NOVO
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
28/1 21:48 af c3po |
FDA approves Novo Nordisk’s diabetes drug Ozempic for chronic kidney disease, expanding its use
(link)
|
|
|
28/1 09:58 af ProInvestorNEWS |
Novo får kursmål løftet med 10 pct. (link)
|
|
28/1 05:59 af StockBull |
Trump truer big pharma: (link)
|
|
27/1 19:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Novo sagsøgt af investor efter data fra fedmeforsøg med Cagrisema (link)
|
|
|
27/1 14:48 af JKY_VH |
"Veru said on Monday its
experimental drug, in combination with Novo Nordisk's
weight-loss treatment Wegovy, helped preserve muscle in older
patients with obesity, meeting the main goal of a mid-stage
study."
|
|
|
27/1 14:47 af JKY_VH |
those who
received Wegovy alone, the company said."
|
|
|
27/1 14:47 af JKY_VH |
Fra Reuters "Veru said on Monday its
experimental drug, in combination with Novo Nordisk's
weight-loss treatment Wegovy, helped preserve muscle in older
patients with obesity, meeting the main goal of a mid-stage
study.
The study was testing Veru's oral drug, enobosarm, in
patients aged 60 and above. The drug targets androgen hormones,
which play a role in body development and reproductive health.
Patients who received the drug in combination with
Wegovy lost 71% less lean muscle on average than
|
|
|
27/1 12:10 af koden |
nej medmindre at trump vil presse DK om Grønland. Men de har jo brug for wegovy, så næppe.
|
|
|
26/1 23:13 af Svend Skriver |
'Virker usandsynligt, at Novo Nordisk rammes af potentiel toldsats, siger analytiker' Søren Løntofts vurdering. NB: Indslaget fra 22/1 2025.
(link)
|
|
|
26/1 13:01 af koden |
Vi skal lige huske at studiet på Amycretin er et fase 1b/2a studie. Muligt de får lov at springe til fase 3. Men Cagrisema er vel stort set produktionsklar?
|
|
26/1 11:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Novo Nordisk’s Amycretin: A Glimpse into the Future of GLP-1 Weight Loss Treatments (link)
|
|
|
26/1 11:23 af JKY_VH |
Tak Riis7
|
|
|
26/1 10:42 af Riis7 |
|
|
|
26/1 10:42 af Riis7 |
godmorgen:_)
|
|
26/1 08:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
25/1 10:23 af JKY_VH |
detalje, der "blot gør dagens nye resultater endnu mere imponerende." (link)
|
|
|
24/1 19:17 af JKY_VH |
jeg hæfter mig ved "vendingen" og 7% er ikke dårligt
|
|
|
24/1 18:43 af koden |
endte "kun" 7% oppe
|
|
|
24/1 18:41 af ProInvestorNEWS |
Novos markedsværdi steg 183 mia. kr. efter stærke fedmedata (link)
|
|
|
24/1 17:21 af ProInvestorNEWS |
Sydbank om Novo: Fuldstændig fair kursreaktion på stærke vægttabsdata (link)
|
|
|
24/1 15:10 af Sukkeralf |
fase 1/2 data
|
|
24/1 14:51 af StockBull |
Fed nyhed, så starter de vel nok snart produktion i Kalundborg. Måske inden for kommende 12 mdr
|
|
|
24/1 14:49 af UlrikChristiansen8 |
for*
|
|
|
24/1 14:44 af UlrikChristiansen8 |
hvad var konsensus får disse data?
|
|
| ||
|
|
24/1 13:34 af ProInvestorNEWS |
Novo imponerer med vægttabsdata: "Det her kan vende stemningen i aktien" (link)
|
|
|
24/1 13:15 af ProInvestorNEWS |
Novos nye håb viser vægttab på 22 pct. - aktien tordner op (link)
|
|
|
24/1 13:06 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk: Amycretin - den rigtige nyhed på det rigtige tidspunkt (link)
|
|
|
24/1 12:56 af barrenwuffet |
Er jeg den eneste der læser det som 24% vægttab efter 36 uger på 20 mg, set op i mod placebo, som tog 2,0% på?
|
|
|
23/1 18:36 af ProInvestorNEWS |
Hvad nu, lille du? Novo Nordisk (link)
|
|
|
23/1 14:39 af ProInvestorNEWS |
Claus Henrik Johansen er sundhedsinvestor samt stifter og CEO for investeringsafdelingen "IA Invest Global Health Invest". Han har i mere end 20 år arbejdet med sundhedsaktier og -selskaber.
Se med, når han giver sit bud på de tre vigtigste temaer de næste 1-3 år. Han fortæller også, hvorfor han mener, man bør kigge i retning af sundhedsaktier, og hvordan man kan opdele de forskellige selskaber i kategorier, når man skal opbygge sin portefølje. Video: (link)
|
|
|
23/1 04:24 af Jan H |
|
|
|
23/1 04:23 af Jan H |
Jeg saksede dette på Marketwatch.com men kan ikke se noget om betydningen, eller økonomien i det.
|
|
|
22/1 19:43 af bikube |
Novo sælger allerede direkte til patienter, men jeg ved ikke, om de to nye produkter er med der.
|
|
|
22/1 17:13 af ProInvestorNEWS |
Trump er nu præsident, og de danske investorer holder vejret. Hør, hvordan Trumps indsættelse kan påvirke danske selskaber som Novo, Ørsted og Carlsberg samt det danske aktiemarked generelt i afsnit 258 af Investeringspodcasten. (link)
|
|
|
22/1 13:58 af JKY_VH |
De er jo også med i søgsmålet mod staten idet medicinalbranchen mener at loven strider mod forfatningen i USA.
|
|
|
22/1 13:50 af koden |
De vil jo dermed få den til nogle priser som vi andre kan få det til.
|
|
|
22/1 13:49 af koden |
Kan nogen herinde forklare hvorfor Novo ikke går sammen med ELL og henvender sig til regeringen og tilbyder at sælge vægttabs medicin direkte til amerikanerne. Hvorfor skal det styres af nogle mellemmænd, når den medicin nu er så vigtig for USA?
|
|
|
22/1 13:37 af JKY_VH |
fra Børsen "Novo Nordisk vil have Trump til at stoppe priskontrol" (link)
|
|
|
22/1 09:48 af ProInvestorNEWS |
Investering i sundhedsaktier. - Webinar i dag 22. januar 18:30 - 19:30
Claus Henrik Johansen er sundhedsinvestor samt stifter og CEO for investeringsafdelingen “IA Invest Global Health Invest". Han har i mere end 20 år arbejdet med sundhedsaktier og -selskaber.
Se med, når han giver sit bud på de tre vigtigste temaer de næste 1-3 år. Han fortæller også, hvorfor han mener, man bør kigge i retning af sundhedsaktier. (link)
|
|
|
22/1 08:06 af ProInvestorNEWS |
Novo får løftet kreditvurderingen hos Moody's (link)
|
|
|
21/1 16:30 af JKY_VH |
- Hvis vi kan få nogle af elementerne i den offentlige politik på plads, såsom Inflation Reduction Act, og nogle få andre elementer, så kan det være et stort gode for industrien, siger Vas Nasrimhan til Bloomberg TV i forbindelse med World Economic Forum i Davos i Schweiz.
I sidste uge varslede også den amerikanske medicinalkæmpe Eli Lilly, at medicinalproducenter vil bede den nye administration om at sætte prisforhandlingerne, der også i år har dansk islæt, i bero."
|
|
|
21/1 16:30 af JKY_VH |
Fra MW, "Schweizisk medicinalkoncerns topchef ser muligheder i Trump-æra
14:02
Topchef for den schweiziske medicinalkoncern Novartis, Vas Nasrimhan, mener, at den nye Trump-administration muligvis kan være en fordel for medicinalindustrien, skriver Bloomberg News.
Vas Nasrimhan vil blandt andet arbejde for at ændre nogle af Biden-administrationens tiltag i Inflation Reduction Act, der gav den offentlige sygekasse, Medicare, mulighed for at forhandle priser.
|
|
21/1 14:07 af nohope |
Meget sjældent børsnoterede selskaber kommenterer på børskursen.
|
|
|
21/1 13:48 af AaBforever |
De er i stilleperiode op til regnskab 5/2.
|
|
|
21/1 12:42 af koden |
har nove overhovedet kommenteret på cagrisema eller aktiekursen?
|
|
21/1 11:23 af Alberto |
Har nogen herinde viden om - eller kommentarer til - den "talk", Trump efter sigende skulle have haft med EL (eller var det et "Teaparty", de var inviteret til?) for nogle dage siden. Jeg har ikke efter nyhedsfeedet fundet noget desangående... Som jeg ser det. er det ikke godt for NOVO, at Trump snakker mere med Eli Lilly end med NOVO.. Mantraet er jo, at man skal jo være "venner" med Trump! Hvad tænker forum?
|
|
|
21/1 11:22 af JKY_VH |
Tak for den:-)
|
|
|
21/1 10:38 af ProInvestorNEWS |
Fra Troldmanden: 25mg/50mg Rybelsus godkendt i Europa - dog ikke meldt ud? (link)
|
|
|
21/1 10:13 af JKY_VH |
Tak PN og Jyske gentager deres positive holdning til aktien i dag (link)
|
|
|
21/1 10:08 af ProInvestorNEWS |
Studie: Vægttabsmidler fra blandt andet Novo kan bremse afhængighed af alkohol og cannabis (link)
|
