Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
11/5 17:16
af Bulder
De satser nok på at hex38 løser problemerne. Sidst vi hørte fra Plesner, så det lovende ud.
11/5 17:16
af Gasolin82
Nogle der har et forsigtigt bud på kursretningen i morgen?
11/5 17:14
af Solsen
Kunne de have løst nogle fremtidige problemer ved at afstå ankemuligheden. Men næppe noget vi får noget at vide om.
11/5 17:11
af Solsen
Det går helt galt, hvis Genmab skal betale 2,5% i royalty tilbage på Amivantamab. Mon ikke det er her JWs bemærkning om at behandle Genmab med respekt kommer ind.
11/5 17:08
af Solsen
Det blev desværre en dyr omgang. Kun hexa38 kan redde det tabte på sigt. Det må give stof til eftertanke.
11/5 17:07
af E L
Genmab did not seek a review of the award, and the award is now final
11/5 17:06
af ProInvestorNEWS
Genmab Announces Financial Results for the First Quarter of 2022 (link)
11/5 17:05
af Legolas23
Regnskabstal er her (link)
11/5 17:04
af E L
11/5 17:04
af Solsen
Løfter guidance lidt
11/5 16:27
af Riis7
Tænker man snart kan købe Genmab til under 2000kr igen:-)
11/5 16:23
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Snubler over højere inflation end ventet (link)
11/5 15:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
USA/økonomer: Høj inflation kalder på flere renteforhøjelse (link)
11/5 15:33
af Solsen
Futures ramte helt skævt. Markedet nærmest på uændret niveau.
11/5 15:27
af JKY_VH
helt enig og det er et godt signal mere end om tallet er 8,1 eller 8,3%
11/5 15:21
af Solsen
Ting tager tid og det tyder på en top.
11/5 15:10
af Gasolin82
Højere end forventet og stadig meget højt niveau.
11/5 14:49
af Solsen
Med fra foregående måneds 8,5%. Vi kan have set toppen.
11/5 14:48
af Solsen
8,3% - jeger tilfreds men det er markedet nok ikke. Forventet 8,1%
11/5 14:18
af Solsen
Mon ikke cpi er vigtigere end regnskabet :-)
11/5 14:01
af Gasolin82
Chatten er ikke så livlig i dag med tanke på regnskab om få timer. Jeg venter i hvert fald spændt på det?
11/5 12:05
af E L
tiragolumab plus Tecentriq® (atezolizumab) as an initial (first-line) treatment for people with PD-L1-high locally advanced or metastatic non-small cell lung cancer (NSCLC) --> The study did not meet its co-primary endpoint of progression-free survival. (link)
11/5 11:59
af Solsen
Ingen recession og slut med aktiefald (link)
11/5 11:54
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Lundbeck suverænt i C25-top men tunge aktier presser (link)
11/5 10:05
af bibob
11/5 10:03
af bibob
Discovery provides critical clues to why many immunotherapies trigger dangerous side effects Download PDF Copy Reviewed by Emily Henderson, B.Sc.May 5 2022 It's not often that a failed clinical trial leads to a scientific breakthrough. When patients in the UK started showing adverse side effects during a cancer immunotherapy trial, researchers at La Jolla Institute for Immunology (LJI) Center for Cancer Immunotherapy and University of Liverpool went back through the data and worked with patient
11/5 07:56
af E L
Intraocular pressure improvement in patients receiving teprotumumab for the treatment of thyroid eye disease: a case series (link)
11/5 07:05
af ProInvestorNEWS
Tjek finanskalenderen bla. med Genmab (link)
11/5 07:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-9
11/5 06:57
af ProInvestorNEWS
May 11, 2022 : Publication of the Interim Report for the First Quarter 2022 (after 5:00 PM CEST) (link)
10/5 17:09
af Vitus
Jeg tror da bestemt, der kommer nogle ord fra Jan…..at springe over vil da være utroværdigt..
10/5 16:59
af E L
i - perversely- hope for a bit higher costs, due to fast recruiting of the epco trials. But i will probably be to only one to like that lol. Further i expect very little...
10/5 16:37
af Sukkeralf
Skidt at Genmab ikke formår at holde sig i grønt, når NBI er små 3% oppe - spændende hvad de disker op med i morgen
10/5 16:08
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Grøn åbning - Biohaven løftes på Pfiz er-køb (link)
10/5 15:44
af gdn55
En skam man ikke har flere kontanter, da hele møllen er investeret i Genmab. Supermarker og lign. har jævnligt gode tilbud, men ikke mange slår dette tilbud. Tænk at kunne købe noget til omkring 2100- og vide på den lidt længere bane er 3000 til 4000 værd.
10/5 13:46
af Solsen
Jo men præmien er jo ikke begrænset til 100%
10/5 13:32
af Solsen
Bolt kunne være interessant og måske også Hookipa
10/5 13:31
af Solsen
Pfizer med M&A (link)
10/5 13:12
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Bavarian i top på dag hvor recessionsspøgelset lurer (link)
10/5 13:10
af Budweis
Kunne $BOLT være et opkøbsemne for Genmab? Jan har tidligere været meget klar på potentialet, men det er meget svært at følge med i selskabets udvikling. Aktien er banket helt i bund.
10/5 12:16
af Sukkeralf
Tror heller ikke lige på den kombi - de er jo gode til det samme begge to i princippet, altså forskning. Men de må gerne fortsætte samarbejde og blive ved med at spytte en kandidat i klinikken i ny og næ
10/5 11:27
af Solsen
To spændende virksomhederhver for sig, men næppe mange synergier lige nu. Hvis Genmab har svært ved at opbygge salesforce kunne ledelsen nok være fristet af et godt tilbud.
10/5 11:04
af Bulder
Fusion?
10/5 11:00
af Solsen
Biontech gør men er næppe stor nok til at byde på Genmab.
10/5 10:56
af JKY_VH
præcis Bulder
10/5 10:53
af StockBull
ja også lige hvad jeg har tænkt her de sidste par dage
10/5 10:50
af Bulder
... og skulle der være nogen, der går i M&A-tanker, så er det nu, der skal slås til.
10/5 10:24
af StockBull
Med den høje USD kurs og det godt Dara salg kan der måske komme en lille opjustering imo
10/5 10:22
af StockBull
Alt andet lige må pipelinen være bedre nu en 1 Januar så tror mere det er markedet der panikker end det er Genmab der ikke kan levere varen
10/5 10:21
af StockBull
Siden 1 januar
Nyeste Først- Ældste Først   Side 663/4386