Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/12 18:33
af EIMiller
Hvis novo når 25% vækst i 2024 og altså 86 mia i Q4, samtidig med at de har 86 mia i omsætning per kvartal i 2025 - så stiger omsætningen 17,5% i 2025
15/12 18:31
af EIMiller
Hvis novo når 23% vækst i 2024 og altså 81 mia i Q4, samtidig med at de har 81 mia i omsætning per kvartal i 2025 - så stiger omsætningen 13,5% i 2025
15/12 17:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvorfor tror du det Vitus?
15/12 15:05
af EIMiller
Novo har haft sekventiel vækst de sidste 8 kvartaler. Da Q4-2024 ser ud til at vækste meget med salg på over 81 mia, er Novo også på vej med god vækst i 2025 - Hvis altså de kan vækste sekventielt.
15/12 15:03
af EIMiller
Ved 25%vækst i omsætning er det knap 20 mia mere end Q4-2023 og 14 mia mere end Q2-2024. Seriøst meget vækst.
15/12 15:00
af EIMiller
Novo er ambitiøs med q4 salget. Det guider 23-28% vækst i omsætning. Ved 23% skal de sælge for 81 mia i Q4. Det er 15 mia mere en Q4-2023 og knap 10 mia mere end Q3-2024. Begge disse tal er største stigninger nogensinde.
15/12 13:01
af Vitus
Der er nok kun Per Hansen, Nordnet, der ikke tror den stiger !
15/12 10:48
af AaBforever
Det var da gode nyheder.:-)
15/12 10:48
af AaBforever
Tak Helge_.)
15/12 08:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
14/12 22:48
af JKY_VH
tak Helge
14/12 22:40
af Helge Larsen/PI-redaktør
Link er til artikel i Berlingske som er betalingsbelagt.
14/12 22:39
af Helge Larsen/PI-redaktør
I en analyse, som blandt andet har været beskrevet i Børsen, vurderer banken således, at godkendelsen af opkøbet vil få aktien til at stige mellem fem og ti procent" (link)
14/12 22:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
"I sidste uge blev opkøbet, der ifølge Finans er danmarkshistoriens største, godkendt af EU, og lørdag kom så det grønne lys fra de amerikanske myndigheder. Efter planen vil Novo Holdings sælge tre af Catalents fabrikker til Novo Nordisk, hvilket vil øge selskabets produktion af medicin i USA. Og det er en god nyhed for Novo Nordisks aktionærer, vurderer Bank of America...
14/12 17:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
I februar oplyste Novo, at overtagelsen vil gøre det muligt gradvist at udvide Novos fyldekapacitet fra 2026 og fremadrettet.
14/12 17:12
af bikube
Catalent arbejder vist allerede for Novo. Jeg mener, det var deres fabrik i Belgien, der forsinkede udrulningen af Wegovi, så den fabrik fik jo orden i sagerne dengang.
14/12 16:46
af SL_VH
Er der nogen som ved, hvor hurtig efter overtagelsen de kan anvende fabrikkerne?
14/12 11:20
af Hen
Ja, ok - så begge dele er rigtige ;)
14/12 10:53
af Occam
"Novo Nordisk is not expecting to initiate a share buyback programme in 2025." (link)
14/12 10:49
af Hen
Det igangværende aktietilbagekøbsprogram på 20 milliarder kroner forbliver uændret. KIlde: (link)
14/12 10:36
af Occam
Nu mangler vi bare at høre klynk over, at Novo sætter aktietilbagekøbet på hold. Men et eller andet sted skal de 11 mia $ jo findes. Og overskuddet bliver også mindre, når Catalents underskud skal integreres, og goodwill skal afskrives.
14/12 10:19
af JKY_VH
Ja absolut:-)
14/12 08:29
af Stroka
God morgen til en god nyhed fra Novo. :-)
14/12 08:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
Novo Nordisk A/S: The acquisition of Catalent by Novo Holdings, and the related acquisition by Novo Nordisk of three manufacturing sites from Novo Holdings, is cleared to close (link)
14/12 08:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
13/12 17:57
af troldmanden
For nørderne :-)
13/12 17:57
af troldmanden
Ja jeg har lige hørt det interview. Det er super godt/interessant!
13/12 17:53
af E L
Novo Nordisk’s chief scientific officer looks to the future of GLP-1s -podcast - (link)
13/12 13:10
af 007
På et diagram med anvendelse af den daglige tidsramme, vil tilbage faldet være at betragte som en higher low, hvortilbage faldet kan falde så langt som på til ticken dvs. til kurs 698 og således være en perfekt dobbelt bund. markedet kan også bryde igennem den gamle bund for derfra at vende, et sådant scenarie, vil være et fejlet breakot og være et ”breakout pullback buy”. Jeg hælder mest til det første senarie: Higher low.
13/12 12:33
af 007
(og presset fra salg i instrumenter aftager), hvilket får indeksene til at stige fra omkring d. 17.12 inden det hele kulminere i Santa rallyet frem til 2.1.
13/12 12:33
af 007
Rolig... Handlen i december er ferieinspireret og drevet af en købsbias gennem hele måneden. Den første del af måneden har dog en tendens til at være svagere, da salg i instrumenter med ift. skat ligesom der i dennem månede sker en omstrukturering af porteføljer helt frem til årets udgang. Et beskedent rally gennem den sjette eller syvende handelsdag går i stå med tilbagefaldt midt i måneden. Det er omkring dette tidspunkt, at feriehumøret har en tendens til at sætte ind
13/12 12:13
af JKY_VH
Enig troldmanden og RFK´s holdning til vægttabsmedicin er jo heller ingen nyhed (link)
13/12 11:49
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk står over for fem vigtige kursrykkere det næste år vurderer strateg (link)
13/12 11:10
af troldmanden
Der er som sådan intet nyt i dagens 2 artikler om LLY
13/12 11:10
af troldmanden
Det tror jeg ikke har noget at sige lige nu. ALT fokus er på cagrisema data. Selv andre positive nyheder ændre stort set ikke billedet.
13/12 11:00
af JKY_VH
Kan det være snakken om vægttabspillen der "driller" (link)
13/12 10:46
af troldmanden
Relativ stor volume, eller rettere meget stor volume i forhold til dage hvor der ingen nyheder er
13/12 10:45
af troldmanden
Nervøsitet for dårlige cagriSema data er begyndt at få en del til at sælge
12/12 16:03
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk A/S: European regulatory authority adopts positive opinion for an update of the Ozempic® label to reflect risk reduction of kidney disease-related events (link)
12/12 15:35
af ProInvestorNEWS
Helge Larsen indleder kort med en servicemeddelelse om ProInvestor.com, som har fået en større teknisk opdatering. Men ellers ser han i denne uge bl.a. på Genmab, som har fremlagt gode data på Epcoritamab på ASH-konferencen, Novo Nordisk og Cargrisema og på Bavarian Nordics aktietilbagekøb. Kort video: (link)
12/12 13:52
af Bulder
Iflg tjat på NN har jyske bank bragt rygtet videre.
12/12 13:49
af Bulder
Kunne se ud til at rygtet er nået hertil.
12/12 10:31
af Occam
After hours sluttede Catalent I 63,15. Novo vil give 63,5. Så der er en præmie på 0,5% tilbage plus ventetid. Risikoen er af størrelsesorden 30-40% ned til kursen før Novos bud. - Så markedet tror helt på godkendelse.
12/12 09:53
af troldmanden
Jeg har ikke umiddelbart set nogle af de danske nyheder nævne det endnu
12/12 09:46
af troldmanden
12/12 09:46
af troldmanden
Catalent og novo steg i går på rygter om FTC godkender købet på mandag. Det er CTNF der er specialist i M&A intelligence der sendte en note ud om det i går. Man kan også se på novo ADR og Catalent kurs at de peakede præcis det samme tidspunkt
11/12 23:11
af Bulder
Rally i U.S. især teknik. Med healthcare faldt .SP500 health ned 1,3%. På den baggrund klarede NVO sig pænt.
11/12 17:58
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk går en spændende tid i møde, hvor investorerne venter på købet af Catalent samt data fra Novos fedmemiddel CagriSema. Hør også om Nykredits køb af Spar Nord, nye data fra Genmab, rentesænkninger, skattesalg og meget mere i afsnit 252 af Investeringspodcasten. (link)
11/12 13:52
af Craw
Det Step 1 fase 3 resultat, var det Troldmandens omtalte forsøg med 7,2mg Wegovy? I så fald havde man da vist håbet på større vægttab.
11/12 08:46
af ProInvestorNEWS
Novo-konkurrent vil også teste fedmemiddel mod afhængighed (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 139/268