Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/10 09:19
af E L
In a report released on October 12, Asthika Goonewardene from Truist Financial maintained a Buy rating on Genmab , with a price target of $54.00. (link)
16/10 09:15
af Vitus
Tjener Genmab ikke også gode penge ?
16/10 07:48
af ProInvestorNEWS
Aktier: Spiser Novo Nordisk af Genmabs investorappetit? (link)
16/10 06:35
af Stroka
God morgen :-)
16/10 05:57
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
16/10 05:39
af StockBull
En mulig køber som alle overser men som giver rigtig meget mening når man tænker sig om er Novo Nordisk.
16/10 05:34
af StockBull
og skulle Darzalex salget aftage vil en skuffende Darzalex slagsvækst lidt øge sandsynligheden for en HexaBody CD38 opt-in.
16/10 05:30
af StockBull
God morgen :-) Helt enig royal. Efter darzalex fejlede i solide og en lang flerårige periode omkring 1200 med dybe dyk ned i 800-900 har lært os, at det kan stå galt til og meget længe med kursen. Indsigt i cd38, gen1042 og gen1046 bliver vendepunktet for rejsen op over 4000kr
15/10 18:35
af royal
På en måned har der været talt om kurser mellem 1500 og 10000 på chatten. Tænker den rammer et sted der i mellem om et par år. :-)
15/10 17:54
af Klarussen
1500? Hvorfor ikke kurs 1000 eller under nu vi er i gang? Lad os nu lige blive det plausibles verden
15/10 17:01
af Solsen
Ro på. Men renterne tror jeg driller. Lad os komme i 1500 og få købt noget mere. Det ville være et knaldtilbud. Jeg tror ikke daras patentudløb driller kursen. Dertil er det tidspunkt for langt væk. Men der er mange der presses ud. Min erfaring er, at Genmab kommer under pres som noget af det sidste i noget der ligner biotech.
15/10 16:51
af gdn55
Vi har kun fået gode nyheder længe,så det må vi da ikke håbe. Tror stærke kræfter bestemmer kursen.
15/10 16:44
af Teller
Uden gode nyhedder fra pipeline, stigende/fortsat høje renter og en tabt voldgift siver vi nok ned omkring kurs 1500kr.
15/10 11:05
af JKY_VH
Tak SB 05:14, min kommentar var nu mere tænkt ift at det er bestyrelsen der anbefaler aktionærerne at takke ja eller nej. Jeg er enig i dine betragtninger omkring fordelingen af stemmerne.
15/10 10:47
af StockBull
Du kan også vende den Gasolin82 og sige at hvis der ikke var nogen risiko ville der heller ikke være stort gevinst potentiale.
15/10 10:31
af StockBull
Mener de sidste tal for Darzalex forventede peaksale er 13 mia i.f Jan så det vare lidt inden væksten stopper og med flere gamle folk i verden fremadretter kan det være de 13 mia skal yderligere opjusteres. Nogle af analytikerne smakker om 16 mia.
15/10 10:11
af StockBull
Højere renter vil ikke være godt og voldgiftsagen må efterhånden være uddabateret så se den som tabt og vurder kurs 2250 ud fra tabt voldgiftsag.
15/10 10:05
af StockBull
Hvis alle de 3 produkter du nævner bliver godkendt kommer kursen jo over 5000 så opside er +2800kr og hvis de ikke bliver godkendt har vi stadig epco og dare i 7 år + resten af pipelinen så begrænset downside. Risikoen for alle 3 fejler er lille. Så med stigende indtjening vælst på + 30% kommende 5 år kan jeg ikke se noget high risk ved kurs 2250
15/10 09:28
af Gasolin82
Det er klart, at bliver nogle af de potentielle kæmpesællerter godkendte, er dagskursen et slagtilbud.
15/10 09:27
af Gasolin82
Du tænker vel ikke, at Epco og de andre medikamenter på markedet som der refereres til nedenstående, kan berettige en kurs der er højere end den nuværende?
15/10 09:26
af Gasolin82
@ Stockbull Som jeg skrev i mit indlæg kommer det helt og aldeles an på om de kommende produkter i pipelinen blive godkendt. Vi kommer ikke udenom, at Dara lommer tættere og tættere på patentudløb. Specielt med en tabt voldgift. Så kræver det, at et par af de nye kandidater 1042, 1046 og CD 38 kommer igennem nåleøjet.
15/10 08:20
af Klarussen
Det er vist kendt viden for alle her på chatten. Til gengæld mulighed for high reward. Er investeringsprofilen ikke til det så findes der indlånskonti hvor du er garanteret en ringere rente end inflationen
15/10 07:38
af Riis7
godmorgen, biotek er vel altid lidt high risk:-) man ved aldrig om tingene bliver godkendt i pipeline..og hvis væksten er væk i dara ser det da heller ikke godt ud:-) ingen da havde salgstal for aug?
15/10 05:32
af StockBull
@Gasolin82. Vil ikke mene Genmab er highrisk ved kurs 2265kr og en PE på ca. 27. For 2år siden var kurs over 3000 og PE ca. 70. Der har ikke været dårligt nyt de sidste 2 år ud over voldgift og at renten er steget fra 0 til 3.5% i EU pg fra 1% til 5.5% i USA. Der har været 60% vækst sidste 2 år. Så kun hvis du mener renten skal op over 10% vil det være high risk for så skal PE nok ned omkring de 10-15 ved så høj rente. I så fald vil alle aktier være høj risk.
15/10 05:14
af StockBull
indflydelse på og Genmab evt. bliver opkøbt.
15/10 05:14
af StockBull
God morgen :-) @JKY 13.50. Nu var det mere stor aktionære jeg tænkte på og de repræsentere jo også små aktionærer. Top 20 af stor aktionærer sidder på over 50% af Genmab aktierne og de vil nok skubbe på for opkøb af Genmab hvis buddet fra et big pharma firma er godt. (link) Top 20 ser heller ikke ud til at have store problemer med Genmabs warrents. Den største Vanguard ser faktisk ud til at øge og nu over 17% så de vil kunne have en afgørende indf
14/10 18:00
af JKY_VH
Tak for den Klarussen
14/10 17:12
af Klarussen
"Næste store opmærksomhedspunkter for Genmab er studiedata for Rybrevant til oktober, annoncering af data på kræftprodukterne GEN1042 og GEN1046 i slutningen af 2023 og data på Hexabody-CD38 i 2024. Kursfaldet i slutningen af 2022 og starten af 2023 gavner upside-potentialet og risk/reward. Investeringscasen drives fortsat af stærkt Darzalex-salg, en positiv lancering af Epcoritamab samt positive data for Hexabody-CD38 i 2024. "
14/10 17:11
af Klarussen
Sender den her igen fra Jyske Bank 9 /2023: "Vi anbefaler, at investorerne stille og roligt begynder at stige ombord på toget, inden det kører." (link)
14/10 17:03
af Klarussen
Ja, Jyske Bank har nu længe haft et godt øje til Genmab
14/10 16:47
af E L
Jyske Bank udsender advarsel til sine kunder (link)
14/10 16:10
af JKY_VH
Tak Bulder, ikke så ringe endda;-)
14/10 15:51
af Bulder
På et tidspunkt kommer inclacumab, camidanlumab og mim8 til, så der er 8 små bække.
14/10 15:41
af Bulder
Har regnet lidt på det: De 5 “små” Kesimpta, Tepezza, Tecvayli, Talvey, Rybrevant vil når de peaker om nogle år indbringe genmab 11 1/2 mia kr i royalties. Jeg har brugt firmaernes egne peaksale estimater (jnj og Horizon). For Kesimpta har jeg brugt Novods estimat. Og de %’er, som vi kender.
14/10 14:07
af JKY_VH
:-D
14/10 14:02
af Klarussen
Du glemte hunden og svigermor, skønt værdien af sidstnævnte nok er til at overse
14/10 13:58
af Gasolin82
Hvis du føler dig overbevist om CD 38 går hele vejen, er det vel bare med at sælge hus, bil og kone og købe Genmab aktier i disse niveauer:)
14/10 13:51
af JKY_VH
at i hvert fald CD38 går hele vejen
14/10 13:50
af JKY_VH
SB 12:08, ja Jan har et ansvar overfor aktionærerne, men han har også en bestyrelse der har et mind-set der desværre viser at de ikke har nogen skrupler med at tildele hinanden warrents. Det kan kan godt være at beløbene er små i forhold til værdierne i selskabet, men jeg synes det tangerer en anløben moral der gør, at vi ikke skal forvente nogen ansvarlig opførsel overfor os små aktionærer fra den kant. Vi skal i stedet sætte vores lid til pipelinen, hvoraf jeg føler mig overbevist om,
14/10 13:47
af Bulder
Og uden tivdak
14/10 13:46
af Bulder
Uden epco. Kun de små.
14/10 13:25
af Gasolin82
@Bulder Regner du med 10 mia. i 2030 uden Epco? Man forventer allerede her i 2023 som bekendt ca. 11 mia. i royalties fra Dara.
14/10 13:20
af Bulder
Dara’s peaksale blev også undervurderet i starten. Samme kan ske med epco. Jeg har set 3 mia $ alene i usa.
14/10 13:16
af Bulder
Hertil kommer Tivdak.
14/10 13:15
af Bulder
Til den tid peaker Tepezza, Kesimpta, Rybrevant, tecvaily og talvey og vil indbringe over 10 mia dkk i royalty om året.
14/10 13:13
af Gasolin82
Dog er peaksale noget mindre end Dara trods alt.
14/10 13:03
af Bulder
Og epco aftalen med abbvie er mere fordelagtig end dara-aftalen med jnj, som ikke er ringe.
14/10 12:58
af Bulder
Nu skal vi ikke glemme epco, som er på markedet i frontline nhl inden darapatentet udløber ita tabt voldgift.
14/10 12:48
af Klarussen
Men det er jo ikke noget nyt, og næppe grunden til kursderouten på det sidste
14/10 12:12
af Gasolin82
Ikke alle er villig til at løbe den risiko.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 331/4313