Shipping
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
4/3 13:48 af Zerlang7 |
Okay så giver det jo mening at den falder så væsentligt i dag. Altså som jeg forstår det er skulle man have haft den i depotet går for at få del af udbyttet :)
|
|
4/3 13:43 af Bulder |
sludder, første dag
|
|
4/3 13:43 af Bulder |
x-dag er sidste dag uden udbytte. også kaldet skæringsdag
|
|
|
4/3 13:42 af Zerlang7 |
Er x-dage
n sidste dag man kan købe for at få udbytte? Synes BW for nuværende niveau er attraktiv at komme ombord på nemlig.
|
|
|
4/3 13:41 af Zerlang7 |
Nu har jeg siddet og læst lidt omkring X-dag, dog uden at jeg synes at blive forfærdelig meget klogere.
|
|
4/3 10:47 af AH2005 |
Det ville ha' været værre hvis ikke Nkr. steg som den gør...
|
|
4/3 10:04 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeps...det kan man se.
|
|
|
4/3 09:55 af polle1 |
Husk BW LPG udbytte på USD 0,42 (ca NOK 3,90) går fra idag !
|
|
4/3 09:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Se og lyt med her i morgen. (link)
|
|
4/3 08:36 af karbold |
Godmorgen :-)
|
|
4/3 08:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Greg Miller
@GMJournalist
·
11 t
Despite $DJIA chaos, there's encouraging #coronavirus news today RE: #China port flows. #CargoMetrics data shows imports/exports (tankers/bulkers/containers) rapidly recovering. Clarksons data shows surge in China port calls. See all the new data here:(link)
|
|
4/3 08:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
4/3 08:12 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
4/3 07:53 af CBA_Trader |
Godmorgen
|
|
3/3 23:29 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Servicemeddelelse: Vi arbejder også i aften med de nye servere, bugs og sikkehedsopdateringer. Udfald kan desværre forekomme. Jeg beklager.
|
|
3/3 21:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
BullOnTank
@BullOnTank1
·
20 min
New #LPG #rates from @PotenPartners
Non #scrubbers usd 48.480 (49.668) Cashbreakeven usd 20-22.000
Dorian LPG Ltd -5,66%
Avance Gas -0,12%
BW LPG +0,96%
Epic-me +0%
|
|
3/3 17:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hanningdahls rapport kom flere timer før børsen åbnede i morges.
|
|
3/3 17:07 af Bulder |
Saved by the FED
|
|
3/3 16:42 af Bulder |
For BW's vedkommende kan faldet selvfølgelig også skyldes at nogen - i stedet for at få udbytte - vælger at sælge i dag og genkøbe i morgen eller senere. Det kan måske endda få den paradoksale konsekvens, at den falder i dag og stiger i morgen.
|
|
3/3 15:47 af Bulder |
Også Ava lægger an til at gå i minus. Har Hannisdahls profetier virkelig så stor indflydelse?
|
|
3/3 15:36 af Bulder |
Jo men der var ikke noget der faldt med mere end 1%. LPG faldt med mere end 2.
|
|
3/3 15:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
D
et meste faldt med G7-meldingen.
|
|
3/3 15:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tank er også fladet tilbage fra et højere udgangspunkt.
|
|
3/3 15:24 af Bulder |
Påfaldende som LPG (især BW) kører dårligt i dag, når de fleste andre rederier ligger med pæne plusser. For ikke at tale om det generelle marked.
|
|
| ||
|
3/3 15:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
I disse usikre tider kan de, som ikke lige følger med i det med at udbytte går fra, måske ligefrem panikke på det forventede fald. Det må vi se i morgen.
|
|
3/3 15:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hvis de egenligt tænker så langt? Kortsigtede som rider stigninger holder sig bare væk i en sådan situation.
|
|
3/3 14:17 af Bulder |
Når der ikke er flere, der køber BW i dag, må det vel være fordi man forventer et større fald i morgen end udbyttet indbringer i dag?
|
|
3/3 12:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Stockwatch: 10.41. ;-)
|
|
|
3/3 12:09 af Stockwatch1 |
Og så hører man rundt omkring, at der er sparsom kapacitet på tank, fordi skibene bliver brugt som opbevaring af brændstofprodukter
|
|
3/3 11:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Netop.
|
|
3/3 11:47 af Bulder |
EIA-prognosen, som Hannisdahl bringer, viser jo støt stigende US-export. Burde understøtte raterne.
|
|
3/3 11:46 af Bulder |
Tænkte det samme. Generel corona uvished om asiatisk efterspørgsel.
|
|
3/3 11:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg har skrevet til Hannisdahl. Tror faktisk at down side risk
er generel bekymring for udviklingen af Covid19. Det er nok det han tager forbehold for både i Tank og LPG.
|
|
3/3 11:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
endnu mere i bund end LPG
|
|
3/3 11:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tank har mere momentum pga sektoren kursmæssigt er banket endnu mere i bund og raterne stiger pga Kinas tilbagevenden, tarifnedsættelsen, hamstring af olie som lagres til søs.
|
|
3/3 11:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
De lægger godt ud hver dag. Tror at markedet venter på den negative effekt af udbyttebetalingen i BW-LPG.
|
|
3/3 11:33 af Bulder |
Man fornemmer en vis mismodighed i LPG. Stigningerne i Ava og BW er i dag kun det halve af markedets.
|
|
3/3 11:26 af AH2005 |
Ype! Thats IT !!!
|
|
3/3 11:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Mystisk.
|
|
3/3 11:25 af AH2005 |
Det er heller ikke C/P - det var direkte tryk på dit link.... :-D
|
|
3/3 11:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bulder..Jeg har læst den samlede rapport på LPG. Jeg kan ikke finde en uddybning på downsize risk. Ligesom jeg heller ikke kan se at hans kursmål er ændret.
|
|
3/3 11:23 af Helge Larsen/PI-redaktør |
AH2005. Man kan ikke bare copypaste fra chatten og få linket med . Det skal man hente i browseren.
|
|
3/3 11:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Linket er her. (link)
|
|
3/3 11:20 af AH2005 |
@Helge: "12/2 21:40 af Helge Larsen/PI-redaktør Tilbagesøgning af udbytte fra udlandet: (link)" - linket virker ikke
|
|
3/3 11:16 af Bulder |
Hannisdahl ser "downside risks" for LPG i den kommende tid. Hvad skulle være grunden til det? Vi går jo ind i højsæson.
|
|
3/3 11:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg beholder dem indtil videre.
|
|
|
3/3 10:41 af CBA_Trader |
ja det tænker jeg de må gøre, men det kan jo stadig gå begge veje med covid19
|
|
3/3 10:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
CBA...Jeg har ikke solgt mine bears. De brænder lidt i lommen i dag.
|
|
3/3 10:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er udbytte for Q419.
|
|
|
3/3 10:29 af Peree |
Vil det sige, der først betales udbytte i Q4 eller betales der nu her d. 26 marts?
|
