Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
29/7 06:59
af ProInvestorNEWS
Novos kursmål sænkes 8 pct. til 832 kr. af DNB Carnegie (link)
29/7 07:36
af LP90
Godmorgen :-)
29/7 09:12
af JKY_VH
Tak til Carnegie for reminderen om det store kurspotentiale i Novo :-)
29/7 10:23
af nohope
Jeg synes det er underligt at Novo ikke reagerer positivt på den iøvrigt elendige aftale med Trump. Novo går nærmest urørt af de toldsatser.
29/7 10:38
af nohope
Det gælder for den sags skyld også andre medicinalaktier.
29/7 10:49
af troldmanden
Det er vel ikke helt afklaret endnu hvad konsekvenserne bliver for BP selskaberne? Han har vel ikke trukket truslerne om en højere told på medicin tilbage? Og så vil han jo have samme priser på lægemidler som Europa
29/7 10:51
af troldmanden
Men nu er Roche gået meget direkte i flæsket på PBM ved at vil gå mere bredt udenom dem. Altså kopiere hvad LLY og NVO har gjort med GLP1 hvor de nu sælger direkte til den enkelte patient
29/7 10:51
af troldmanden
Det vil reducere priserne med op mod 75%
29/7 10:52
af troldmanden
Altså liste priserne som Trump og alle andre benytter
29/7 10:52
af troldmanden
Så der kun er netto prisen
29/7 10:57
af nohope
Som jeg læser så går medicin fri.
29/7 10:58
af nohope
Krav om at US skal have billigste pris ved jeg ikke hvordan det skal implementeres.
29/7 10:59
af nohope
Det vil vel ramme US selskaber hårdt og stoppe innovation generelt.
29/7 11:21
af bikube
Man ved aldrig, hvad han finder på i dag eller i morgen. Lav pris stemmer ikke helt med 200% told.
29/7 11:39
af Pjl
Jeg tror ikke at man skal se for meget på kursen pt. Vi er klogere efter regnskabet og vi mangler en CEO, der markant kan profilere Firmaet og dets resultater...Cagrisemaprofileringen var katastrofal...
29/7 11:42
af Pjl
Og jeg tror at man skal se Trump som forstyrrerne i de næste år,, men Nova skal nok komme i højderne igen. Men der kan sagtens gå nogle år.
29/7 13:07
af YPE
Så er der ballade..
29/7 13:07
af Svingtraderen
Novo nedjusterer
29/7 13:09
af Pensionisten
Børsstop?
29/7 13:12
af pauly
voldsom nedjustering
29/7 13:13
af pauly
Måske så der er gjort klar til en ny CEO, det ville være helt klassisk.
29/7 13:13
af YPE
Noget af en nedjustering..
29/7 13:22
af JKY_VH
Ja, det er øv
29/7 13:28
af JKY_VH
over 16% nede pt. !
29/7 13:31
af YPE
Hmm en faldende kniv lige nu. US vil også sende den yderligere ned, der de åbner..
29/7 13:31
af Urban
"I Q2 väntas intäkterna öka 18 procent och rörelseresultatet med 40 procent" .
29/7 13:35
af pauly
minus 20%
29/7 13:36
af JKY_VH
føj
29/7 13:37
af Svingtraderen
****NOVO: MAZIAR MIKE DOUSTDAR ER NY CEO PR. 7/8
29/7 13:38
af pauly
tænke det nok :-)
29/7 13:39
af pauly
29/7 13:39
af YPE
Handelspause..
29/7 13:39
af Helge Larsen/PI-redaktør
Maziar Mike Doustdar appointed as president and chief executive officer of Novo Nordisk (link)
29/7 13:42
af Urban
Maziar Mike Doustdar er navnet på den kommende topchef i den danske kæmpe, oplyser Novo i en ny børsmeddelelse. Han tiltræder rollen som administrerende direktør med virkning fra den 7. august. Maziar Mike Doustdar har lige nu en stilling som koncerndirektør for International Operations i Novo Nordisk.
29/7 13:44
af pauly
Det lader ikke til Mike er et populært navn, kursen fortsætter ned
29/7 13:45
af Mads83
næsten 30%...det ligner small tech bad news... hvilken kombination at smide de to nyheder lige efter hinanden...i den forkerte rækkefølge.
29/7 13:46
af Mads83
*small cap skulle der stå...jeg er vist lidt lettere rystet over reaktionen...
29/7 13:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
Novo Nordisk sænker forventningerne til salg og driftsoverskud for 2025 (link)
29/7 13:48
af JKY_VH
Novo Nordisk afholder et telefonmøde med analytikere i dag kl. 14.30
29/7 13:49
af Milito
En historisk nedtur for det danske aktieindeks.
29/7 13:57
af Milito
Det bliver interessant om det kommer til at betyde en fyringsrunde i Kalundborg, Hillerød mv.
29/7 14:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
Senioranalytiker: Novo-nedjustering er større end forventet (link)
29/7 14:02
af YPE
Har i link til conf. call?
29/7 14:05
af marcus101
Er det bare mig der ser en overreaktion på aktiekursen? Novo handles lige nu i en p/e på kun 15, når de forventer en vækst på 10-16%
29/7 14:18
af Milito
Enig Marcus. Jeg ærgrer mig over 20% reglen på ratepensionskontoer, da jeg ellers nu havde fyldt godt op i kurven med Novo. Læser man op den nye CEO er det ikke helt så skidt med tanke på en intern.
29/7 14:19
af StockBull
Det er svært at vurdere, men præcis som jeg frygtede, ser det ud til, at kopiprodukter og en lavere USD-kurs vil presse Novo, som jeg tidligere har nævnt i chatten.
29/7 14:22
af Jazzz
Hmm 20% nede.. ligner lidt en overreaktion..
29/7 14:25
af Pjl
Jeg ser det samme marcus101. De tager hele lussingen lige nu i Novo, og Fruergaard tager skylden. Den nye CEO har blank bord uden nogle "små overraskelser".Reaktionen er for voldsom efter min mening. Det er ikke sjovt at se på det her, men lad os se hvordan det ser ud om en månedstid. Ro på.
29/7 14:27
af YPE
Link til kald kl. 14.30 - (link)
29/7 14:31
af pauly
tak YPE
Nyeste Først - Ældste Først   Side 163/269