Shipping
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
18/2 11:02 af Milito |
Ventetiden på revisoren eller ;-)
|
|
18/2 11:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bull-on-Tank om udbytter i Avance: (link)
|
|
18/2 10:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
LPG rater stadig stærke: Fearnley
USD/day 51,822
|
|
18/2 10:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er faktisk ikke noget større problem udover ventetiden.
|
|
18/2 10:54 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ja...Det ordner min revisor - også til Færøerne.
|
|
|
18/2 10:54 af Milito |
Med mindre man som Helge har en revisor til dette ;-)
|
|
|
18/2 10:54 af Milito |
Der skal man i så fald selv aktivt søge ved at indsende blanketter
|
|
|
18/2 10:53 af Milito |
Husk også det med den manglende dobbeltbeskatningsaftale mellem Norge og DK
|
|
18/2 10:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er helt normalt med flotte udbytter i shipping, når indtjeningen er stor. Det har den foreløbig været i LPG i Q4 og nu i Q1. Højsæsonen starter i marts.
|
|
|
18/2 10:52 af Svinnius |
BullOnTank
@BullOnTank1
$Avance Q4 rapport kommer 27.2.2020. Aksjen står i kr 39,15 og etter mine estimater har de cash pr 31.12.2019 på kr 10,99 pr aksje.
Ratene pr dags dato er ca usd 50.000 pr dag for #VLGC uten scrubbers. Cashbreakeven til Avance Gas er på usd 21.300 pr dag. Update from @paretosec
today, rates in #LPG is stil high. #Propane prices in Asia is rising (link)
|
|
18/2 10:51 af Helge Larsen/PI-redaktør |
BW-LPG har meldt ud at de forventer at gøre det.
|
|
|
18/2 10:50 af Milito |
Ja intet er sikkert.
|
|
|
18/2 10:50 af Peree |
Vil det sige man er ikke sikker på nogen af dem udbetaler udbytte endnu?
|
|
18/2 10:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
18/2 10:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
er
|
|
18/2 10:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jo da. Jeg postede det. Som det fremgår af linket et det estimater.
|
|
|
18/2 10:48 af Peree |
Var der ikke et link forleden med norske udbytte aktier, hvor BW LPG og avance lå øverst?
|
|
18/2 10:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
De 20% er på årsbasis regnet på en kurs i sidste uge. Det er kun estimat fra Paretos analytikker.
|
|
18/2 10:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Regnskab d. 28/2 med eventuel meddelelse om udbytter. BW-LPG virker sikker med udbytte. Avance ved vi ikke noget om.
|
|
|
18/2 10:44 af Peree |
Og er det 20% af det man har i aktien i kr. eller hvordan fungere det?
|
|
|
18/2 10:44 af Milito |
Ja, udbytte d. 28 i denne måned
|
|
|
18/2 10:42 af Peree |
Jeg er ikke ekspert i den her aktie, men kan det passe der snart udbetales udbytte ? Synes jeg så en tråd med 20% men hvad forventer man af fremtiden? Corona skal der nok komme styr på før eller siden og så vender vi vel tilbage til før Corona eller hvad tænker folk?
|
|
18/2 10:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ligner ikke rigtig panik, hvor større blokke sælges ud.
|
|
18/2 10:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Avance det dobbelte.
|
|
| ||
|
18/2 10:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Omsætningen i BW-LPG er påfaldende minimal på faldet til morgen. 2,5 mio D.kr.
|
|
|
18/2 10:38 af Peree |
Er det udelukkende Corona, som styrer at faldet er så kraftigt?
|
|
|
18/2 10:31 af Milito |
Har netop reduceret
min position indtil at der er fundet en bund.
|
|
|
18/2 10:30 af Milito |
Det giver ingen mening.
|
|
18/2 10:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Corona styrer.
|
|
|
18/2 10:06 af Vitus |
Alt andet er bare ikke lige Helge....
|
|
|
18/2 10:06 af Vitus |
Alt andet er bareikke
|
|
|
18/2 10:03 af Teisfriis |
Avance er godt nok blevet smidt i bakgear.
|
|
18/2 09:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Golden Ocean indfrier forventningerne: (link)
|
|
18/2 09:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Alt andet lige bør dette være en god nyhed: (link)
|
|
18/2 09:26 af karbold |
Godmorgen :-)
|
|
17/2 21:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Kinas vækst og corona: (link)
|
|
17/2 20:56 af Bulder |
Coronavirus causes mild disease in four in five patients, says WHO (link)
|
|
|
17/2 20:22 af Jazzz |
Holder stadig fast i det simple; virus er en relativ kortvarig affære, og det ændre intet ved casen på LPG aktierne.. på trods af de store stigninger... har ikke solgt noget men købt på faldene..
|
|
|
17/2 19:53 af Vitus |
Ved det ikke....jeg stiller blot spørgsmålet ??
|
|
17/2 18:01 af AH2005 |
@17/2 16:15 af Vitus - Hvordan skulle dét kunne lade sig gøre?
|
|
|
17/2 17:17 af Svinnius |
tror der er meget psykologi i det, "never catch a falling knife". Jeg samler ikke mere op før det vender nu, hvis alle tænker sådan kan det jo tage lang tid. Ved ikke hvor meget helligdag i USA betyder for omsætning, men der er en general lav omsætning all over
|
|
|
17/2 17:15 af Vitus |
Kan man forestille sig, at der sælges store aktieposter udenom Børsen ....eventuelt af nogen med insider viden ?????
|
|
|
17/2 17:14 af ungeee |
Og en lav omsætning mener jeg trods alt er positivt...
|
|
17/2 17:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
betyde noget
|
|
17/2 17:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Situationen i Kina er meget lidt aktuel for begge selskaber. Måske kan udmeldingen fra Japan om svigtende vækst betyde. Landet er en stor aftager af LPG.
|
|
17/2 17:07 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Eller begrundes i makro.
|
|
17/2 17:07 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg udtaler mig generelt Vitus. Det er bekymrende for markedsdeltagerne, når der sker fald over flere dage som umiddelbart ikke kan begrundes i fundamentale forhold.
|
|
|
17/2 17:03 af Vitus |
Det er da bekymrende, når først Helge bliver bekymret, og lille omsætning....hvad overser vi ?
|
|
17/2 17:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig. Det er fald på lav omsætning.
|
|
|
17/2 16:43 af ungeee |
Synes ikke omsætningen i Avance og BW LPG er særlig stor...
|
