Shipping
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
AMBU
Grønne Aktier
Shipping
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
GN Store Nord
Gubra
Medico
Pharma
Zealand Pharma
|
|
27/2 17:07 af Svinnius |
det var da et signifikant køb i hvert fald :-D
|
|
|
27/2 17:06 af Svinnius |
tak for transcript helge
|
|
|
27/2 17:05 af Svinnius |
99.990stk frontline til kurs 101,59? Man kan jo ikke gå offline i et par timer uden der sker vanvittige ting...
|
|
27/2 15:56 af Bulder |
Tak
|
|
|
27/2 15:55 af Stockwatch1 |
Danske Bank fastholder købsanbefaling og kursmål på 115 DKK på DS Norden
|
|
|
27/2 15:54 af Jazzz |
Gode nyheder.. tak for du lyttede med!
|
|
27/2 15:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Faldt over svaret her fra norsk forum: "Spørsmål fra ABG hvorfor de ikke guidet på Q1.
De syntes det var litt uklart pga docking og scrubbere og valgte derfor å ikke guide,
Sa at covid hadde betydning, men at ratene tross alt hadde vært gode.
Forventet at det ville ta seg opp igjen når covid stilnet.
Spesielt fordi 25 % straffetoll ville bli redusert til 1 % fra mars"
.
|
|
27/2 15:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg lytter til den igen senere.
|
|
27/2 15:37 af Bulder |
Jeg fik ikke fat i, hvorfor de ikke ville guide med booking-situationen i Q1, altså hvor stor en del af flåden der er i arbejde. Det var spørgeren til sidst der var inde på det.
|
|
27/2 15:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Casen er uændret.
|
|
27/2 15:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Intet negativt at melde fra CC.
|
|
27/2 15:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Indtil videre har markedet været stærkt i dette kvartal.
|
|
27/2 15:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Forventer signifikant cashflow fremover.
|
|
27/2 15:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ikke mange nye skibe på vej til markedet i 2020.
|
|
27/2 15:21 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Stærk vækst i efterspørgslen fra Asien i de kommende år.
|
|
27/2 15:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Stærk US LPG produktion i de kommende år.
|
|
27/2 15:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Forsinkelser på scrubber-reservedelefra Kina til Malaysia.
|
|
27/2 14:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Webcast Avance kl. 14.(link)
|
|
|
27/2 14:16 af Jazzz |
Køber nu stadig op i disse selskaber.. vi har set potentialet vurderet af markedet og når dette er overstået, kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skal derop igen..
|
|
|
27/2 13:09 af LP90 |
Ja syntes kun vi dykker og dykker uanset gode regnskaber gode rater og gode anbefalinger osv godt nok en sej trækker når man som jeg er inde i 12 forskellige skibs aktier
|
|
27/2 12:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
BW LPG -5% ?
|
|
27/2 12:29 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig Bulder.
|
|
27/2 12:28 af Bulder |
Lad os håbe CC kan ændre lidt på stemningen. Det her er jo grotesk.
|
|
27/2 12:06 af Bulder |
Tak Svinnius
|
|
| ||
|
|
27/2 11:47 af Svinnius |
Avance udbytte Last day including right: 10 March, 2020 (link)
|
|
27/2 11:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
AVANCE (under review) 4Q19 spot-on our forecast but better than consensus. DPS of $0.30 (30% yield!) vs our .28 forecast and consensus. (link)
|
|
|
27/2 11:16 af John Doe |
Er det ens om man køber Avance på Olso børs eller NASDAQ?
|
|
27/2 10:59 af Bulder |
Køb i dag og du vil få udbytte. Vi har ikke kunnet finde X-dag endnu. Men det er nok først om en uges tid.
|
|
|
27/2 10:58 af John Doe |
Hvornår skulle man senest have haft Avance
for at få del af udbyttet?
|
|
27/2 10:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
"Fearnley Securities peker i en kommentar på at Frontline i rapporten meldte om en sterke bookinger for første kvartal 2020. Selskapet opplyste blant annet at de har dekket 83 prosent av driftsdagene for VLCCer i spotmarkedet i første kvartal 2020 til tidscertepartiekvivalente rater (TCE) på 90.300 dollar pr dag.
Videre skriver meglerhuset at når koronavirusutbruddet begrenses, venter de at de fundamentale forholdene i tankmarkedet vil komme tilbake og tankaksjer igjen blir en favoritt".
|
|
|
27/2 10:33 af Svinnius |
Ledt selv efter den Bulder, kunne ikke finde noge
t, vi må vente på CC tænker jeg
|
|
27/2 10:32 af Bulder |
Er der nogen der kan finde X-dag og udbetalingsdato?
|
|
|
27/2 10:32 af Svinnius |
under 37 så er jeg klar på at give min SU :)
|
|
|
27/2 10:31 af rasmusborre |
Mange tak Bulder :)
|
|
|
27/2 10:29 af Svinnius |
Håber og tror dette regnskab får lagt bunden under Avance for nu.
|
|
27/2 10:23 af Bulder |
Kortvarigt
|
|
27/2 10:22 af Bulder |
Med udbyttet efter skat indregnet er pf gået i et lille plus. :-)
|
|
27/2 10:14 af Bulder |
Her Rasmus: (link)
|
|
27/2 10:13 af Bulder |
Mit gæt er at næste kvt bliver nogenlunde det samme. Men Q2 og Q3 bliver mere. Højsæson.
|
|
|
27/2 10:12 af Svinnius |
de annoncerer kun for et kvartal af gangen
|
|
|
27/2 10:10 af rasmusborre |
Lyder udbyttet på 0,3$ pr aktie. hvert kvartal? Har svært ved at finde det.
|
|
27/2 10:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hvis vi ikke kan få kursstigninger i Avance og BW-LPG må vi trøste os med de enorme udbytter.
|
|
27/2 09:59 af Bulder |
Fra regnskabet: Fortsat stor US-produktion og stærk vækst i LPG-eksport i 2020 og stabil i 2021.
|
|
|
27/2 09:52 af Svinnius |
og bruger frontline udbyttet på en GT'er eller to
|
|
|
27/2 09:52 af Svinnius |
Frontline var ikke helt den samme fest, tror jeg lister tilbage i Avance baren, stemningen er bedre der :-D
|
|
|
27/2 09:45 af Stockwatch1 |
China Commerce Ministry says will push foreign auto and electronic Co's, alongside their suppliers, to resume work
|
|
27/2 09:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
|
27/2 09:28 af Svinnius |
Ikke et ord om corona i avance regnskabet? Flot og med et udbytte jeg ikke turde håbe på. Scrubbers går som planlagt, kunne blive et grønt lyspunkt idag :)
|
|
27/2 09:23 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Frontline: (link)
|
|
27/2 09:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Fremragende,
|
