Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
29/5 17:12
af mollegade
Det ser jo meget godt ud :)
29/5 12:43
af Henrikhot
@mollegade 01.04 der var nogle friske tal her (link)
28/5 23:14
af mollegade
28/5 23:13
af mollegade
Er der nogen herinde der er inde i Golar LNG?
28/5 21:38
af uddi999
28/5 21:38
af uddi999
INgen udbytte fra AVANCE
28/5 17:20
af rasmusborre
Blev det afklaret med udbyttet?
28/5 10:52
af ungeee
Jeg læser det som de har tjent 0,24$ pr. aktie, men ikke betaler udbytte.
28/5 10:49
af rasmusborre
Intet udbytte fra FLEX LNG mente jeg, skrev forkert.
28/5 10:41
af rasmusborre
Udbytte på 0,1$ fra FLEX LNG. Har lidt svært ved at gennemskue det fra Avance, har jeg forstået det rigtigt hvis jeg siger udbyttet er 0,24$?
28/5 09:41
af Helge Larsen/PI-redaktør
DNB bull på tank: (link)
28/5 08:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Avance: (link)
28/5 08:17
af mollegade
Hunter ser ligeså fremragende ud.
28/5 08:16
af mollegade
ADSC med bedre end forventet regnskab; 0,30 Nok i udbytte!
28/5 01:04
af mollegade
Raterne på VLCC stiger med 54%! - jeg har læst på Twitter, at det muligvis skal tilskrives en ny 'ophobning' af olie (storage), men jeg har ikke kunne få det endeligt bekræftet.
27/5 21:49
af TOPspiller
God Shipping dag. Håber de fine stigninger også rammer Norge/Danmark i morgen.
27/5 19:18
af rasmusborre
Avance er i morgen ja, var vidst lidt for hurtig...
27/5 18:46
af jonathanhill
Endnu en glimrende dag for Euronav/Frontline!
27/5 16:28
af uddi999
Til info så er der regnskab på Avance Gas i morgen
27/5 16:21
af Bulder
Noget af en rutchetur APM har taget i dag. Nogen der ved hvorfor?
27/5 15:53
af rasmusborre
Regnskab for FLEX LNG imorgen og regnskab i overmorgen for Avance Gas, til de interesserede :)
27/5 14:30
af lassevh
Ja, fandt ud af at det var Bermuda, ikke Bahama :) Så kan være jeg holder den forbi udbyttet alligevel så. 7 NOK stykket er jo alligevel en klat
27/5 10:50
af AH2005
@lassevh: Du kan se på deres hjemmeside hvor de er hjemmehørende, og ja hvis det er et Bahama selskab så er der ikke fradrag af skat.
27/5 07:51
af Sartaq
Jeg tænker egentligt at det er et fint resultat. Hvis du kigger på udbytte procenten i forhold til pris, så er den jo pænt høj. Kan de bare holde det i det niveau er jeg mere end tilfreds.
26/5 18:38
af rasmusborre
0,2$ pr aktie i udbytte hos BW LPG. Tja, det vel godkendt i forhold til at det har været et meget presset 1 kvartal, med både corona og lav oliepris. Hvad tænker I andre?
26/5 13:06
af TOPspiller
Hafnia kom med regnskab i går. Endnu et selskab der ikke belønnes for deres overskud. Kurs ca 18 overskud ca 2 pr aktie for Q1 - Q 2 bliver bedre. Udbytte bliver 1 NOK. (link)
26/5 11:01
af lassevh
Er det noget med at Frontline har hjemme på Bahamas, så der ikke bliver tilbageholdt ekstra udbytteskat? Er på vej ud af min FRO position, og vil ikke bøvle med refusion...
26/5 08:32
af CBA_Trader
BW LPG Q1 2020 (link)
26/5 06:15
af rasmusborre
Der kommer Q1 regnskab for BW LPG idag, glæder mig til at se hvordan det er gået og især udbyttet :)
25/5 14:01
af Messimaster97
Frontline 0,70$ udbytte ex-date er 3 Juni
25/5 12:36
af Sartaq
Så er der snart regnskab fra BW og Avance. Spændende at se deres tal og evt udbytter. Hvornår er det udbyttet går fra Frontline?
25/5 09:55
af mollegade
Well, jeg tager det åbenbart i mig igen. Avance er i hopla allerede :)
25/5 07:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det sker ikke fra den ene dag til den anden. Olieprisen skal også en del højere op.
24/5 23:55
af mollegade
At olieprisen har rettet sig, hjælper vel ikke LPG-aktierne. Prisen har rettet sig, men det er næsten udelukkende pga cuts. Hvordan skulle det gavne LPG?
24/5 13:58
af Helge Larsen/PI-redaktør
Test
23/5 11:43
af StockBull
Der kan være flere ting som spiller ind exsemplevis skibe som har covid19 ombord eller kunder som har erklæret force majeure som kan påvirke gas rederiers indtjening men og det er tilfældet med Avance skal jeg ikke kunne sige
23/5 11:39
af StockBull
Tror de fald vi ser nu er p.g.a Covid 19 og den usikkerhed der er i verden. Det hele har jo kørt i tomgang de sidste 3 måneder og det kan tage op til 1 år inden vi er tilbage i racergear
23/5 10:28
af ungeee
StockBull...og andre. Olieprisen har da rettet sig lidt. Alligevel falder Avance og BW LPG - eller stiger ihverfald ikke. Hvad mon forklaringen er? Og er der nogen, der har et bud på en kortere fremtid end 10 år? Mvh
23/5 08:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Test
22/5 14:31
af StockBull
22/5 14:01
af StockBull
Hvad der sker på den korte bane er svært at vurdere men som investor ser jeg LPG / LNG som en mere sikker investering hvis man kan holde i 10 år eksempelvis
22/5 13:58
af StockBull
LPG vil fremadrettte kunne udkonkurere både HFO og LNG som brændstof til skibe i.f diverse analyser fra DNV og der er en process der allerede er startet. Men ja HFO kan benyttes frem til 2030 hvis man har installeret scrubbers
22/5 13:43
af StockBull
Men for HFO kraftværker kommer det til at gå hurtigere - 10-20% reduktion per år.
22/5 13:41
af StockBull
Ja sådan cirka 5% reduktion per år skal nok passe
22/5 12:34
af jonathanhill
Hej Stockbull - Hvis du men kort sigt mener ~20 år, så ja. Der vil HFO blive anvendt. Alle nye skibe der bygges idag, bygges med closed loop scrubber for at kunne anvende 3,5%s FO going forward - Det er naturligvis indtil IMO forbyder dette også. Du kommer ikke til rigtigt at se gas som drivmiddel før 2030, og der snakker vi nok 10-12% af total maritimt fuel forbrug.
22/5 10:49
af StockBull
Skibsindustri er i en omstilling fra at benytte HFO (heavy fuel oil = tungolie) til at benytte LNG / LPG på langt sigt. På kort sigt vil nogen bruge HFO og installere scrubbers som kan fjerne svovl fra tungolien. Men på den lange bane vil HFO være history for skibe.
22/5 10:45
af StockBull
22/5 10:45
af StockBull
Fuel Oil Global Market Outlook The global fuel oil supply stands at 6.574 Mbpd The global fuel oil demand stands at 4.769 Mbpd Demand is expected to drop at a CAGR of 4.08 percent until 2020
22/5 08:39
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hannisdal siger sælg tank! (link) finans/i/3Jyx2q/analytiker-har-mistet-troen-paa-tank-ser-aksjenedtur-paa-30-prosent
22/5 02:32
af kurtasle
Geopolitical tensions between US/China (already seeing that), OPEC + and supply discipline, a 2nd wave of Covid-19. War in the middle east etc etc
Nyeste Først- Ældste Først   Side 118/176