytte fra Avance?
|
|
30/3 09:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig.
|
|
|
30/3 09:36 af mollegade |
nb. Hunts VLCC til 80.000 var splinterny - ADSCs er 18 år gammel og således en ældre dame. Derfor tager markedet nok også godt imod nyheden.
|
|
|
30/3 09:27 af mollegade |
Rater er nok lidt under forventning (Hunt takkede 'nej' til 80k over 6 mdr), men ADSC er med denne udmelding derisked og en ren udbyttemaskine.
|
|
|
30/3 09:25 af mollegade |
average TCE of USD 72,000 per day, which includes voyages already completed in the year as well as secured future charters.
The Company will release its audited Annual Report for 2019 on 3 April 2020 and its unaudited results for Q1 2020 on 28 May 2020."
|
|
|
30/3 09:25 af mollegade |
"ADS Crude Carriers Plc (“ADS” or the “Company”) is pleased to announce that it has entered into a time charter agreement for ADS Page at a day rate of USD 69,000 with a duration expected to be around six-months (the “TC”). The TC will commence following completion of ADS Page’s current spot voyage, which is expected to be the beginning of April. Following the TC agreement, the Company has filled approximately 500 vessel days in 2020, or about 45% of total available vessel days, at an estimated
|
|
|
30/3 09:24 af mollegade |
Fremragende nyt for ADSC:
|
|
30/3 09:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
T
he Unthinkable Is Happening: Oil Storage Space Is About To Run Out. (link)
|
|
|
30/3 09:04 af mollegade |
Det må man sige. Det har også været en fornem weekend for tank med mere contango.
|
|
30/3 09:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ligner en god tank dag
|
|
| ||
|
29/3 16:14 af karbold |
Danske bank
|
|
29/3 16:13 af karbold |
Fik også så mine den 26/03
|
|
29/3 09:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
·
7 t
#Shipping #Weekly: #VLCC rallies as charterers panic. Mixed feelings for #DryBulk #LNG #LPG #VLGC
Read the full free report here: (link)
|
|
29/3 09:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Nordnet er som regel først med udbytter hos mig. Det tager som regel en del længere tid i Sparnord m.fl
|
|
29/3 09:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Traders have chartered at least five supertankers in the past day with options to store oil at sea as global stocks mount after the United States ditched plans to purchase oil for its emergency reserve, shipping sources said on Friday.(link)
|
|
28/3 14:40 af AH2005 |
nordnet
|
|
28/3 14:39 af AH2005 |
nej, men jeg fik mine den 26.03.2020
|
|
|
28/3 13:09 af danielski |
Jeg har endnu ikke modtaget udbytte fra FRO
(Sydbank). Ved nogen, hvor lang tid det kan tage?
|
|
28/3 11:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vi må håbe at insidersalget snart er slut.
|
|
28/3 11:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg har en pæn portion af OET. Klarede sig fint i går.
|
|
|
27/3 23:21 af mollegade |
OET hænger i bremsen. Insider-salg er aldrig sjovt. Den ser dog stadig ganske 'billig' ud.
|
|
|
27/3 23:20 af mollegade |
|
|
|
27/3 23:20 af mollegade |
Lidt mindre positivt nyt:
|
|
|
27/3 23:20 af mollegade |
VLCC spiker igen. Indien og contango hedder årsagen.
|
|
|
27/3 23:20 af mollegade |
Most significant #oil #tanker spot movements today: ⚠️ #VLCC +78% to $220k/d as charterers panic in AG⚠️ #Suezmax +6% to $65k/d #Aframax +-7% to $63k/d #shipping #OOTT $FRO $ADSCME $DHT $EURN $HAFNIA $TNK $OET $HUNT $NAT $STNG $INSW $TNP (link)
|
|
27/3 15:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
|
27/3 12:34 af LP90 |
danielski mere tak kan se jeg købte for sent til at få udbytte men så måske her til maj :-)
|
|
|
27/3 12:20 af Medicinstuderende |
Aaaah, modtaget!
|
|
27/3 12:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ligesom der er et andet segment som er LNG-Tankers.
|
|
27/3 12:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det indgår i det jeg kalder LPG-tankers.
|
|
|
27/3 12:17 af Medicinstuderende |
Indgår Avance Gas også i "Oil Tankers" for jer? Den er godt nok nede og vende i den her verdenssiutation
|
|
27/3 12:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Den har jeg også lidt af ser jeg. Ikke en mængde som er værd at nævne.
|
|
|
27/3 12:10 af mollegade |
Det er også nogle dejlige nordmænd - dem har jeg også :) Nogen specifik grund til at ADSC med det flotte udbytte er blevet vejet og fundet for let?
|
|
27/3 12:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
mollegade..Jeg har FRO, HUNT, OET, EURN, TNK og lidt andre fra US. De tre nordmænd fylder det meste.
|
|
|
27/3 11:57 af danielski |
Dette er de seneste nyheder, jeg kan se
|
|
|
27/3 11:56 af danielski |
|
