NOVO
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
15/12 18:33 af EIMiller |
Hvis novo når 25% vækst i 2024 og altså 86 mia i Q4, samtidig med at de har 86 mia i omsætning per kvartal i 2025 - så stiger omsætningen 17,5% i 2025
|
|
|
15/12 18:31 af EIMiller |
Hvis novo når 23% vækst i 2024 og altså 81 mia i Q4, samtidig med at de har 81 mia i omsætning per kvartal i 2025 - så stiger omsætningen 13,5% i 2025
|
|
15/12 17:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hvorfor tror du det Vitus?
|
|
|
15/12 15:05 af EIMiller |
Novo har haft sekventiel vækst de sidste 8 kvartaler. Da Q4-2024 ser ud til at vækste meget med salg på over 81 mia, er Novo også på vej med god vækst i 2025 - Hvis altså de kan vækste sekventielt.
|
|
|
15/12 15:03 af EIMiller |
Ved 25%vækst i omsætning er det knap 20 mia mere end
Q4-2023 og 14 mia mere end Q2-2024. Seriøst meget vækst.
|
|
|
15/12 15:00 af EIMiller |
Novo er ambitiøs med q4 salget. Det guider 23-28% vækst i omsætning. Ved 23% skal de sælge for 81 mia i Q4. Det er 15 mia mere en Q4-2023 og knap 10 mia mere end Q3-2024. Begge disse tal er største stigninger nogensinde.
|
|
|
15/12 13:01 af Vitus |
Der er nok kun Per Hansen, Nordnet, der ikke tror den stiger !
|
|
|
15/12 10:48 af AaBforever |
Det var da gode nyheder.:-)
|
|
|
15/12 10:48 af AaBforever |
Tak Helge_.)
|
|
15/12 08:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
14/12 22:48 af JKY_VH |
tak Helge
|
|
14/12 22:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Link er til artikel i Berlingske som er betalingsbelagt.
|
|
14/12 22:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
I en analyse, som blandt andet har været beskrevet i Børsen, vurderer banken således, at godkendelsen af opkøbet vil få aktien til at stige mellem fem og ti procent" (link)
|
|
14/12 22:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
"I sidste uge blev opkøbet, der ifølge Finans er danmarkshistoriens største, godkendt af EU, og lørdag kom så det grønne lys fra de amerikanske myndigheder.
Efter planen vil Novo Holdings sælge tre af Catalents fabrikker til Novo Nordisk, hvilket vil øge selskabets produktion af medicin i USA.
Og det er en god nyhed for Novo Nordisks aktionærer, vurderer Bank of America...
|
|
14/12 17:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
I februar oplyste Novo, at overtagelsen vil gøre det muligt gradvist at udvide Novos fyldekapacitet fra 2026 og fremadrettet.
|
|
|
14/12 17:12 af bikube |
Catalent arbejder vist allerede for Novo. Jeg mener, det var deres fabrik i Belgien, der forsinkede udrulningen af Wegovi, så den fabrik fik jo orden i sagerne dengang.
|
|
|
14/12 16:46 af SL_VH |
Er der nogen som ved, hvor hurtig efter overtagelsen de kan anvende fabrikkerne?
|
|
|
14/12 11:20 af Hen |
Ja, ok - så begge dele er rigtige ;)
|
|
14/12 10:53 af Occam |
"Novo Nordisk is not expecting to initiate a share buyback programme in 2025." (link)
|
|
|
14/12 10:49 af Hen |
Det igangværende aktietilbagekøbsprogram på 20 milliarder kroner forbliver uændret. KIlde: (link)
|
|
14/12 10:36 af Occam |
Nu mangler vi bare at høre klynk over, at Novo sætter aktietilbagekøbet på hold. Men et eller andet sted skal de 11 mia $ jo findes. Og overskuddet bliver også mindre, når Catalents underskud skal integreres, og goodwill skal afskrives.
|
|
|
14/12 10:19 af JKY_VH |
Ja absolut:-)
|
|
|
14/12 08:29 af Stroka |
God morgen til en god nyhed fra Novo. :-)
|
|
14/12 08:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Novo Nordisk A/S: The acquisition of Catalent by Novo Holdings, and the related acquisition by Novo Nordisk of three manufacturing sites from Novo Holdings, is cleared to close (link)
|
|
| ||
|
14/12 08:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
13/12 17:57 af troldmanden |
For nørderne :-)
|
|
13/12 17:57 af troldmanden |
Ja jeg har lige hørt det interview. Det er super godt/interessant!
|
|
|
13/12 17:53 af E L |
Novo Nordisk’s chief scientific officer looks to the future of GLP-1s -podcast - (link)
|
|
|
13/12 13:10 af 007 |
På et diagram med anvendelse af den daglige tidsramme, vil tilbage faldet være at betragte som en higher low, hvortilbage faldet kan falde så langt som på til ticken dvs. til kurs 698 og således være en perfekt dobbelt bund. markedet kan også bryde igennem den gamle bund for derfra at vende, et sådant scenarie, vil være et fejlet breakot og være et ”breakout pullback buy”. Jeg hælder mest til det første senarie: Higher low.
|
|
|
13/12 12:33 af 007 |
(og presset fra salg i instrumenter aftager), hvilket får indeksene til at stige fra omkring d. 17.12 inden det hele kulminere i Santa rallyet frem til 2.1.
|
|
|
13/12 12:33 af 007 |
Rolig... Handlen i december er ferieinspireret og drevet af en købsbias gennem hele måneden. Den første del af måneden har dog en tendens til at være svagere, da salg i instrumenter med ift. skat ligesom der i dennem månede sker en omstrukturering af porteføljer helt frem til årets udgang. Et beskedent rally gennem den sjette eller syvende handelsdag går i stå med tilbagefaldt midt i måneden.
Det er omkring dette tidspunkt, at feriehumøret har en tendens til at sætte ind
|
|
|
13/12 12:13 af JKY_VH |
Enig troldmanden og RFK´s holdning til vægttabsmedicin er jo heller ingen nyhed (link)
|
|
|
13/12 11:49 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk står over for fem vigtige kursrykkere det næste år vurderer strateg (link)
|
|
13/12 11:10 af troldmanden |
Der er som sådan intet nyt i dagens 2 artikler om LLY
|
|
13/12 11:10 af troldmanden |
Det tror jeg ikke har noget at sige lige nu. ALT fokus er på cagrisema data. Selv andre positive nyheder ændre stort set ikke billedet.
|
|
|
13/12 11:00 af JKY_VH |
Kan det være snakken om vægttabspillen der "driller" (link)
|
|
13/12 10:46 af troldmanden |
Relativ stor volume, eller rettere meget stor volume i forhold til dage hvor der ingen nyheder er
|
|
13/12 10:45 af troldmanden |
Nervøsitet for dårlige cagriSema data er begyndt at få en del til at sælge
|
|
|
12/12 16:03 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk A/S: European regulatory authority adopts positive opinion for an update of the Ozempic® label to reflect risk reduction of kidney disease-related events
(link)
|
|
|
12/12 15:35 af ProInvestorNEWS |
Helge Larsen indleder kort med en servicemeddelelse om ProInvestor.com, som har fået en større teknisk opdatering. Men ellers ser han i denne uge bl.a. på Genmab, som har fremlagt gode data på Epcoritamab på ASH-konferencen, Novo Nordisk og Cargrisema og på Bavarian Nordics aktietilbagekøb. Kort video: (link)
|
|
12/12 13:52 af Bulder |
Iflg tjat på NN har jyske bank bragt rygtet videre.
|
|
12/12 13:49 af Bulder |
Kunne se ud til at rygtet er nået hertil.
|
|
12/12 10:31 af Occam |
After hours sluttede Catalent I 63,15. Novo vil give 63,5. Så der er en præmie på 0,5% tilbage plus ventetid. Risikoen er af størrelsesorden 30-40% ned til kursen før Novos bud. - Så markedet tror helt på godkendelse.
|
|
12/12 09:53 af troldmanden |
Jeg har ikke umiddelbart set nogle af de danske nyheder nævne det endnu
|
|
12/12 09:46 af troldmanden |
|
|
12/12 09:46 af troldmanden |
Catalent og novo steg i går på rygter om FTC godkender købet på mandag. Det er CTNF der er specialist i M&A intelligence der sendte en note ud om det i går. Man kan også se på novo ADR og Catalent kurs at de peakede præcis det samme tidspunkt
|
|
11/12 23:11 af Bulder |
Rally i U.S. især teknik. Med healthcare faldt .SP500 health ned 1,3%. På den baggrund klarede NVO sig pænt.
|
|
|
11/12 17:58 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk går en spændende tid i møde, hvor investorerne venter på købet af Catalent samt data fra Novos fedmemiddel CagriSema. Hør også om Nykredits køb af Spar Nord, nye data fra Genmab, rentesænkninger, skattesalg og meget mere i afsnit 252 af Investeringspodcasten. (link)
|
|
|
11/12 13:52 af Craw |
Det Step 1 fase 3 resultat, var det Troldmandens omtalte forsøg med 7,2mg Wegovy? I så fald havde man da vist håbet på større vægttab.
|
|
|
11/12 08:46 af ProInvestorNEWS |
Novo-konkurrent vil også teste fedmemiddel mod afhængighed (link)
|
