Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Debat


side 173 / 824
Opret nyt indlæg












6 1/6 12:47 Weee 103810 Er kapitalisme altid godt for samfundet?


6 1/6 14:39 Hyst 103811 Nu har jeg ikke så meget forstand på økonomiske system..

4 1/6 15:10 PeterVesterager 103812 Prøv at forestille dig hvis "kapitalismen" i..

0 1/6 16:38 Weee 103813 Jeg taler ikke for afskaffelse af kapitalisme for se..

7 2/6 01:54 bgadk 103819 Hvis man ændrer reglerne efter forgodtbefindende så..

7 2/6 02:06 PMPirate2 103821 Netop. Stabile regelsæt og respekt for ejendomsre..

1 2/6 18:09 Weee 103858 Frit fra hukommelsen. Var der ikke noget med at F..

2 2/6 13:52 hans christian 103840 Dem der skaber vækst og værdier skal begunstiges. De..

7 1/6 23:03 PMPirate2 103818 Det er en god og vigtig debat du lægger op til her Wee..

4 2/6 09:27 Occam 103826 Det centrale i kapitalismen er det frie marked, og a..

3 2/6 12:32 PMPirate2 103833 Jeg delte tidligere din holdning, som er den mest a..

3 2/6 13:22 Occam 103836 Jeg synes ikke, at det er et tilstrækkeligt argum..

6 2/6 15:04 PMPirate2 103845 Det er helt korrekt at kalde en privat ejendoms..

0 3/6 11:38 Minino 103869 De milliarder android smartphone man går rundt..

8 2/6 09:15 EIMiller 103824 Hvis vi betragter økonomien som en lagkage, er der 2 s..

0 2/6 10:21 Hyst 103830 God indlæg.

0 2/6 12:23 007 103832 Kan abstraktionsniveauet løftes bare en lille smule..

1 2/6 13:24 Hyst 103837 Kan du ikke bare sætte det på en matematisk model..

0 2/6 13:48 007 103839 Fornemmer jeg en smule sarkasme... Læs evt PM's..

0 2/6 09:49 StockBull 103828 Jeg er tilhænger af det frie marked, kapitalisme og de..

1 2/6 14:46 Weee 103843 Tag nu tilfældet Mærsk. De får stor skatterabat og så ..

4 2/6 16:25 DjengisCash 103853 Tilfældet Mærsk? Gør dig selv den tjeneste, at læse..

0 2/6 17:05 Weee 103856 Du svarer ikke på mit spørgsmål. Synes du det er ok..

5 2/6 17:37 DjengisCash 103857 Mærsk betaler tonnageskat, som betyder, at de ogs..

0 2/6 18:22 Weee 103859 Det kan godt nok være de følger reglerne.Men de..

2 2/6 19:33 DjengisCash 103860 Forstår ikke din pointe, problemet lige nu er ..

5 4/6 06:23 bgadk 103884 Man kan diskuttere om tonnage skatten er rimelig ell..

3 4/6 17:06 EIMiller 103894 Vismændene har længe talt imod de yderst favorable ..

0 4/6 19:06 Hyst 103896 Det er en svær balancegang og er en konkurrencepa..

0 5/6 15:50 EIMiller 103904 Vi har netop vismændende til at kloge sig på de..

1 6/6 04:48 bgadk 103907 Taxa erhvervet arbejder i Danmark og kan ikke ..

2 6/6 04:45 bgadk 103906 EIMiller, tak for et fint debatindlæg fra vismænd..

1 2/6 16:07 mccarthy 103852 Uagted politisk ståsted så tror jeg, at en række benam..















side 173 / 824
Opret nyt indlæg



POPULÆRE INDLÆG