Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/8 08:41
af troldmanden
Dertil alle deres fedme sælgere der også adressere de private praktiserende mm
18/8 08:44
af troldmanden
Men hvor meget og hvor hurtigt kommer vi til at se impact i de ugentlige iqvia data....... det er det spændende spørgsmål
18/8 09:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Uagtet at nyheden var forventet gættede jeg på 5-10% i artiklen henset til stigningen i aftermarkedet fredag. Det niveau har den desværre svært ved at ramme i åbningen.
18/8 09:10
af troldmanden
I hvert fald ikke lige her i tosse timen. Jeg havde lagt en blok til salg i 347, fordi jeg så tænkte den ville sive tilbage igen
18/8 09:10
af troldmanden
Dagen er kun lige startet så lad os se hvad der sker
18/8 09:10
af troldmanden
Talte med en analytiker, vedkommende mente også det var en overreaktion hvad vi så i US AM
18/8 09:12
af troldmanden
Oral wegovy er også nærmest 99% sikker på godkendelse i dec. Men DEN vil jeg gerne tro den kan få et pop på. Fordi det bliver den første orale og med formentligt omkring 9 mdr forspring til LLY
18/8 09:12
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er jeg enig i.
18/8 09:13
af troldmanden
Men alle dem jeg har været i kontakt med er lige så usikker som jeg på hvordan salget af det vil forløbe. Hvor mange der reelt vil have en pille frem for en nål. Helt overordnet er der ca 20% der lider af nåle forbi
18/8 09:13
af troldmanden
Så ud fra det er der jo stadig et kæmpe stort TAM i US.
18/8 09:14
af troldmanden
Men hvordan tager forsikringerne sig af oral wegovy. Samme dækning som Wegovy. Mere/mindre?
18/8 09:15
af troldmanden
Den kommer med meget stor sandsynlighed til også at blive solgt via NovoCare. Altså deres DTC eenhed hvor man som privat kan købe direkte hos novo
18/8 09:17
af troldmanden
For 18 mdr siden var oral peptider tiltænkt som et"luksus" produkt. Altså at det ville blive prissat væsentligt højere. Men med den markedsudvikling vi har set, og LLY der følger 9 mdr senere med en oral small molecule, så tror jeg oral wegovy kommer til at lægge sig meget tæt op af wegovy priswer
18/8 09:17
af troldmanden
Dvs at man på NovoCare nok kan købe det til ca $500. Altså out of pocket som alle dansker jo også selv betaler
18/8 09:20
af troldmanden
Skulle vi ikke kunne se novo udbytte i dag på vores konto?
18/8 09:21
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er vist først i morgen.
18/8 10:17
af troldmanden
ok tak helge
18/8 10:34
af Svingtraderen
Divdende gik fra fredag - det er valør 2 dage, så tidligst i morgen
18/8 11:28
af ProInvestorNEWS
Novo, Ørsted, Vestas, Zealand, Pandora - Perspektiv (link)
18/8 11:43
af exitnu
"så tidligst i morgen" - den tålmodige investor kan sagtens vente en ekstra dag :-)
18/8 11:58
af Svingtraderen
:)
18/8 14:04
af koden
Fedt at de endelig er begyndt at sælge direkte til kunderne... ingen mellemled.
18/8 14:33
af EIMiller
@09:08 Helge: Jeg synes at after hours og pre-market har det med at overdrive ændringer uder for børstiden. Så ofte er reaktionen lidt mindre når man når til de normale åbningstider. Jeg tænker den mindre volumen gør det nemmere at påvirke kursen
18/8 14:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Helt enig...EIMiller...Jeg helgarderede derfor i artiklen med at gætte på kursreaktionen ville blive indenfor området 5-10% .
18/8 14:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
Bortset fra det så har vi igennem årene set at en stor kursstigning i Genmabs kurs i US-eftermarked af og til er blevet fulgt af et højt spike næste dag i DK. Det havde jeg også i baghovedet da jeg valgte mit interval.
18/8 15:03
af Svingtraderen
****NOVO NORDISK LANCERER HALVEREDE LISTEPRISER FOR OZEMPIC OG WEGOVY
18/8 15:12
af Mads83
GoodRx stock soars after striking deal to sell Novo Nordisk's GLP-1s for $499/month - (link)
18/8 15:37
af Svingtraderen
Thx
18/8 15:42
af JKY_VH
af hjertet tak:-)
18/8 16:18
af exitnu
Eli Lilly et pt. oppe med +0.54% :-)
18/8 16:27
af Helge Larsen/PI-redaktør
Novo Nordisk halverer listepriser for Ozempic og Wegovy - samarbejder nu med GoodRX (link)
18/8 16:51
af bikube
GDRX stiger over 25%. Novo ca.5%
18/8 17:41
af vestasfan
Omkring MASH godkendelsen, h vordan stiller det patentet som udløber i starten af 2026 i Kina, Canada og Indien? Er det indikationen som er afgørende, eller glp-1?
18/8 19:09
af lahn1
LLY rejser $40bn i obligationssalg. Er det VKTX der skal opkøbes efter
18/8 19:15
af Strøjer
ca. 1,3 mio aktier handlet i en handel i slut auctionen. Det må være en eller anden form for afregning. Det er altså en enkelt handel på 447 mio kr.
18/8 23:58
af bikube
WOW jeg kender ikke GDRX, men de sælger online eller gennem deres 70 000 apoteker. Det er ikke en lille bix.
19/8 07:00
af ProInvestorNEWS
Novos kursmål sænkes til 435 kr. fra 720 kr. hos TD Cowen (link)
19/8 07:40
af Finansen
Kort/mellem target 410 - (link) Imho.
19/8 07:47
af ProInvestorNEWS
Den danske medicinalgigant Novo Nordisk har vundet en vigtig sejr i et juridisk slagsmål om et milliardbeløb mod det Singapore-baserede selskab KBP Biosciences og dets stifter og storaktionær, Huang Zhenhua. Ifølge Finans har han forsøgt at få hævet en indefrysning af milliarder af kroner, men en domstol har valgt fortsat at holde hans aktiver indefrosset.
19/8 07:47
af ProInvestorNEWS
KBP Biosciences solgte i 2023 lægemiddelkandidaten Ocedurenone til Novo Nordisk for et milliardbeløb men måtte droppe stoffet, fordi det ikke virkede. Retssagen kører, fordi Novo Nordisk mener, at Huang Zhenhua og KBP Biosciences skjulte data om produktet og derfor har gjort sig skyldig i bedrageri. »Vi er tilfredse med dommen i Singapore,« siger Novo Nordisk i en kort kommentar.
19/8 08:19
af StockBull
Enig Finansen, vi op omkring/over 410-425 inden Jul
19/8 08:26
af StockBull
Nedjusteringen afspejler klart et worst-case-scenarie. Hvis Q3 viser forbedringer i forhold til dette scenarie, vil det sammen med den tekniske analyse (TA) være en stærk katalysator for en kursstigning over 400 kr.
19/8 09:42
af Finansen
Nu har linjerne fra Novo den sidste tid været lidt rodet, men tænker nu alligevel at man skal værdisætte at Novo i efterhånden i adskillige årtier har håndteret kopister og compounders til alles tilfredshed, så mon ikke ???
19/8 09:59
af StockBull
Fremtidens vindere bliver dem, der implementerer AI hurtigst og mest effektivt. De, der tøver for længe med at komme i gang eller lader sig begrænse af reguleringer, er dømt til at tabe teknologikapløbet. En forældet tankegang sikrer ikke overlevelse.
19/8 11:07
af exitnu
"så tidligst i morgen" - udbytte er modtaget!
19/8 11:43
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk i vælten: Mange ubekendte og lav tillid (link)
19/8 12:25
af Finansen
Lidt TA. Novo er nu på dagsplan på vej op. Vi ser en stigende Rsi og et snartligt "small Golden Cross" med ma20 der opkrydser ma50. Erfaringen viser at det første golden cross meget ofte medfører det efter følgende ægte golden cross, ma50 der opkrydser ma200. Men foreløbig pænt på vej.
19/8 12:25
af Finansen
19/8 12:26
af Finansen
I det lidt længere perspektiv ser vi ugecharte få sin sekundære bundvending på macd. Dette er vigtigt fordi ugechartet er "big money" chart og der hvor de store penge for alvor vil komme ind i aktien .. igen !
19/8 12:27
af Finansen
Nyeste Først - Ældste Først   Side 176/269